Francúzka podnikateľka Nicole Sinetová pozdvihla kozmetiku na umenie a vedu v jednom

„V biznise aj v živote sa povrchnosť a fingovaný záujem ľahko odhalí. Klient musí cítiť, že jeho nákupom sa váš záujem oňho nekončí,“ hovorí pre Profit zakladateľka francúzskej kozmetickej značky Altheagrey Nicole Sinetová (79). Jej podnikateľský príbeh je dôkazom, prečo je v biznise dôležité ponáhľať sa pomaly a prečo treba sľuby za každú cenu dodržať.

(Zdroj: Archív N. Sinetovej)

Myslíte, že dvadsiate piate kaderníctvo či tridsiata kaviareň v meste budú fungovať? Ste blázon! V časoch inovatívnych startupov vám každý dobrák ochotne vysvetlí, že podnikateľský zámer bez originálneho nápadu je biznisová groteska.

Značky Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Guerlain, Lancôme už dokonale fungovali na trhu. Vedela som, že nemám šancu poraziť ich marketingom ani veľkosťou. Ak sa vám však podarí vytvoriť niečo výnimočné, nemusíte sa báť, že budete v kúte čakať na úspech

Nicole Sinetová

Zakladateľka francúzskej kozmetickej značky Altheagrey Nicole Sinetová, o ktorej sa hovorí, že v osemdesiatych rokoch pozdvihla kozmetiku na umenie, radí, aby ste si z toho nerobili ťažkú hlavy.

„Ak vám chrbát chráni silný marketing, môžete si dovoliť uviesť na trh aj produkty, ktoré v sebe veľa toho nemajú, budú sa predávať. Ale ak máte v rukách produkt výnimočnej kvality a jeho efekt posilníte o jemný, premyslený marketing, uvidíte zázraky.“

Práve tá výnimočná kvalita je podľa N. Sinetovej dôležitejšia ako megalomanské marketingové kampane. Lebo dá o sebe vedieť aj potichu, bez hluku.

„Iba tak sa dokážete od konkurencie skutočne odlíšiť. Ak má váš produkt pridanú hodnotu a skutočne funguje, klient ho nevymení. Výsledok a účinok je najsilnejší argument. Či predávate krémy, vysávače alebo sušiče vlasov, keď vyhlásite, že ten váš je najlepší, musí fungovať. Len pravdou prinútite klientov, aby prišli zas. Ak ich raz oklamete v najmenšom detaile, pravdepodobne sa už nikdy nevrátia.“

NETRÁPIL JU DIOR

Keď v päťdesiatych rokoch N. Sinetová začínala svoje výrobné pokusy, nebola spokojná so vtedajšou kozmetikou. Jej problematická pleť dlhodobo nezaznamenávala žiaden posun. „Vedela som, že môžem preraziť jedine produktom, ktorý bude skutočne fungovať,“ vraví.

Tie roky mali jednu výhodu – poctivých, pracovitých, ochotných dodávateľov, ktorí klientovi zariadili všetko, čo mu videli na očiach.

Nicole Sinetová

A tak sa vybrala do sveta. Navštevovala rôzne laboratóriá, hľadala účinné látky v Európe i v Ázii. Po otcovej smrti jej ostal malý butik v Paríži, ktorý premenila na salón. Preniesla doň stôl a matrac, zakryla ich plachtou a vyrobila si improvizované kozmetické ležadlo.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4RYM na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4RYM na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 9 827
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 073
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 054
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 601
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 029
  6. Kam do tepla v januári? 1 674
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 629
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 373
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 244
  10. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 1 214

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Trebišov, mesto syfilisu. Už osem rokov sa mu nedarí nad chorobou zvíťaziť

Syfilis šíria nezriedka detské prostitútky, ktoré majú len osem rokov. Za sexuálne služby si pýtajú iba päť eur.

DOMOV

Frešo, Kusý, Ftáčnik. Komu nesedia čísla župnej kampane

Most-Híd minul najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Politici neprestanú nepoctivo zavádzať.

Neprehliadnite tiež

Sklady sú spiace peniaze. Zara vie robiť rýchlu módu vďaka dobrej logistike

Logistika a distribúcia sú silnými tromfmi obchodného modelu značky Zara, ktorý sa stal vzorom pre trend rýchlej módy.

Rýchla móda dnes nemá alternatívu

Móda sa celkom zbláznila. Jednu vec si poriadne ani neoblečiete a už sa z výkladov na vás pozerá nový, vraj trendovejší. Konceptu rýchlej módy vo všetkom protirečí luxusná, ktorá vlastne z módy nikdy nevychádza.

Investujte do výskumu. Vráti sa vám to.

Budúcnosť majú firmy, ktoré prinesú aplikácie najmä v oblastiach analýzy dát a umelej inteligencie. Tvrdí to Ornit Shinarová, ktorá v banke Citi v Izraeli vedie akcelerátor rizikového investovania.

V Nórsku nepotrebujete hotovosť. Stačí vám karta či mobil

Peňaženky Nórov či Švédov nie sú plné mincí, ale skôr kariet. Aj tie však z peňaženiek miznú, nahrádzajú ich mobily.

Pracoval na ropnej plošine. Tie peniaze nie sú zadarmo

Z každej strany sa sypú príbehy ľudí, ktorí sú ochotní vzdať sa všetkého, aby premenili svoje najväčšie túžby na skutočnosť.