Od firiem chceme dobré pracovné uplatnenie

Väčšine z nás záleží na tom, aby nám firma zabezpečila kvalitné uplatnenie. Muži si potrpia na to, aby myslela na životné prostredie, ženy prikladajú väčšiu váhu ochrane zdravia a bezpečnosti pracovníkov než zodpovednosti k životnému prostrediu. Anglickí a belgickí spotrebitelia sú oproti ostatným výrazne viac presvedčení, že by firmy mali odvádzať spravodlivý podiel na daniach.

Spoločnost GfK realizovala prieskum online medzi 27 000 respondentmi z 22 krajín. Z výsledkov vyplýva, že pre spotrebiteľov je najdôležitejšie, aby firmy ponúkali dobré pracovné uplatnenie, poskytovali kvalitné produkty a dbali o životné prostredie Medzi tri hlavné oblasti, na ktoré by sa mali zodpovedné firmy podľa spotrebiteľov zamerať, patria zaistenie dobrého pracovného uplatnenia, poskytovanie kvalitných produktov a služieb a zodpovednosť voči životnému prostrediu.

Ukázal to prieskum spoločnosti GfK realizovaný medzi viac ako 27 tisíc používateľmi internetu v 22 krajinách. Tí dostali za úlohu vybrať tri najdôležitejšie oblasti, za ktoré by mali byť firmy zodpovedné, pričom mali na výber z celého radu možností od ochrany zdravia a bezpečnosti pracovníkov až po pozitívny prínos pre zúčastnené strany.

Článok pokračuje pod video reklamou

Muži všeobecne stavajú životné prostredie pred zdravie a bezpečnosť Ako muži, tak aj ženy považujú za hlavnú zodpovednosť firiem zaistenie dobrého pracovného uplatnenia (47 percent žien a 46 percent mužov) a poskytovanie kvalitných produktov či služieb (v oboch prípadoch 41 percent).

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4PNG na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4PNG na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  4. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  5. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 423
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 26 000
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 002
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 466
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 650
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 111
  7. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 6 313
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 5 864
  9. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 987
  10. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 217

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Polícia obvinila dve lekárky pre smrť dievčaťa. Zomrelo od smädu

Opätovné vyšetrovanie nariadila Generálna prokuratúra.

SVET

Saudská Arábia vraždu novinára plánovala, vyhlásil Erdogan

Turecký prezident viní Saudskú Arábiu z vraždy.

DOMOV

Lipšic podáva trestné oznámenie na Petra Tótha za ohováranie

Podľa Lipšica Tóth pokračuje v diskreditačných kampaniach.

Neprehliadnite tiež

Bez istenia vysoko nad zemou

Kúsok belgickej skupiny Puppet factory

Antikvariát v centre, sklad v paneláku na 11. poschodí

Od internetového akntikvariátu ku kamennej predajni.

V minulosti chceli vyrábať elektromobil, dnes stavajú na službách investorom

Priemyselný park vo Vlkanovej má ekologický príbeh.

Banky budú viac požičiavať firmám

Domácnosti si vďaka novým pravidlám požičajú o niečo komplikovanejšie. Jednoduchou úvahou možno dospieť k tomu, že voľné kapacity sa banky pokúsia využiť inak.

Maďarské melóny a husacia pečeň s prívlastkom

Orosházska husacia pečeň i medešský melón sú pre zákazníka známkou kvality.