Obchod musí byť zážitok

Hviezdou stretnutia marketingových profesionálov v Bratislave na konci januára bol Kevin Jackson z Veľkej Británie, kreatívny riaditeľ spoločnosti The Experience is the Marketing.

Kevin Jackson (Zdroj: Vladimír Kampf)

V súčasnosti patrí medzi kľúčových inšpirátorov a najvplyvnejších ľudí vo svete eventového a live marketingu.

Členov jedinej európskej marketingovej platformy privítala v Bratislave agentúra Creative Pro. Platforma 27 Names je zoskupením 18 eventových spoločností z Európy. Spolupracuje v ňom vyše osemsto ľudí na rôznych kreatívnych a produkčných pozíciách.

Spájanie síl

Zoskupenie 27 Names si cielene vyberá v každej krajine jedného člena. Vymieňaním skúseností a spoluprácou vytvára klientom možnosť vzájomného prepojenia národných trhov. Hlavným bodom stretnutia boli práve možnosti efektívnej spolupráce.

Vymieňanie si informácií o chode agentúr, prezentovanie najlepších výsledkov, poukazovanie na ďalšie výzvy európskeho trhu, brainstormingy s cieľom byť pripravený na nadchádzajúce výzvy a v neposlednom rade predstavovanie trendov na všetkých trhoch.

Účastníci sa zhodli, že hrať sa iba na vlastnom piesočku nie je progresívne a spájanie síl prináša oveľa lepší efekt.

Marketingový guru

Kevin Jackson je jeden z najznámejších svetových kreatívcov. Pracoval pre marketingové agentúry, ako sú napríklad Interpublic a Grey and Saatchi, ako aj mnoho svetových značiek od Adidasu až po Zumbu.

Zameriava sa na strategické ciele klientov. Hovorí o sebe, že má veľkú vášeň pre to, aby pomohol firmám rásť čo najviac. Žartom spomína na svoj návrat po prvom dni v škole, keď povedal mame, že už zajtra do školy ísť nemusí, pretože už všetko vie.

V súčasnosti využíva najmä vlastné skúsenosti. Školy dokončil a vo svojej profesii získal veľa skúseností. Vie, že práve teraz je na správnom mieste a môže pracovať na čoraz zaujímavejších projektoch.

„Mojou zlou vlastnosťou je netrpezlivosť. Som veľmi, veľmi netrpezlivý a všetko chcem veľmi rýchlo. Musím neustále niečo robiť,“ hovorí o sebe.

„Najväčší strach mám zo spánku. Mám toľko práce, že nemám rád spánok. Spávať chodím neskoro večer a vstávam veľmi skoro ráno.“ Má čo robiť, najmä keď si vzal do hlavy zmeniť spôsob, akým veľké firmy nazerajú na súčasný priemysel.

Obchod podľa neho musí byť spojený so zážitkom, pretože práve on je jeho hnacím motorom. Keby nebol market ingový guru, chcel by byť profesionálny golfový hráč.

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Eilat: Slnko, teplo a zábava
  4. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50%
  5. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  6. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  10. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  1. Eilat: Slnko, teplo a zábava
  2. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50%
  3. Exkurzia študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  4. Prichádza Black Friday, jazdenku môžete mať so zľavou 2000 eur
  5. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  6. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 17 476
  2. Eilat: Slnko, teplo a zábava 10 036
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 7 507
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 396
  5. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek 2 744
  6. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 674
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 2 003
  8. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba 1 753
  9. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky 1 511
  10. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50% 1 433

Téma: Profit


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Veľkolepý nástup, výslnie a pád. Prečo veľké strany neprežijú svojich lídrov

Výmena lídra nie je kľúčom k dlhšej životnosti strany. Funguje len pri menších stranách, v Smere by mohla znamenať rýchly zánik.

KOMENTÁRE

Smer bez Fica nemá logiku

Životnosť strán ako Smer sa odvíja od popularity zakladateľa.

Neprehliadnite tiež

Sturtupy podporujú aj banky

Finančné domy v dnešnej ére lacných peňazí rozdávajú úvery vo veľkom, či už na bývanie, alebo na spotrebu. Profit zisťoval, či banky s ľahkosťou požičajú aj začínajúcim podnikateľom, takzvaným startupistom.

Ako sa dá financovať biznis

Banka vám požičia, iba keď si požičať nepotrebujete. Známy aforizmus platí pri firmách dvojnásobne. Bankové domy si vyberajú osvedčených dlžníkov a iba dobrý nápad im nestačí. To však neznamená, že sa nedá rásť aj za „cudzie“.

Chcem po sebe zanechať stopu

Už ako študent pracoval herec Marko Igonda pre Holywood. V roku 2008 ho európska porota vybrala ako vychádzajúcu hviezdu súčasného filmu. Po zahraničných projektoch by rád pomohol slovenskému filmu.

Od Pokémonu k inteligentným okuliarom v smartfóne

Hra Pokémon GO ukázala, že budúcnosť je už tu. Rozšírenú realitu si môže užiť každý, stačí k tomu smartfón, a tak marketéri už poškuľujú po novom mocnom nástroji.

Ako si Nová cvernovka na seba zarobila

Cvernovkári sa v ich novej budove bývalej strednej školy na Račianskej ulici už udomácnili a za rok sa dostali k udržateľnému modelu financovania.