PRIESKUM

Každý druhý Rus chce krajšie bývať, Hongkongčanov trápi skôr veľkosť bytov

Medzi ženami po celom svete jednoznačne vyhráva túžba po krajšom interiéri – skrášliť by ho chcelo 43 percent z nich. Radi by tiež zmenili nábytok (40 percent) a celkovú veľkosť svojho bývania alebo usporiadania (39 percent).

Medzi ženami po celom svete jednoznačne vyhráva túžba po krajšom interiéri – skrášliť by ho chcelo 43 percent z nich. Radi by tiež zmenili nábytok (40 percent) a celkovú veľkosť svojho bývania alebo usporiadania (39 percent).

Muži by najviac chceli zapracovať na veľkosti bývania a jeho usporiadania. Túto možnosť si vybralo 37 percent. Na ďalšom mieste sa u mužov umiestnili domáce spotrebiče a vzhľad interiéru, zhodne po 35 percent.

V celosvetovom meradle je zrejmé, že muži majú oproti ženám podstatne väčší záujem o najrôznejšie vybavenie pre domácu zábavu. Pre túto možnosť hlasovali traja z desiatich mužov (30 percent), ale sotva dve z desiatich žien (19 percent).

Článok pokračuje pod video reklamou

Vyplynulo to z internetového prieskumu agentúry GFK medzi spotrebiteľmi z 22 krajín. Pýtali sa ich, čo by vylepšili na svojom bývaní, najčastejšou odpoveďou bolo, že by chceli zmeniť dizajn alebo štýl interiéru (39 percent), celkovú veľkosť či usporiadanie (38 percent) a nábytok (35 percent).

Krajšie či väčšie?

Krajší interiér by si najviac priali spotrebitelia v Rusku a Turecku, kde si túto možnosť zvolila viac ako polovica online populácie (konkrétne 56 a 55 percent). Celková veľkosť bývania a jeho usporiadania je najdôležitejšia pre obyvateľov Hongkongu (50 percent), Ruska a Argentíny (zhodne 49 percent), zatiaľ čo po výmene nábytku túžia hlavne Rusi (54 percent) a Turci (49 percent).

Domáce spotrebiče by chceli nahradiť lepšími hlavne spotrebitelia z Ruska (45 percent) a Číny (40 percent). V Južnej Kórei (42 percent), Hongkongu (37 percent) a Čína (tiež 37 percent) je zase najvyššie percento respondentov, ktorí by vo svojich domovoch ocenili väčšiu čistotu a poriadok.

Hongkong sa rovnako umiestnil na prvom mieste z hľadiska počtu ľudí, ktorí sú spokojní s existujúcimi úložnými priestormi a tiež tých, ktorí chcú zapracovať na celkovom systéme organizácie domácnosti. Pre úložné priestory hlasovalo 47 percent obyvateľov Hongkongu, za nimi nasledujú Mexičania a Argentínci zhodne so 44 percentami.

Lepšia organizácia domácnosti je potom dôležitá pre 40 percent spotrebiteľov z Hongkongu a tiež 39 percent respondentov z Južnej Kórei. Dvor, záhradu a iné vonkajšie priestory by chceli zdokonaliť predovšetkým Mexičania (43 percent) a Austrálčania (38 percent). Po lepšom vybavení pre domácu zábavu zase najviac túžia Číňania (34 percent) spolu s Mexičanmi (30 percent).

V Holandsku, Japonsku, Nemecku, Francúzsku a Belgicku je naopak najvyšší podiel respondentov, ktorí uviedli, že na svojom bývaní nechcú meniť nič z vyššie uvedeného. Dáta zo zistení spoločnosti GfK ocenia najmä obchodníci z radu hobbymarketov a tiež predajcov bytového zariadenia, doplnkov a potrieb pre úpravy bývania, pretože im umožňujú zistiť, ako sa líši snaha spotrebiteľov o zlepšenie kvality bývania v závislosti od krajín, veku a pohlavia.

Vďaka prepojeniu týchto dát o predstavách spotrebiteľov s priebežným sledovaním predajných miest môže spoločnosť GfK svojim klientom poskytnúť detailný prehľad o súčasnom aj budúcom vývoji dopytu na jednotlivých cieľových trhoch. Výsledky zo všetkých 22 krajín sú k dispozícii na web stránke prieskumu.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  2. Najužitočnejšia appka
  3. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  6. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  7. Vozidlá Kia ekologickej budúcnosti
  8. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu
  10. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  2. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  3. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  4. Najužitočnejšia appka
  5. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  6. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  7. Otvorenie akademického roka 2018/2019 na EU v Bratislave
  8. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  9. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  10. Vozidlá Kia ekologickej budúcnosti
  1. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 28 665
  2. Najužitočnejšia appka 14 906
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 12 814
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 9 028
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 7 760
  6. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 6 550
  7. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 6 441
  8. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 061
  9. Osem dovolenkových destinácii, kde leto ešte nekončí 3 259
  10. Zmenky a dlhopisy s fixným výnosom 5 – 6,6 % p.a. 2 642

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Kažimír skončí, kto môže byť minister financií

Ako sa špekuluje nad budúcnosťou ministra financií.

KOMENTÁRE

Kto nastúpi za Smer a čo z toho bude mať Fico

Na kandidáta Smeru netrpezlivo čaká aj Andrej Danko.

Neprehliadnite tiež

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Stará vila dostala novú tvár. Prerábali tak, aby z nej vyhodili čo najmenej

Vznik projektu, ktorý pristupuje citlivo k spoločnosti a životnému prostrediu, môže plniť úlohu prvej lastovičky.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.

Slováci sa predzásobili hypotékami

Na jeseň sa môže prejaviť prísnejšie úverovanie. Podľa analytikov môžu banky zdražiť najmä vyššie hypotéky.