Mladí trávia na internete denne 3 hodiny

Mladí trávia na internete denne 3 hodiny Naše najmladšie generácie sa narodili do technologického obdobia. Možno si to ani neuvedomujeme, ale dnešní mladí ľudia sa neučili používať smartfón ako 30-roční. Ani svoj prvý mobil nedostali v pätnástke.

Mladí trávia na internete denne 3 hodiny Naše najmladšie generácie sa narodili do technologického obdobia. Možno si to ani neuvedomujeme, ale dnešní mladí ľudia sa neučili používať smartfón ako 30-roční. Ani svoj prvý mobil nedostali v pätnástke. Od útleho detstva sa hrávali s mobilmi svojich rodičov, ktorí to považovali za vhodný spôsob, ako dieťa zaujať. Títo mladí ľudia sú na rozdiel od starších generácií sebavedomejší, viac sa zaujímajú o globálne problémy a presne vedia, aký by mal byť ich budúci džob. Sú ambiciózni a snaživí. Uvedomujú si, že svet, v ktorom žijeme, nie je jednoduchý. Snažia sa využívať také inštitúcie a spôsoby, s ktorými si idú za svojimi cieľmi a pritom sa vyvarujú neistote a vlastnému ohrozeniu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Tieto závery vyplývajú z výsledkov voľnopredajnej štúdie Millennials+, ktorú agentúra TNS Slovakia uskutočnila na vzorke 1 500 mladých ľudí vo veku 12 až 26 rokov. Štúdia monitoruje životy mladých – zameriava sa na ich životný štýl, hodnoty, názory, životné postoje a správanie. Tiež skúma sledovanie médií, používanie technológií, spotrebiteľské správanie, obľúbenosť značiek a celebrít a život mladých v online svete. Štúdia detailne skúma aktuálne trendy v životoch mladej generácie.

Sociálne siete, YouTube a čety

Čím viac obrazoviek dáte dnes tínedžerovi k dispozícii, tým viac ich bude používať. Počítač s dvoma obrazovkami, tablet, smartfón a televízia sú nadštandardom, ale to neznamená, že ich kombinácia nie je čím ďalej bežnejšia. Všetky tieto zariadenie umožňujú mladým ľuďom rozvíjať ich mimoriadne obľúbené aktivity – trávenie času na sociálnych sieťach, sledovanie YouTube a četovanie s priateľmi. Samozrejme najpopulárnejšou sieťou zo všetkých je Facebook. Účet na tejto sieti má viac ako 90 % mladých ľudí. U tých mladších sú hneď na druhom a treťom mieste na rebríčku popularity Snapchat a Instagram. Spomedzi četovacích služieb je opäť najpopulárnejšia služba od spoločnosti Facebook, a to Messenger. Čo mladé generácie najradšej sledujú na YouTube sú hudobné videá. YouTube je zároveň najpopulárnejším hudobným médiom. Ďalej na YouTube mladí ľudia radi sledujú zábavné videá, filmové trailery a populárni sú aj Youtuberi.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4PVR na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4PVR na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 13 807
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 578
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 7 042
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 285
  5. Vizuálny smog je problém 2 989
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 772
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 749
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 426
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 583
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 355

Téma: YouTube


Článok je zaradený aj do ďalších tém Google

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Kamaráti aj odkazy cez médiá. Danko a Bugár

Ako sa vyvíjali vzťahy medzi SNS a Most-Híd.

Okupácia 1968

Aj Rusi boli okupovaní, už si to len priznať

Patrili k najväčším obetiam boľševickej diktatúry.

Neprehliadnite tiež

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.

Budapeštianske krčmy v ruinách (ne)prežili komerčný úspech

Priestor pre alternatívnu kultúru v Budapešti sa stal výhodným biznisom.