Mladí trávia na internete denne 3 hodiny

Mladí trávia na internete denne 3 hodiny Naše najmladšie generácie sa narodili do technologického obdobia. Možno si to ani neuvedomujeme, ale dnešní mladí ľudia sa neučili používať smartfón ako 30-roční. Ani svoj prvý mobil nedostali v pätnástke.

Mladí trávia na internete denne 3 hodiny Naše najmladšie generácie sa narodili do technologického obdobia. Možno si to ani neuvedomujeme, ale dnešní mladí ľudia sa neučili používať smartfón ako 30-roční. Ani svoj prvý mobil nedostali v pätnástke. Od útleho detstva sa hrávali s mobilmi svojich rodičov, ktorí to považovali za vhodný spôsob, ako dieťa zaujať. Títo mladí ľudia sú na rozdiel od starších generácií sebavedomejší, viac sa zaujímajú o globálne problémy a presne vedia, aký by mal byť ich budúci džob. Sú ambiciózni a snaživí. Uvedomujú si, že svet, v ktorom žijeme, nie je jednoduchý. Snažia sa využívať také inštitúcie a spôsoby, s ktorými si idú za svojimi cieľmi a pritom sa vyvarujú neistote a vlastnému ohrozeniu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Tieto závery vyplývajú z výsledkov voľnopredajnej štúdie Millennials+, ktorú agentúra TNS Slovakia uskutočnila na vzorke 1 500 mladých ľudí vo veku 12 až 26 rokov. Štúdia monitoruje životy mladých – zameriava sa na ich životný štýl, hodnoty, názory, životné postoje a správanie. Tiež skúma sledovanie médií, používanie technológií, spotrebiteľské správanie, obľúbenosť značiek a celebrít a život mladých v online svete. Štúdia detailne skúma aktuálne trendy v životoch mladej generácie.

Sociálne siete, YouTube a čety

Čím viac obrazoviek dáte dnes tínedžerovi k dispozícii, tým viac ich bude používať. Počítač s dvoma obrazovkami, tablet, smartfón a televízia sú nadštandardom, ale to neznamená, že ich kombinácia nie je čím ďalej bežnejšia. Všetky tieto zariadenie umožňujú mladým ľuďom rozvíjať ich mimoriadne obľúbené aktivity – trávenie času na sociálnych sieťach, sledovanie YouTube a četovanie s priateľmi. Samozrejme najpopulárnejšou sieťou zo všetkých je Facebook. Účet na tejto sieti má viac ako 90 % mladých ľudí. U tých mladších sú hneď na druhom a treťom mieste na rebríčku popularity Snapchat a Instagram. Spomedzi četovacích služieb je opäť najpopulárnejšia služba od spoločnosti Facebook, a to Messenger. Čo mladé generácie najradšej sledujú na YouTube sú hudobné videá. YouTube je zároveň najpopulárnejším hudobným médiom. Ďalej na YouTube mladí ľudia radi sledujú zábavné videá, filmové trailery a populárni sú aj Youtuberi.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4PVR na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4PVR na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  4. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  5. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 502
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 26 325
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 006
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 467
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 651
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 111
  7. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 5 481
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 5 368
  9. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 913
  10. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 219

Téma: YouTube


Článok je zaradený aj do ďalších tém Google

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Redaktor SME Adam Valček: Odkedy je Kočner vo väzení, cítim sa bezpečnejšie

Podľa Valčeka Kočner nesledoval len novinárov.

Neprehliadnite tiež

Bez istenia vysoko nad zemou

Kúsok belgickej skupiny Puppet factory

Antikvariát v centre, sklad v paneláku na 11. poschodí

Od internetového akntikvariátu ku kamennej predajni.

V minulosti chceli vyrábať elektromobil, dnes stavajú na službách investorom

Priemyselný park vo Vlkanovej má ekologický príbeh.

Banky budú viac požičiavať firmám

Domácnosti si vďaka novým pravidlám požičajú o niečo komplikovanejšie. Jednoduchou úvahou možno dospieť k tomu, že voľné kapacity sa banky pokúsia využiť inak.

Maďarské melóny a husacia pečeň s prívlastkom

Orosházska husacia pečeň i medešský melón sú pre zákazníka známkou kvality.