Obchod musí byť zážitok

Hviezdou stretnutia marketingových profesionálov v Bratislave na konci januára bol Kevin Jackson z Veľkej Británie, kreatívny riaditeľ spoločnosti The Experience is the Marketing.

Kevin Jackson Kevin Jackson (Zdroj: Vladimír Kampf)

V súčasnosti patrí medzi kľúčových inšpirátorov a najvplyvnejších ľudí vo svete eventového a live marketingu.

Členov jedinej európskej marketingovej platformy privítala v Bratislave agentúra Creative Pro. Platforma 27 Names je zoskupením 18 eventových spoločností z Európy. Spolupracuje v ňom vyše osemsto ľudí na rôznych kreatívnych a produkčných pozíciách.

Spájanie síl

Zoskupenie 27 Names si cielene vyberá v každej krajine jedného člena. Vymieňaním skúseností a spoluprácou vytvára klientom možnosť vzájomného prepojenia národných trhov. Hlavným bodom stretnutia boli práve možnosti efektívnej spolupráce.

Vymieňanie si informácií o chode agentúr, prezentovanie najlepších výsledkov, poukazovanie na ďalšie výzvy európskeho trhu, brainstormingy s cieľom byť pripravený na nadchádzajúce výzvy a v neposlednom rade predstavovanie trendov na všetkých trhoch.

Účastníci sa zhodli, že hrať sa iba na vlastnom piesočku nie je progresívne a spájanie síl prináša oveľa lepší efekt.

Marketingový guru

Kevin Jackson je jeden z najznámejších svetových kreatívcov. Pracoval pre marketingové agentúry, ako sú napríklad Interpublic a Grey and Saatchi, ako aj mnoho svetových značiek od Adidasu až po Zumbu.

Zameriava sa na strategické ciele klientov. Hovorí o sebe, že má veľkú vášeň pre to, aby pomohol firmám rásť čo najviac. Žartom spomína na svoj návrat po prvom dni v škole, keď povedal mame, že už zajtra do školy ísť nemusí, pretože už všetko vie.

V súčasnosti využíva najmä vlastné skúsenosti. Školy dokončil a vo svojej profesii získal veľa skúseností. Vie, že práve teraz je na správnom mieste a môže pracovať na čoraz zaujímavejších projektoch.

„Mojou zlou vlastnosťou je netrpezlivosť. Som veľmi, veľmi netrpezlivý a všetko chcem veľmi rýchlo. Musím neustále niečo robiť,“ hovorí o sebe.

„Najväčší strach mám zo spánku. Mám toľko práce, že nemám rád spánok. Spávať chodím neskoro večer a vstávam veľmi skoro ráno.“ Má čo robiť, najmä keď si vzal do hlavy zmeniť spôsob, akým veľké firmy nazerajú na súčasný priemysel.

Obchod podľa neho musí byť spojený so zážitkom, pretože práve on je jeho hnacím motorom. Keby nebol market ingový guru, chcel by byť profesionálny golfový hráč.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  3. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  4. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  5. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime
  6. Stotisíc ľudí rozhodlo: Nadácia banky rozdelí štvrť milióna eur
  7. Slovensko má historicky najvyšší počet ľudí bankujúcich online
  8. ZSE ako jediné prináša Virtuálnu batériu pre fotovoltiku
  9. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie
  10. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma
  1. Podnikanie a významné ukazovatele v roku 2019
  2. Smartfóny Samsung Galaxy S priniesli množstvo inovácií
  3. eKasa prichádza na Slovensko
  4. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  5. 4 úkony, ktoré treba absolvovať po založení s.r.o.
  6. Konferencia - EU support for research
  7. A dynamic year in the industrial and logistics sector
  8. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici
  9. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  10. Zápis do Registra partnerov vo verejnom sektore
  1. Na dôchodok si možno sporíte zle. Šesť zásad správneho šetrenia 18 938
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 13 377
  3. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 11 759
  4. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 8 394
  5. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici 4 939
  6. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie 4 656
  7. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online 4 394
  8. Esin Group: Líder Iniciatívy poľnohospodárov vydiera 4 138
  9. Zbrojársky líder z Považia pomáha ľuďom 4 023
  10. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime 3 776

Téma: Profit


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zločin v priamom prenose. Súd popísal kauzu nástenka

Aktéri kauzy mali podľa súdu politické krytie.

Dobré ráno

Dobré ráno: Nástenkový tender nebol ani na tej nástenke

Čo ukázali súdne dokumenty.

Stĺpček Petra Schutza

Nástenka sa stala súčasťou legendy len akosi omylom

Odkaz na úradnú tabuľu kdesi na rezortnej chodbe má svoje univerzálne využitie.

Neprehliadnite tiež

Cez sklady v Hamburgu dodnes prechádza tretina svetového obchodu s kobercami a významný objem kakaa a kávy

Speicherstadt sa stal významnou súčasťou nemeckého ekonomického zázraku.

Hrad na vode. Najfotografovanejší pohľad na Speicherstadt.

Cena bitcoinu lietala za uplynulý rok hore-dole aj o tisícky dolárov mesačne

Bublina už praskla a virtuálne meny môžu opäť stúpať.

Tomáš Sedláček: Zo všetkých humanitných odborov si trúfa predpovedať budúcnosť len ekonómia

Pre liberálov je príliš konzervatívny, pre konzervatívcov zasa príliš liberálny. Český ekonóm Tomáš Sedláček.

Tomáš Sedláček
Ilustračná fotografia.

Mladí Slováci našli dieru na trhu. Mlieko robia z maku, orechov a semien

Najnovšie prišli s receptúrou na mandľový jogurt.

Miroslav Belica a Zuzana Svoreňová