Obchod musí byť zážitok

Hviezdou stretnutia marketingových profesionálov v Bratislave na konci januára bol Kevin Jackson z Veľkej Británie, kreatívny riaditeľ spoločnosti The Experience is the Marketing.

Kevin Jackson (Zdroj: Vladimír Kampf)

V súčasnosti patrí medzi kľúčových inšpirátorov a najvplyvnejších ľudí vo svete eventového a live marketingu.

Členov jedinej európskej marketingovej platformy privítala v Bratislave agentúra Creative Pro. Platforma 27 Names je zoskupením 18 eventových spoločností z Európy. Spolupracuje v ňom vyše osemsto ľudí na rôznych kreatívnych a produkčných pozíciách.

Spájanie síl

Zoskupenie 27 Names si cielene vyberá v každej krajine jedného člena. Vymieňaním skúseností a spoluprácou vytvára klientom možnosť vzájomného prepojenia národných trhov. Hlavným bodom stretnutia boli práve možnosti efektívnej spolupráce.

Vymieňanie si informácií o chode agentúr, prezentovanie najlepších výsledkov, poukazovanie na ďalšie výzvy európskeho trhu, brainstormingy s cieľom byť pripravený na nadchádzajúce výzvy a v neposlednom rade predstavovanie trendov na všetkých trhoch.

Účastníci sa zhodli, že hrať sa iba na vlastnom piesočku nie je progresívne a spájanie síl prináša oveľa lepší efekt.

Marketingový guru

Kevin Jackson je jeden z najznámejších svetových kreatívcov. Pracoval pre marketingové agentúry, ako sú napríklad Interpublic a Grey and Saatchi, ako aj mnoho svetových značiek od Adidasu až po Zumbu.

Zameriava sa na strategické ciele klientov. Hovorí o sebe, že má veľkú vášeň pre to, aby pomohol firmám rásť čo najviac. Žartom spomína na svoj návrat po prvom dni v škole, keď povedal mame, že už zajtra do školy ísť nemusí, pretože už všetko vie.

V súčasnosti využíva najmä vlastné skúsenosti. Školy dokončil a vo svojej profesii získal veľa skúseností. Vie, že práve teraz je na správnom mieste a môže pracovať na čoraz zaujímavejších projektoch.

„Mojou zlou vlastnosťou je netrpezlivosť. Som veľmi, veľmi netrpezlivý a všetko chcem veľmi rýchlo. Musím neustále niečo robiť,“ hovorí o sebe.

„Najväčší strach mám zo spánku. Mám toľko práce, že nemám rád spánok. Spávať chodím neskoro večer a vstávam veľmi skoro ráno.“ Má čo robiť, najmä keď si vzal do hlavy zmeniť spôsob, akým veľké firmy nazerajú na súčasný priemysel.

Obchod podľa neho musí byť spojený so zážitkom, pretože práve on je jeho hnacím motorom. Keby nebol market ingový guru, chcel by byť profesionálny golfový hráč.

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 6 122
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 484
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 4 008
  4. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 836
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 2 892
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 057
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 644
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 576
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 085
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM® 654

Téma: Profit


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Spievajúci dom týral operou celú ulicu

Je to najabsurdnejší susedský spor, ktorý sa na Slovensku odohral.

KULTÚRA

Zomrel Štefan Nosáľ, zakladateľ a dlhoročný vedúci Lúčnice

Štefan Nosáľ ostane navždy s nami, odkazujú členovia Lúčnice.

PLUS

Režisérka Spievajúceho domu: To, čo mi ľudia rozprávali, bolo strašidelné

Sláva Daubnerová sa v novej hre inšpirovala absurdným prípadom.

Neprehliadnite tiež

Ako to chodí na zmrzlinovej univerzite

Hovorí sa, že život je ako zmrzlina – treba si ju vychutnať, kým sa roztopí. Komu však pôžitkárska konzumácia nestačí, môže prísť študovať na prvú zmrzlinovú univerzitu na svete.

Autom vo vlaku pod švajčiarskymi bralami

Je zbytočné nadávať navigácii do hlúpych, keď pri naplánovaní cesty autom nájde aj časť jazdy vo vlaku.

Slávu strekovského viniča predbiehajú miestne vína

Kvalitné hrozno zo Strekova radi nakupujú vinári z celého Slovenska. Ale Strekovčania sa menia, už im nestačí vyrábať surovinu, pustili sa do biznisu s vínom.

Arménsko vás prekvapí dobrými ľuďmi a ochotou pomáhať

Patríte k cestovateľom, ktorí vyhľadávajú trochu „iné“ krajiny?