PRIESKUM

Každý druhý Rus chce krajšie bývať, Hongkongčanov trápi skôr veľkosť bytov

Medzi ženami po celom svete jednoznačne vyhráva túžba po krajšom interiéri – skrášliť by ho chcelo 43 percent z nich. Radi by tiež zmenili nábytok (40 percent) a celkovú veľkosť svojho bývania alebo usporiadania (39 percent).

Medzi ženami po celom svete jednoznačne vyhráva túžba po krajšom interiéri – skrášliť by ho chcelo 43 percent z nich. Radi by tiež zmenili nábytok (40 percent) a celkovú veľkosť svojho bývania alebo usporiadania (39 percent).

Muži by najviac chceli zapracovať na veľkosti bývania a jeho usporiadania. Túto možnosť si vybralo 37 percent. Na ďalšom mieste sa u mužov umiestnili domáce spotrebiče a vzhľad interiéru, zhodne po 35 percent.

V celosvetovom meradle je zrejmé, že muži majú oproti ženám podstatne väčší záujem o najrôznejšie vybavenie pre domácu zábavu. Pre túto možnosť hlasovali traja z desiatich mužov (30 percent), ale sotva dve z desiatich žien (19 percent).

Vyplynulo to z internetového prieskumu agentúry GFK medzi spotrebiteľmi z 22 krajín. Pýtali sa ich, čo by vylepšili na svojom bývaní, najčastejšou odpoveďou bolo, že by chceli zmeniť dizajn alebo štýl interiéru (39 percent), celkovú veľkosť či usporiadanie (38 percent) a nábytok (35 percent).

Krajšie či väčšie?

Krajší interiér by si najviac priali spotrebitelia v Rusku a Turecku, kde si túto možnosť zvolila viac ako polovica online populácie (konkrétne 56 a 55 percent). Celková veľkosť bývania a jeho usporiadania je najdôležitejšia pre obyvateľov Hongkongu (50 percent), Ruska a Argentíny (zhodne 49 percent), zatiaľ čo po výmene nábytku túžia hlavne Rusi (54 percent) a Turci (49 percent).

Domáce spotrebiče by chceli nahradiť lepšími hlavne spotrebitelia z Ruska (45 percent) a Číny (40 percent). V Južnej Kórei (42 percent), Hongkongu (37 percent) a Čína (tiež 37 percent) je zase najvyššie percento respondentov, ktorí by vo svojich domovoch ocenili väčšiu čistotu a poriadok.

Hongkong sa rovnako umiestnil na prvom mieste z hľadiska počtu ľudí, ktorí sú spokojní s existujúcimi úložnými priestormi a tiež tých, ktorí chcú zapracovať na celkovom systéme organizácie domácnosti. Pre úložné priestory hlasovalo 47 percent obyvateľov Hongkongu, za nimi nasledujú Mexičania a Argentínci zhodne so 44 percentami.

Lepšia organizácia domácnosti je potom dôležitá pre 40 percent spotrebiteľov z Hongkongu a tiež 39 percent respondentov z Južnej Kórei. Dvor, záhradu a iné vonkajšie priestory by chceli zdokonaliť predovšetkým Mexičania (43 percent) a Austrálčania (38 percent). Po lepšom vybavení pre domácu zábavu zase najviac túžia Číňania (34 percent) spolu s Mexičanmi (30 percent).

V Holandsku, Japonsku, Nemecku, Francúzsku a Belgicku je naopak najvyšší podiel respondentov, ktorí uviedli, že na svojom bývaní nechcú meniť nič z vyššie uvedeného. Dáta zo zistení spoločnosti GfK ocenia najmä obchodníci z radu hobbymarketov a tiež predajcov bytového zariadenia, doplnkov a potrieb pre úpravy bývania, pretože im umožňujú zistiť, ako sa líši snaha spotrebiteľov o zlepšenie kvality bývania v závislosti od krajín, veku a pohlavia.

Vďaka prepojeniu týchto dát o predstavách spotrebiteľov s priebežným sledovaním predajných miest môže spoločnosť GfK svojim klientom poskytnúť detailný prehľad o súčasnom aj budúcom vývoji dopytu na jednotlivých cieľových trhoch. Výsledky zo všetkých 22 krajín sú k dispozícii na web stránke prieskumu.

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  3. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  3. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  6. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  7. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  8. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  9. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  10. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 16 328
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 11 300
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 9 729
  4. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 7 759
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 7 027
  6. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 380
  7. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 312
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 5 228
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 5 152
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 334

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Najskôr partneri, potom nepriatelia na život a na smrť. Príbeh Sýkorovej vraždy

Zlikvidovať mafiána Miroslava Sýkoru mala podľa kľúčového svedka záujem aj Slovenská informačná služba.

EKONOMIKA

Plat bez práce môže fungovať, Slovensku by však nepomohol

Nepodmienený príjem testuje okrem Fínska aj Kanada.

Neprehliadnite tiež

Dámy, ktoré sa zahryzli do perníkov starého otca

Pernikáreň s príbehom a tradíciou, ktorú založil pradedo Jozef Ertl na začiatku minulého storočia, je dnes prevažne dámska firma.

Digitálny nomádi pôsobia ako novodobí boháči

Silviu na Bali priviedlo surfovanie, Adam sa presúva za učením sa jazykov, Kristína pre pracovné príležitosti, Zuzanu láka multikultúrna rozmanitosť sveta a manželia Šoralovci v exotike čerpajú energiu a nápady.

Etickí hackeri sa spájajú v biznise

Bezpečnosť na internete je z roka na rok väčšia téma. Systémy a aplikácie aj tých najväčších IT spoločností sú čoraz zložitejšie a zraniteľnejšie.

Bezpečnosť, ktorá sa rodí v absolútnej slobode

Pavol Lupták nie je zaujímavý iba tým, že postavil svoj biznis na hackovaní – prienikoch do rôznych bezpečnostných systémov.