Online marketing: Neprispôsobíte sa, prídete o výhodu

Život v online marketingu je cesta večného učenia sa. Riaditeľka agentúry Visibility Júlia Micháleková je presvedčená, že ak chce byť firma či e-shop dlhodobo úspešný, musí sledovať – a nasledovať – novinky a trendy v tejto oblasti.

Prečo nefunguje reklama na internete u všetkých rovnako?

Každý produkt, služba a firma je iná. Preto aj online marketingová stratégia musí byť nastavená na mieru. Niektorí robia chybu, keď preberajú veci, ktoré fungovali u druhých. Neuvedomujú si, že u nich to fungovať nemusí. A mnohí zas začínajú od konca a bez toho, aby si uvedomili, že najprv treba mať ucelenú marketingovú stratégiu.

Bez znalostí to bude nanič?

Nemôžete dobre robiť niečo, o čom nič neviete. Chce to naozaj veľa znalostí. A dôležitá je aj prax.

Odkiaľ teda začať, ak si to podnikateľ chce predsa len vyskúšať sám?

Musí si veci dôkladne naštudovať a uvedomiť si, že online marketing sa neustále mení. Aj my potrebujeme sledovať trendy a zavádzať nové procesy, produkty a prístupy. Nielen obchodné firmy, ale aj online marketingové agentúry krachujú na tom, že sa tvrdohlavo snažia robiť to, čo fungovalo kedysi. Internetový svet napreduje veľmi rýchlo. Kto ho nesleduje a neprispôsobuje sa, stráca výhodu.

Je výhoda prísť s niečím medzi prvými, predtým ako nový prístup zovšednie alebo ho už kopíruje každý?

Sledovať novinky a aplikovať ich do praxe je už takpovediac povinnosť, ak chcete v brandži prežiť. Keď ste medzi prvými a sledujete trendy, možno získate konkurenčnú výhodu.

Možno?

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4Q3N na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4Q3N na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  3. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  2. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  3. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  4. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  5. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  6. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  7. Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov
  8. Najinzerovanejšie zánovné auto roku 2017? Mnohých to prekvapí
  9. Stavebná fakulta STU pozýva na Deň otvorených dverí!
  10. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 15 663
  2. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 11 473
  3. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 3 510
  4. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 965
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 270
  6. Kam do tepla v januári? 2 164
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 908
  8. Moderný bungalov očami mladých architektov 1 577
  9. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 1 336
  10. Divoký Island: cesta ostrovom ľadu a ohňa 1 256

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Stretol som desiatky posadnutých, tvrdí exorcista

Exorcista problémy nevyrieši, vraví psychiater.

KULTÚRA

O smrti speváčky The Cranberries špekulujú

Záhadným spôsobom zrušila aj koncert v Bratislave.

ŠPORT

Mal Sagan bojovať o víťazstvo? Dilemu Bory rozhodla smola kolegu

Na úvod Tour Down Under skončil tretí.

SVET

Žantovský: Zeman nič nedokázal a nič po ňom neostane

Aj keby bol Babiš niečo medzi Ježišom a Havlom, ohrozuje demokraciu, hovorí.

Neprehliadnite tiež

V Nórsku nepotrebujete hotovosť. Stačí vám karta či mobil

Peňaženky Nórov či Švédov nie sú plné mincí, ale skôr kariet. Aj tie však z peňaženiek miznú, nahrádzajú ich mobily.

Pracoval na ropnej plošine. Tie peniaze nie sú zadarmo

Z každej strany sa sypú príbehy mladých ľudí, ktorí sú ochotní vzdať sa všetkého, aby zistili, či vedia svoje najväčšie túžby premeniť na skutočnosť. Slovák Andrej Tichý tak urobil v čase, keď to ešte ani zďaleka nebolo trendom.

Ako si vybrať životnú poistku

Pri výbere životného poistenia sa zamerajte na riziká, poistnú sumu, dĺžku a cenu. Životné poistenie je zložitý produkt, aj preto ho poisťovne zatiaľ neponúkajú online.

Manažovala hotely v Afrike, Ázii i v Európe. Teraz šéfuje vo Vysokých Tatrách

„V každom hoteli sú stoly, stoličky, postele. Rozdiel je v ľuďoch. Oni sú najsilnejší kapitál,“ myslí si Kathrin Noll, riaditeľka päťhviezdičkového Grand Hotela Kempinski na Štrbskom Plese.

Home office je o dôvere, ale funguje

O tom, či sa oplatí dať ľuďom možnosť organizovať si kedy, kde a ako chcú pracovať, a či ich treba kontrolovat, hovorí šéfka spoločnosti Microsoft Česká republika a Slovensko Biljana Weberová.