Obchod musí byť zážitok

Hviezdou stretnutia marketingových profesionálov v Bratislave na konci januára bol Kevin Jackson z Veľkej Británie, kreatívny riaditeľ spoločnosti The Experience is the Marketing.

Kevin Jackson (Zdroj: Vladimír Kampf)

V súčasnosti patrí medzi kľúčových inšpirátorov a najvplyvnejších ľudí vo svete eventového a live marketingu.

Členov jedinej európskej marketingovej platformy privítala v Bratislave agentúra Creative Pro. Platforma 27 Names je zoskupením 18 eventových spoločností z Európy. Spolupracuje v ňom vyše osemsto ľudí na rôznych kreatívnych a produkčných pozíciách.

Článok pokračuje pod video reklamou

Spájanie síl

Zoskupenie 27 Names si cielene vyberá v každej krajine jedného člena. Vymieňaním skúseností a spoluprácou vytvára klientom možnosť vzájomného prepojenia národných trhov. Hlavným bodom stretnutia boli práve možnosti efektívnej spolupráce.

Vymieňanie si informácií o chode agentúr, prezentovanie najlepších výsledkov, poukazovanie na ďalšie výzvy európskeho trhu, brainstormingy s cieľom byť pripravený na nadchádzajúce výzvy a v neposlednom rade predstavovanie trendov na všetkých trhoch.

Účastníci sa zhodli, že hrať sa iba na vlastnom piesočku nie je progresívne a spájanie síl prináša oveľa lepší efekt.

Marketingový guru

Kevin Jackson je jeden z najznámejších svetových kreatívcov. Pracoval pre marketingové agentúry, ako sú napríklad Interpublic a Grey and Saatchi, ako aj mnoho svetových značiek od Adidasu až po Zumbu.

Zameriava sa na strategické ciele klientov. Hovorí o sebe, že má veľkú vášeň pre to, aby pomohol firmám rásť čo najviac. Žartom spomína na svoj návrat po prvom dni v škole, keď povedal mame, že už zajtra do školy ísť nemusí, pretože už všetko vie.

V súčasnosti využíva najmä vlastné skúsenosti. Školy dokončil a vo svojej profesii získal veľa skúseností. Vie, že práve teraz je na správnom mieste a môže pracovať na čoraz zaujímavejších projektoch.

„Mojou zlou vlastnosťou je netrpezlivosť. Som veľmi, veľmi netrpezlivý a všetko chcem veľmi rýchlo. Musím neustále niečo robiť,“ hovorí o sebe.

„Najväčší strach mám zo spánku. Mám toľko práce, že nemám rád spánok. Spávať chodím neskoro večer a vstávam veľmi skoro ráno.“ Má čo robiť, najmä keď si vzal do hlavy zmeniť spôsob, akým veľké firmy nazerajú na súčasný priemysel.

Obchod podľa neho musí byť spojený so zážitkom, pretože práve on je jeho hnacím motorom. Keby nebol market ingový guru, chcel by byť profesionálny golfový hráč.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  3. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  4. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  9. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  10. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  1. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  3. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  6. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  7. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  8. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  9. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  10. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 13 142
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 890
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 037
  4. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 8 704
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 790
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 497
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 712
  8. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 3 728
  9. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 3 386
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 2 956

Téma: Profit


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Prvý týždeň na Tour de France: Sagan má už len jediný cieľ

Prvý týždeň na Tour veľké zmeny nepriniesol.

Píše Ivan Mikloš

Nepredvídateľný užitočný idiot (píše Ivan Mikloš)

Aké poučenie si možeme vziať z Trumpa.

Neprehliadnite tiež

V hoteli na štyroch kolesách po nebezpečných cestách

Cez internet si kúpili auto, sami si ho prerobili na pojazdný hotel a vyrazili na cestu. Manželia Zuzana a Martin Remišovci si zamilovali slobodu, akú im takéto cestovanie dáva.

Kúl nabíjanie telefónov pre jednotlivcov aj veľké firmy

CulCharge má päť rokov po vzniku už 37 inovatívnych produktov.

Elektrobusy v Bratislave

Elektrobusy českého výrobcu už jazdia po Bratislave.

Aké sú na trhu šance elektromobility

Elektromobilita prináša nové riešenia pre dopravu, dobýva trhy a vytvára nové príležitosti.