Francúzka podnikateľka Nicole Sinetová pozdvihla kozmetiku na umenie a vedu v jednom

„V biznise aj v živote sa povrchnosť a fingovaný záujem ľahko odhalí. Klient musí cítiť, že jeho nákupom sa váš záujem oňho nekončí,“ hovorí pre Profit zakladateľka francúzskej kozmetickej značky Altheagrey Nicole Sinetová (79). Jej podnikateľský príbeh je dôkazom, prečo je v biznise dôležité ponáhľať sa pomaly a prečo treba sľuby za každú cenu dodržať.

(Zdroj: Archív N. Sinetovej)

Myslíte, že dvadsiate piate kaderníctvo či tridsiata kaviareň v meste budú fungovať? Ste blázon! V časoch inovatívnych startupov vám každý dobrák ochotne vysvetlí, že podnikateľský zámer bez originálneho nápadu je biznisová groteska.

Značky Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Guerlain, Lancôme už dokonale fungovali na trhu. Vedela som, že nemám šancu poraziť ich marketingom ani veľkosťou. Ak sa vám však podarí vytvoriť niečo výnimočné, nemusíte sa báť, že budete v kúte čakať na úspech

Nicole Sinetová

Zakladateľka francúzskej kozmetickej značky Altheagrey Nicole Sinetová, o ktorej sa hovorí, že v osemdesiatych rokoch pozdvihla kozmetiku na umenie, radí, aby ste si z toho nerobili ťažkú hlavy.

Článok pokračuje pod video reklamou

„Ak vám chrbát chráni silný marketing, môžete si dovoliť uviesť na trh aj produkty, ktoré v sebe veľa toho nemajú, budú sa predávať. Ale ak máte v rukách produkt výnimočnej kvality a jeho efekt posilníte o jemný, premyslený marketing, uvidíte zázraky.“

Práve tá výnimočná kvalita je podľa N. Sinetovej dôležitejšia ako megalomanské marketingové kampane. Lebo dá o sebe vedieť aj potichu, bez hluku.

„Iba tak sa dokážete od konkurencie skutočne odlíšiť. Ak má váš produkt pridanú hodnotu a skutočne funguje, klient ho nevymení. Výsledok a účinok je najsilnejší argument. Či predávate krémy, vysávače alebo sušiče vlasov, keď vyhlásite, že ten váš je najlepší, musí fungovať. Len pravdou prinútite klientov, aby prišli zas. Ak ich raz oklamete v najmenšom detaile, pravdepodobne sa už nikdy nevrátia.“

NETRÁPIL JU DIOR

Keď v päťdesiatych rokoch N. Sinetová začínala svoje výrobné pokusy, nebola spokojná so vtedajšou kozmetikou. Jej problematická pleť dlhodobo nezaznamenávala žiaden posun. „Vedela som, že môžem preraziť jedine produktom, ktorý bude skutočne fungovať,“ vraví.

Tie roky mali jednu výhodu – poctivých, pracovitých, ochotných dodávateľov, ktorí klientovi zariadili všetko, čo mu videli na očiach.

Nicole Sinetová

A tak sa vybrala do sveta. Navštevovala rôzne laboratóriá, hľadala účinné látky v Európe i v Ázii. Po otcovej smrti jej ostal malý butik v Paríži, ktorý premenila na salón. Preniesla doň stôl a matrac, zakryla ich plachtou a vyrobila si improvizované kozmetické ležadlo.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4RYM na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4RYM na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hovoriaci prekladač reči do vrecka Langie - až 52 jazykov!
  2. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  3. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  4. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  5. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  6. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  9. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  1. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  2. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  3. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  4. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  5. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  6. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  9. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 774
  2. Najužitočnejšia appka 17 711
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 11 993
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 9 926
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 627
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 391
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 4 660
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 005
  9. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 3 540
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 144

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

V pozadí detvianskej kauzy sa objavuje Kotleba a spravodajcovia

Firma z Bránikovho blogu robila čistky.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Ako si nevidiaci dokáže uvariť kávu... a nevyliať

S čím všetkým sa musí nevidiaci vysporiadať.

Sĺpček Zuzany Kepplovej

Čo by mal Šefčovič pochopiť

Veru, nie sme ako Španieli.

Píše Samuel Jezný

Kňazi vraj znásilňujú deti. Môžu za to liberáli

Biskup čelí obvineniu zo zneužitia dieťaťa. Z reakcie cirkvi zastáva rozum.

Neprehliadnite tiež

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Stará vila dostala novú tvár. Prerábali tak, aby z nej vyhodili čo najmenej

Vznik projektu, ktorý pristupuje citlivo k spoločnosti a životnému prostrediu, môže plniť úlohu prvej lastovičky.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.