Francúzka podnikateľka Nicole Sinetová pozdvihla kozmetiku na umenie a vedu v jednom

„V biznise aj v živote sa povrchnosť a fingovaný záujem ľahko odhalí. Klient musí cítiť, že jeho nákupom sa váš záujem oňho nekončí,“ hovorí pre Profit zakladateľka francúzskej kozmetickej značky Altheagrey Nicole Sinetová (79). Jej podnikateľský príbeh je dôkazom, prečo je v biznise dôležité ponáhľať sa pomaly a prečo treba sľuby za každú cenu dodržať.

(Zdroj: Archív N. Sinetovej)

Myslíte, že dvadsiate piate kaderníctvo či tridsiata kaviareň v meste budú fungovať? Ste blázon! V časoch inovatívnych startupov vám každý dobrák ochotne vysvetlí, že podnikateľský zámer bez originálneho nápadu je biznisová groteska.

Značky Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Guerlain, Lancôme už dokonale fungovali na trhu. Vedela som, že nemám šancu poraziť ich marketingom ani veľkosťou. Ak sa vám však podarí vytvoriť niečo výnimočné, nemusíte sa báť, že budete v kúte čakať na úspech

Nicole Sinetová

Zakladateľka francúzskej kozmetickej značky Altheagrey Nicole Sinetová, o ktorej sa hovorí, že v osemdesiatych rokoch pozdvihla kozmetiku na umenie, radí, aby ste si z toho nerobili ťažkú hlavy.

„Ak vám chrbát chráni silný marketing, môžete si dovoliť uviesť na trh aj produkty, ktoré v sebe veľa toho nemajú, budú sa predávať. Ale ak máte v rukách produkt výnimočnej kvality a jeho efekt posilníte o jemný, premyslený marketing, uvidíte zázraky.“

Práve tá výnimočná kvalita je podľa N. Sinetovej dôležitejšia ako megalomanské marketingové kampane. Lebo dá o sebe vedieť aj potichu, bez hluku.

„Iba tak sa dokážete od konkurencie skutočne odlíšiť. Ak má váš produkt pridanú hodnotu a skutočne funguje, klient ho nevymení. Výsledok a účinok je najsilnejší argument. Či predávate krémy, vysávače alebo sušiče vlasov, keď vyhlásite, že ten váš je najlepší, musí fungovať. Len pravdou prinútite klientov, aby prišli zas. Ak ich raz oklamete v najmenšom detaile, pravdepodobne sa už nikdy nevrátia.“

NETRÁPIL JU DIOR

Keď v päťdesiatych rokoch N. Sinetová začínala svoje výrobné pokusy, nebola spokojná so vtedajšou kozmetikou. Jej problematická pleť dlhodobo nezaznamenávala žiaden posun. „Vedela som, že môžem preraziť jedine produktom, ktorý bude skutočne fungovať,“ vraví.

Tie roky mali jednu výhodu – poctivých, pracovitých, ochotných dodávateľov, ktorí klientovi zariadili všetko, čo mu videli na očiach.

Nicole Sinetová

A tak sa vybrala do sveta. Navštevovala rôzne laboratóriá, hľadala účinné látky v Európe i v Ázii. Po otcovej smrti jej ostal malý butik v Paríži, ktorý premenila na salón. Preniesla doň stôl a matrac, zakryla ich plachtou a vyrobila si improvizované kozmetické ležadlo.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 958
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 11 743
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 752
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 714
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 284
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 139
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 574
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 400
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 363
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 135

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ovocinár: Vypestovať si vlastné ovocie je úplne iný zážitok

Vlastné ovocie má úplne inú chuť, ako to kúpené.

KOMENTÁRE

Ozajstná stávka víkendu je voľba koaličného partnera Merkelovej

Je kľúčový ako pre stredovýchodnú EÚ, tak aj Emmaunela Macrona.

Neprehliadnite tiež

Prihláste sa alebo nominujte

Spoločnosť EY vyhlasuje na Slovensku už dvanásty ročník medzinárodnej súťaže EY Podnikateľ roka.

Softvér pojedá celý svet

Inloop je firma troch spriaznených duší, ktoré sa naživo vidia len občas. Spája ich nielen internet, ale aj vývoj aplikácií či rozšírenej a virtuálnej reality.

Čistý dizajn z kvality v odpade

Odpadové drevo rozmontujú a spracúvajú do originálneho dizajnu, stavajú na majstrovstve ručnej driny a nechcú to robiť povrchne.

Zlodeji objavili nebeský disk

Nebeský disk z Nebry je najstaršie známe vyobrazenie nočnej oblohy a postavenia nebeských telies. Má 3 600 rokov. Našli ho hľadači pokladov neďaleko nemeckého mestečka Nebra.