PR clanok. Ano aerolinky beru. Avsak výber je naozaj prisny a bez typovky ktora stoji 20000eur ste nikto. Druha vec je plat. Air ex a ostatok ponuka tak do 2000e. Ryanair do 5000 ale ste v prdeli niekde na baze a vsetko si platíte sami. Robota je to zaujimava prvych par mesiacov. Potom ste autobusar vo vzduchu. Zodpovednost ohromna a lietate tie iste trasy ako mhd. Vzlet pristatie vzlet pristatie. Ale pohlad z kabiny na rozsvietenu drahu v noci odporucam kazdemu vidiet. Zdraví pilot tomas
"Boeingu 757 Dreamliner" Dreamliner je B 787. Takze alebo ide o B 757 a potom nejde o Dreamliner, alebo ide o Dreamliner a potom nejde o B 757. Zbezny pohlad na Pakistan International Airlines fleet hned ukaze, ze Pakistan airlines ziadny B 757 nevlastnia, takze ide o B 787. Pa-redaktor SME si nedal ani najmensiu namahu, aby po sebe skontroloval text. Naco aj? Vsak citatelmi pohrda cela redakcia SME, tak preco by sa jeden pa-redaktor mal pretrhnut v snahe dodat citatelom SME kvalitu? Predplatne? Piano? Zabudnite, NovyCas2!