Mobilné bankovníctvo čaká rok výziev

O kamenné pobočky bánk už nie je taký veľký záujem ako kedysi. Podľa spoločnosti Accenture sa o klasické pobočky zaujímajú klienti čoraz menej, osobnému kontaktu s bankou už neprikladajú taký význam ako v minulosti. Naopak, čoraz viac klientov využíva služby internetového a mobilného bankovníctva. S akými novinkami prišli banky najnovšie?

V reči štatistík až 81 percent zákazníkov by zostalo svojej banke verných, aj keby boli zrušené jej miestne kamenné pobočky. Napriek tomu, že išlo o medzinárodný prieskum, mnohé z toho platí aj pre slovenský trh a charakter zákazníkov. „Dokonca po prvýkrát v našom prieskume označili klienti online bankovníctvo ako najdôležitejší dôvod, prečo vo svojej banke ostávajú aj naďalej,“ uvádza Robert Mulhall, výkonný riaditeľ spoločnosti Accenture.

ROZPOČET JE KĽÚČOVÝ. A neplatí to len o bankách. „Pozorujeme, že ľudia čoraz viac využívajú smart zariadenia aj na nákup zliav. Nakupujú napríklad počas cesty autobusom, obedňajšej prestávky, ale aj v čase dovoleniek. Medziročne počet nákupov cez smartfóny a tablety vzrástol rekordne až o štyridsať percent. Pre rastúci záujem sme aplikáciu pre iOS a Android zariadenia tiež zmodernizovali,“ potvrdzuje Aleš Mlátilík, riaditeľ zľavového portálu Zľavomat.sk.

Článok pokračuje pod video reklamou

„Už to nie je otázka blízkosti kamennej pobočky, ktorá je určujúcou, čo sa týka voľby zákazníka. Je to záležitosť toho, ktoré banky dokážu ponúknuť najsilnejšie online schopnosti a najlepšie mobilné aplikácie,“ dodáva R. Mulhall. A na tom banky stavajú. Ako analyzuje prieskum Accenture banka Zuno, zaujímavou je ešte jedna vec – rastúca dôležitosť generácie Y, teda ľudí vo veku od 20 do 35 rokov, ktorá sa pre bankový sektor stáva jednou z najvplyvnejších skupín zákazníkov.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4NWG na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4NWG na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  5. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  9. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Dva rekordy na druhý pokus
  2. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  3. Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...
  4. Virtuálne sídlo v Bratislave
  5. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  6. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  9. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  10. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 770
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 993
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 502
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 755
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 400
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 605
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 128
  8. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 353
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 624
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 974

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Kde sa vzala treska, vyprážaný syr a omáčka uho

Ako vznikli ikonické pokrmy socializmu.

DOMOV

Šéf Reportérov: Otázky na Kočnera podráždili Fica aj Sulíka

Nebojím sa žalôb, tvrdí šéf Reportérov RTVS Vincent Štofaník.

Komentár Petra Schutza

Na Slovensku príbeh saudského novinára neoslovil ani dušu

Trump ukázal ďalší autoportrét.

SPIŠ KORZÁR

Pytliak zabil medveďa v najprísnejšom stupni ochrany

Prípad vyšetruje polícia.

Neprehliadnite tiež

V minulosti chceli vyrábať elektromobil, dnes stavajú na službách investorom

Priemyselný park vo Vlkanovej má ekologický príbeh.

Banky budú viac požičiavať firmám

Domácnosti si vďaka novým pravidlám požičajú o niečo komplikovanejšie. Jednoduchou úvahou možno dospieť k tomu, že voľné kapacity sa banky pokúsia využiť inak.

Maďarské melóny a husacia pečeň s prívlastkom

Orosházska husacia pečeň i medešský melón sú pre zákazníka známkou kvality.

Kúpil dom a za suseda získal národnú kultúrnu pamiatku

Náhodou našiel kľúče, ktoré sa hodili do zámku.