Chlieb a hry súčasnosti

Štefan Kozák, zakladateľ a obchodný riaditeľ Creative Pro Group, hovorí, že eventy, riadené udalosti, sú o zážitku, skúsenosti, fyzickom kontakte cieľovej skupiny so značkou, produktom, biznisom.

Štefan Kozák, zakladateľ CREATIVE PRO (Zdroj: Vladimír Kampf)

Predstavujú nevyhnutnú súčasť obchodnej a marketingovej komunikácie so zákazníkmi, biznis partnermi, verejnosťou či zamestnancami.

Ľudia sú stále motorom akéhokoľvek rozvoja, napredovania či udržateľnosti a aj preto je live a eventový marketing základným pilierom komunikácie a aktivácie skupín. Riadené udalosti fungujú na svete ako unikátny komunikačný nástroj už niekoľko tisíc rokov, ako napríklad koncept „chlieb a hry“ z čias antického Ríma.

Ako ste vy osobne začínali v marketingovom biznise?

Od začiatku. S pokorou. Z ničoho, z internátnej izby, počas štúdia na VŠMU s kolegom režisérom. Zároveň však s obrovskou chuťou dokázať, že je možné vytvoriť niečo skutočné, unikátne a dlhodobo udržateľné. To všetko s pokorou, ktorá odzbrojuje.

Článok pokračuje pod video reklamou

Kam a ako sa posunulo Creative Pro?

Hovorí sa, že z nuly sa rastie ľahko. Taký bol aj náš posun. Za posledných štrnásť rokov sa z malej lokálnej agentúry stala medzinárodná, pôsobiaca v krajinách V4. Ale stále s pokorou a „passion for moments“, vášňou pre chvíle.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4WNY na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4WNY na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  7. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  8. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  9. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  10. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  5. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  6. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  7. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  8. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  9. Keď Slováci krotia morský vietor
  10. Ochrana pred tropickou horúčavou
  1. Najkrajšie americké národné parky 15 098
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 10 959
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 6 894
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 540
  5. Vizuálny smog je problém 2 870
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 802
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 740
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 656
  9. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz? 1 624
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 230

Téma: Profit


Hlavné správy zo Sme.sk

Okupácia 1968

Minúta po minúte 1968: Mimoriadne vyhlásenie - Okupujú nás, zachovajte pokoj

Okupáciu sledujeme minútu po minúte.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Tanky napadli Československo, máme tu inváziu

Prečo prišli tanky a ako to vyzeralo.

Komentár šéfredaktorky

Tanky obnažili podstatu režimu

Komunistickým lídrom nešlo o ideológiu. Išlo len o moc.

PRIMÁR

Bez cukrov býva život kratší. Koľko sacharidov potrebujete?

Môžete stratiť až štyri roky života.

Neprehliadnite tiež

Stočené kilometre vás nemusia oklamať

Čo prezradí a čo neprezradí počítadlo kilometrov?

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.