Ako sa mení riadenie firiem a ako motivovať ľudí k skvelým výkonom

Atmosféra na septembrovom Profit klube v bratislavskom Martinuse bola naozaj super! Nielen vďaka plnému hľadisku, ale určite k tomu prispela aj téma a naši dvaja charizmatickí experti.

FOTOGALÉRIA: PROFIT KLUB 20. SEPTEMBER

Hovorili sme o tom, ako sa menia trendy a najmä efektívne spôsoby riadenia firiem po nástupe nových generácií (najmä takzvaných mileniánov - tých, čo dospeli na prelome tisícročí) a ale aj vplyvom spoločenských zmien, ktoré dostali internet a rôzne jeho nástroje do popredia nášho fungovania.

Koučka a expertka na angažovanosť vo firmách Andy Profantová tvrdí, že generácia mileniánov je úplne iná ako predchádzajúce, oveľa náročnejšia. Chce totiž od života všetko - dobrú prácu, zábavu, hlbší zmysel.

Článok pokračuje pod video reklamou

Prácu a voľný čas nerozlišuje, neprekáža jej, keď sa tieto dve oblasti prelínajú. Mnohí mladší to dokonca vítajú. Lenže musia mať aj v práci pocit, že žijú svoj vlastný život. A peniaze nie sú pre nich hlavný motivátor.

To kladie nové nároky aj na manažérov. Viac si o tom môžete prečítať v článkoch Na mileniánov treba inak a Ryba smrdí od hlavy v najnovšom Profite 19, ktorý bude v predaji do 4. októbra. 

 

Profit klub 20.9. - hostia Andy Profantová a Ján UrigaZdroj: Vladimír Kampf / Profit 2016

Náš druhý hosť, senior manažér PwC pre inovácie a strategické zmeny Ján Uriga, sa pozerá na nové spôsoby manažmentu zo širšieho hľadiska. Jeho osobnou témou sú slobodné firmy, holakracia (o ktorých sme písali v augustovom Profite) a Blue Ocean Leadership (k tomu sa ešte dostaneme v jednom z budúcich Profitov).

Všetky tieto prístupy nahrávajú do nôty tým, ktorí vedia s mileniánmi a ešte mladšími generáciami pracovať, alebo sami do nich patria. 

Vyznávajú totiž viac lineárny než hierarchický manažment, tímovú a projektovú prácu povyšujú nad direktívne riadenie a mikromanažment. Mnohé klasicky riadené firmy sa musia rýchlo prispôsobiť. Naši hostia v diskusii PROFIT klubu naznačili aj viacero spôsobov, ako. Záznam z diskusie si môžete pozrieť cez video kanál magazínu Profit

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  2. Najužitočnejšia appka
  3. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  6. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  7. Vozidlá Kia ekologickej budúcnosti
  8. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu
  10. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur
  1. Bratislava dostane o rok nový mestský bulvár
  2. DEXIS SLOVAKIA má nového generálneho riaditeľa
  3. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  4. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  5. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  6. Najužitočnejšia appka
  7. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  8. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  9. Otvorenie akademického roka 2018/2019 na EU v Bratislave
  10. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  1. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 23 033
  2. Najužitočnejšia appka 15 451
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 13 369
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 9 555
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 8 253
  6. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 6 885
  7. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 5 971
  8. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 5 774
  9. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 475
  10. Zmenky a dlhopisy s fixným výnosom 5 – 6,6 % p.a. 2 642

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Imrecze rezignuje z postu prezidenta Finančnej správy

Rozhodnutie prišlo podľa jeho slov spontánne.

DOMOV

Ako (ne)funguje bikesharing v Bratislave po prvom týždni

Pre ľudí sú žlté bicykle najmä atrakcia.

ŽENA

Deti generácie Z začínajú odmietať sociálne médiá. Prečo?

Strácajú záujem a nechcú byť nonstop online.

Dnes píše Svetlana Žuchová

Bezdomovec bol Slovák. Ale prečo nám to dávajú vedieť?

Niektoré vlastnosti si spájame s národnosťou.

Neprehliadnite tiež

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Stará vila dostala novú tvár. Prerábali tak, aby z nej vyhodili čo najmenej

Vznik projektu, ktorý pristupuje citlivo k spoločnosti a životnému prostrediu, môže plniť úlohu prvej lastovičky.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.

Slováci sa predzásobili hypotékami

Na jeseň sa môže prejaviť prísnejšie úverovanie. Podľa analytikov môžu banky zdražiť najmä vyššie hypotéky.