SME
Štvrtok, 25. apríl , 2019
PRIESKUM

Každý druhý Rus chce krajšie bývať, Hongkongčanov trápi skôr veľkosť bytov

Medzi ženami po celom svete jednoznačne vyhráva túžba po krajšom interiéri – skrášliť by ho chcelo 43 percent z nich. Radi by tiež zmenili nábytok (40 percent) a celkovú veľkosť svojho bývania alebo usporiadania (39 percent).

Medzi ženami po celom svete jednoznačne vyhráva túžba po krajšom interiéri – skrášliť by ho chcelo 43 percent z nich. Radi by tiež zmenili nábytok (40 percent) a celkovú veľkosť svojho bývania alebo usporiadania (39 percent).

Muži by najviac chceli zapracovať na veľkosti bývania a jeho usporiadania. Túto možnosť si vybralo 37 percent. Na ďalšom mieste sa u mužov umiestnili domáce spotrebiče a vzhľad interiéru, zhodne po 35 percent.

V celosvetovom meradle je zrejmé, že muži majú oproti ženám podstatne väčší záujem o najrôznejšie vybavenie pre domácu zábavu. Pre túto možnosť hlasovali traja z desiatich mužov (30 percent), ale sotva dve z desiatich žien (19 percent).

Vyplynulo to z internetového prieskumu agentúry GFK medzi spotrebiteľmi z 22 krajín. Pýtali sa ich, čo by vylepšili na svojom bývaní, najčastejšou odpoveďou bolo, že by chceli zmeniť dizajn alebo štýl interiéru (39 percent), celkovú veľkosť či usporiadanie (38 percent) a nábytok (35 percent).

Krajšie či väčšie?

Krajší interiér by si najviac priali spotrebitelia v Rusku a Turecku, kde si túto možnosť zvolila viac ako polovica online populácie (konkrétne 56 a 55 percent). Celková veľkosť bývania a jeho usporiadania je najdôležitejšia pre obyvateľov Hongkongu (50 percent), Ruska a Argentíny (zhodne 49 percent), zatiaľ čo po výmene nábytku túžia hlavne Rusi (54 percent) a Turci (49 percent).

Domáce spotrebiče by chceli nahradiť lepšími hlavne spotrebitelia z Ruska (45 percent) a Číny (40 percent). V Južnej Kórei (42 percent), Hongkongu (37 percent) a Čína (tiež 37 percent) je zase najvyššie percento respondentov, ktorí by vo svojich domovoch ocenili väčšiu čistotu a poriadok.

Hongkong sa rovnako umiestnil na prvom mieste z hľadiska počtu ľudí, ktorí sú spokojní s existujúcimi úložnými priestormi a tiež tých, ktorí chcú zapracovať na celkovom systéme organizácie domácnosti. Pre úložné priestory hlasovalo 47 percent obyvateľov Hongkongu, za nimi nasledujú Mexičania a Argentínci zhodne so 44 percentami.

Lepšia organizácia domácnosti je potom dôležitá pre 40 percent spotrebiteľov z Hongkongu a tiež 39 percent respondentov z Južnej Kórei. Dvor, záhradu a iné vonkajšie priestory by chceli zdokonaliť predovšetkým Mexičania (43 percent) a Austrálčania (38 percent). Po lepšom vybavení pre domácu zábavu zase najviac túžia Číňania (34 percent) spolu s Mexičanmi (30 percent).

V Holandsku, Japonsku, Nemecku, Francúzsku a Belgicku je naopak najvyšší podiel respondentov, ktorí uviedli, že na svojom bývaní nechcú meniť nič z vyššie uvedeného. Dáta zo zistení spoločnosti GfK ocenia najmä obchodníci z radu hobbymarketov a tiež predajcov bytového zariadenia, doplnkov a potrieb pre úpravy bývania, pretože im umožňujú zistiť, ako sa líši snaha spotrebiteľov o zlepšenie kvality bývania v závislosti od krajín, veku a pohlavia.

Vďaka prepojeniu týchto dát o predstavách spotrebiteľov s priebežným sledovaním predajných miest môže spoločnosť GfK svojim klientom poskytnúť detailný prehľad o súčasnom aj budúcom vývoji dopytu na jednotlivých cieľových trhoch. Výsledky zo všetkých 22 krajín sú k dispozícii na web stránke prieskumu.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Festival IXPO otvorí brány už tento piatok. Čo všetko prináša?
  2. Spready a poplatky pri obchodovaní
  3. Od mája sa mení definícia kilogramu
  4. Fixný výnos až 7 % ročne. Bezpečné investície už od 10.000 eur
  5. Elegancia, športový duch alebo výkon? Hyundai i30 Fastback
  6. Tohtoročný Autosalon? Najväčšie SUV na svete aj lietajúce auto
  7. Tip na japonskú klimatizáciu s výhodnejšou elektrinou
  8. Top desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  9. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  10. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  1. Enviro deň v Košiciach prinesie zábavu aj osvetu
  2. Obchodník roka: Najvyššie ocenenie si šiestykrát odnáša Martinus
  3. Fixný výnos až 7 % ročne. Bezpečné investície už od 10.000 eur
  4. Športový deň Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  5. Festival IXPO otvorí brány už tento piatok. Čo všetko prináša?
  6. Pivovar Šariš rozdá regiónu 16-tisíc eur
  7. Recenze autokamery Mio MiVue J60 WIFI - youtuber Bazim hodnotí!
  8. Od mája sa mení definícia kilogramu
  9. Spready a poplatky pri obchodovaní
  10. Elegancia, športový duch alebo výkon? Hyundai i30 Fastback
  1. Top desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 25 457
  2. Od mája sa mení definícia kilogramu 8 333
  3. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 6 876
  4. Tohtoročný Autosalon? Najväčšie SUV na svete aj lietajúce auto 6 527
  5. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 5 260
  6. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 5 256
  7. Až vďaka chorobe objavila svoj talent 3 969
  8. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 3 643
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 2 125
  10. Tip na japonskú klimatizáciu s výhodnejšou elektrinou 2 005