Chlieb a hry súčasnosti

Štefan Kozák, zakladateľ a obchodný riaditeľ Creative Pro Group, hovorí, že eventy, riadené udalosti, sú o zážitku, skúsenosti, fyzickom kontakte cieľovej skupiny so značkou, produktom, biznisom.

Štefan Kozák, zakladateľ CREATIVE PRO (Zdroj: Vladimír Kampf)

Predstavujú nevyhnutnú súčasť obchodnej a marketingovej komunikácie so zákazníkmi, biznis partnermi, verejnosťou či zamestnancami.

Ľudia sú stále motorom akéhokoľvek rozvoja, napredovania či udržateľnosti a aj preto je live a eventový marketing základným pilierom komunikácie a aktivácie skupín. Riadené udalosti fungujú na svete ako unikátny komunikačný nástroj už niekoľko tisíc rokov, ako napríklad koncept „chlieb a hry“ z čias antického Ríma.

Ako ste vy osobne začínali v marketingovom biznise?

Od začiatku. S pokorou. Z ničoho, z internátnej izby, počas štúdia na VŠMU s kolegom režisérom. Zároveň však s obrovskou chuťou dokázať, že je možné vytvoriť niečo skutočné, unikátne a dlhodobo udržateľné. To všetko s pokorou, ktorá odzbrojuje.

Článok pokračuje pod video reklamou

Kam a ako sa posunulo Creative Pro?

Hovorí sa, že z nuly sa rastie ľahko. Taký bol aj náš posun. Za posledných štrnásť rokov sa z malej lokálnej agentúry stala medzinárodná, pôsobiaca v krajinách V4. Ale stále s pokorou a „passion for moments“, vášňou pre chvíle.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4WNY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4WNY na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  2. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  3. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  4. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  5. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  6. Najužitočnejšia appka
  7. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  8. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  9. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  10. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  1. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  2. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  3. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  4. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  5. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  6. Bratislava dostane o rok nový mestský bulvár
  7. Dexis Slovakia má nového generálneho riaditeľa
  8. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  9. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  10. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  1. Najužitočnejšia appka 16 317
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 14 548
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 13 714
  4. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 12 901
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 877
  6. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 488
  7. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 7 190
  8. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 175
  9. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 4 029
  10. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu 2 410

Téma: Profit


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žitňanská: Stratila som dôvod zotrvávať v koalícii aj formálne

Žitňanská sa chce viac venovať učeniu.

Komentár Zuzany Kepplovej

Kto žiadal otvorenosť, nikdy v cirkvi nepochodil

Obvinený biskup vidí tradičných nepriateľov.

DOMOV

Žitňanská sa rozhodla odísť zo strany Most-Híd

Exministerka spravodlivosti opúšťa aj poslanecký klub.

Neprehliadnite tiež

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Stará vila dostala novú tvár. Prerábali tak, aby z nej vyhodili čo najmenej

Vznik projektu, ktorý pristupuje citlivo k spoločnosti a životnému prostrediu, môže plniť úlohu prvej lastovičky.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.