Francúzka podnikateľka Nicole Sinetová pozdvihla kozmetiku na umenie a vedu v jednom

„V biznise aj v živote sa povrchnosť a fingovaný záujem ľahko odhalí. Klient musí cítiť, že jeho nákupom sa váš záujem oňho nekončí,“ hovorí pre Profit zakladateľka francúzskej kozmetickej značky Altheagrey Nicole Sinetová (79). Jej podnikateľský príbeh je dôkazom, prečo je v biznise dôležité ponáhľať sa pomaly a prečo treba sľuby za každú cenu dodržať.

(Zdroj: Archív N. Sinetovej)

Myslíte, že dvadsiate piate kaderníctvo či tridsiata kaviareň v meste budú fungovať? Ste blázon! V časoch inovatívnych startupov vám každý dobrák ochotne vysvetlí, že podnikateľský zámer bez originálneho nápadu je biznisová groteska.

Značky Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Guerlain, Lancôme už dokonale fungovali na trhu. Vedela som, že nemám šancu poraziť ich marketingom ani veľkosťou. Ak sa vám však podarí vytvoriť niečo výnimočné, nemusíte sa báť, že budete v kúte čakať na úspech

Nicole Sinetová

Zakladateľka francúzskej kozmetickej značky Altheagrey Nicole Sinetová, o ktorej sa hovorí, že v osemdesiatych rokoch pozdvihla kozmetiku na umenie, radí, aby ste si z toho nerobili ťažkú hlavy.

„Ak vám chrbát chráni silný marketing, môžete si dovoliť uviesť na trh aj produkty, ktoré v sebe veľa toho nemajú, budú sa predávať. Ale ak máte v rukách produkt výnimočnej kvality a jeho efekt posilníte o jemný, premyslený marketing, uvidíte zázraky.“

Práve tá výnimočná kvalita je podľa N. Sinetovej dôležitejšia ako megalomanské marketingové kampane. Lebo dá o sebe vedieť aj potichu, bez hluku.

„Iba tak sa dokážete od konkurencie skutočne odlíšiť. Ak má váš produkt pridanú hodnotu a skutočne funguje, klient ho nevymení. Výsledok a účinok je najsilnejší argument. Či predávate krémy, vysávače alebo sušiče vlasov, keď vyhlásite, že ten váš je najlepší, musí fungovať. Len pravdou prinútite klientov, aby prišli zas. Ak ich raz oklamete v najmenšom detaile, pravdepodobne sa už nikdy nevrátia.“

NETRÁPIL JU DIOR

Keď v päťdesiatych rokoch N. Sinetová začínala svoje výrobné pokusy, nebola spokojná so vtedajšou kozmetikou. Jej problematická pleť dlhodobo nezaznamenávala žiaden posun. „Vedela som, že môžem preraziť jedine produktom, ktorý bude skutočne fungovať,“ vraví.

Tie roky mali jednu výhodu – poctivých, pracovitých, ochotných dodávateľov, ktorí klientovi zariadili všetko, čo mu videli na očiach.

Nicole Sinetová

A tak sa vybrala do sveta. Navštevovala rôzne laboratóriá, hľadala účinné látky v Európe i v Ázii. Po otcovej smrti jej ostal malý butik v Paríži, ktorý premenila na salón. Preniesla doň stôl a matrac, zakryla ich plachtou a vyrobila si improvizované kozmetické ležadlo.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  2. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  2. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  3. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  4. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  5. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  6. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  7. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  8. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  9. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  10. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 413
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 318
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 333
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 061
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 985
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 162
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 008
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 574
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 883
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 568

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Rezník z TASR by bol v RTVS pre poslancov schodnejší než Mika

Bývalá šéfka Markízy Zuzana Ťapáková sa po kauze Evka ako kandidátka na riaditeľku RTVS už nespomína.

KULTÚRA

Tajná služba si objednala vraždu. Na film Únos bolo treba odvahu

Politické trilery u nás nevznikajú.

ŠPORT

Spieva si Marleyho, dá si pivo. Ako Sagan trénoval v horách

Sagan sa pripravoval inak ako súperi.

TECH

Akadémia vied má päť slabých ústavov, dva špičkové

Päť ústavov nestojí na pevných základoch.

Neprehliadnite tiež

Nebeské svetlá a iné zážitky na palubách lietadiel

Ľudstvo lieta viac ako kedykoľvek predtým. Konštruktéri veľkých leteckých spoločností vyhľadávajú nové technológie i materiály, aby bola letecká doprava lacnejšia a bezpečnejšia.

V hlavnej úlohe dieťa ako rozprávkový hrdina

Predstavte si, že máte šesť rokov a dostanete knihu, v ktorej sa hlavný hrdina volá a vyzerá ako vy.

Najlepšou prevenciou proti riziku je plán

Experti tvrdia, že aj najhorší plán je lepší ako žiaden. Dane boli, sú a budú vždy nespochybniteľnou súčasťou rizika v biznise. O daňových prizikách sa však hovorí stále málo.

7 zmien životného štýlu, na ktorých zarobíte

Sporíte, šetríte, túžite viac zarobiť. Ale nedeje sa to. Niekedy stačí málo, možno len pozmeniť niečo vo svojom životnom štýle.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop