V hlavnej úlohe dieťa ako rozprávkový hrdina

Predstavte si, že máte šesť rokov a dostanete knihu, v ktorej sa hlavný hrdina volá a vyzerá ako vy.

(Zdroj: Archív Lost My Name)

„Rozprávky a príbehy by mali dať deťom pocit výnimočnosti. Zobrať ich na dobrodružnú cestu, na ktorej sa naučia, že nič v živote nie je nemožné,“ hovorí pre Profit spoluzakladateľ britského startupu Lost My Name Asi Sharabi. Vlani predali do celého sveta viac ako milión personalizovaných knižiek.

V roku 2012 dostal Asi Sharabi pre svoju trojročnú dcéru darček, ktorý zmenil jeho život. Neskonale ho inšpiroval. Paradoxne, svojou nedokonalosťou. Personalizovaná kniha, na ktorej bolo slávnostne zvečnené meno dievčatka, nebola vnútri ničím zvláštna.

Článok pokračuje pod video reklamou

„Jediné, čo som v nej našiel, bola prázdnota. Bol som rozhorčený. Všetky podobné knihy boli navlas rovnaké. Chýbal im nápad, štýl. Jediný detail, v ktorom spočívala skutočná personalizácia, bolo meno mojej dcéry na knižnej obálke. Chabé ilustrácie a grafika nás doma všetkých sklamali. Tá kniha bola skutočne otrasná,“ spomína A. Sharabi v rozhovore pre Profit na osudový večer, ktorý dal základ dnešnému miliónovému biznisu Lost My Name.

Prvý bestseller

V tom čase šéfoval v Londýne menšej konzultačnej spoločnosti. Ale dcérkin dar mu neprestával vŕtať v hlave. Gúglil, pátral. A prišiel na to, že personalizované detské knihy sú na trhu už celé desaťročia. Rokmi sa však technológiou a pokrokom nijako mimoriadne nemôžu pýšiť.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4UGH na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4UGH na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Virtuálne sídlo v Bratislave
  2. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  3. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  4. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  5. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  6. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  7. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  8. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  9. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 485
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 991
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 492
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 751
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 198
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 601
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 314
  8. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 7 305
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 441
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 964

Téma: Profit


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Šéf Reportérov: Otázky na Kočnera podráždili Fica aj Sulíka

Nebojím sa žalôb, tvrdí šéf Reportérov RTVS Vincent Štofaník.

Píše Petr Kocina

Podvody so záverečnými prácami sa vymkli kontrole

Kauza Dankovej práce je takou hanbou, pri ktorej sa ťažko hľadajú paralely.

DOMOV

Prieskum: Fico je lepší ako Pellegrini len pre voličov Smeru

Pellegrini prekonáva Fica u 52 percent ľudí.

PRIMÁR

Záchranár: Aj samotné stláčanie hrudníka dokáže zachrániť život

Rozhovor s prezidentom Červeného kríža.

Neprehliadnite tiež

V minulosti chceli vyrábať elektromobil, dnes stavajú na službách investorom

Priemyselný park vo Vlkanovej má ekologický príbeh.

Banky budú viac požičiavať firmám

Domácnosti si vďaka novým pravidlám požičajú o niečo komplikovanejšie. Jednoduchou úvahou možno dospieť k tomu, že voľné kapacity sa banky pokúsia využiť inak.

Maďarské melóny a husacia pečeň s prívlastkom

Orosházska husacia pečeň i medešský melón sú pre zákazníka známkou kvality.

Kúpil dom a za suseda získal národnú kultúrnu pamiatku

Náhodou našiel kľúče, ktoré sa hodili do zámku.