Úspech môžete dosiahnuť už tým, že sa okolo seba dobre pozeráte

Inšpiráciu netreba hľadať na nijakých extra miestach. Jedna z najtalentovanejších dizajnérok dnešnej generácie Jessica Walshová ju hľadá okolo seba‚ v každodennom toku života.

S Jessicou Walshovou sa Profit porozprával krátko pred jej prvým vystúpením na Slovensku na By Design Conference 2015. Sympatická Newyorčanka začínala s programovaním grafických webových stránok už v jedenástich rokoch a dnes vedie úspešnú firmu zaoberajúcu sa grafickým dizajnom.

Sexi Newyorčanka ide po emóciách a občas rada šokuje. Napríklad ako vtedy‚ keď sa s partnerom rozhodli odhaliť doslova všetko z kuchyne svojej firmy a zapózovali pre istý americký časopis v Adamovom a Evinom rúchu. Na konferencii v Bratislave takto nevystupovala. :)

Článok pokračuje pod video reklamou


Svetové médiá vás považujú za prototyp úspešnej a kreatívnej dizajnérky, partnerky vo firme a obchodníčky. Ako sa pozeráte na seba vy?

Je jedno, za čo ma považujú, na svojej práci milujem, že každý deň prináša niečo iné. Jeden deň sa sústredím na nový biznis, ďalší sa venujem riadeniu, fotografovaniu či písaniu blogu. Pre mňa je to o tom, aby som stále čelila jedinečným zaujímavým výzvam a vytvárala veci, ktoré sú krásne a funkčné zároveň.

Máte za sebou už viacero známych projektov, na iných práve pracujete. Čo si z nich ceníte najviac?

Zaujíma ma emócia, ktorú v človeku vyvolajú. Páči sa mi, keď pekné veci majú aj nádhernú formu. Možno to vyplýva z toho, že sa vždy snažím pristupovať k projektom hravo, trochu s humorom. Chcem, aby ľudia, ktorí vidia moju prácu, niečo zažili, pocítili. Buď ich to donúti zamyslieť sa, alebo prinesie aspoň radosť a inšpiráciu.

Prinieslo vám partnerstvo vo firme, ktorá je dnes už veľmi známa vo svete dizajnu niečo, čo ste nečakali?

Nikdy som napríklad neočakávala, že raz získam miesto v práci, kde ma budú ľudia ako teraz vy interviewovať, alebo že budem o svojej práci prednášať. Je to niekedy na neuverenie a najmä ma teší, že to nebol nikdy zámer. Mojím cieľom bolo tvoriť a robiť veci, na ktoré môžem byť hrdá. Chcela som sa najmä učiť a rozvíjať svoju kreatívnu stránku.

Čo vás v živote doviedlo až k partnerstvu vo firme Sagmeister & Walsh?

Do kreatívnej práce a maľovania som bola vtiahnutá od mojich detských rokov. Hoci som samouk. Moji rodičia boli podnikatelia a vždy som vyrastala v domnienke, že budem nasledovať ich cestu. Aj preto som išla na obchodnú školu. Keď som mala jedenásť rokov, začala som sa učiť programovať a neskôr navrhovať webové stránky.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4NWA na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4NWA na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 204
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 960
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 162
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 032
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 251
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 638
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 963
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 308
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 046
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 916

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

Neprehliadnite tiež

Leszek Balcerowicz: V Poľsku sa v ostatných rokoch objavili pokusy o zvrátenie reforiem a to je veľmi nebezpečné

Krajiny, ktoré s trhovými reformami otáľali, sú dnes na tom horšie ako Poľsko. Tvrdí to Leszek Balcerowicz, poľský profesor ekonómie a autor radikálnych reforiem zo začiatku deväťdesiatych rokov.

V hoteli na štyroch kolesách po nebezpečných cestách

Cez internet si kúpili auto, sami si ho prerobili na pojazdný hotel a vyrazili na cestu. Manželia Zuzana a Martin Remišovci si zamilovali slobodu, akú im takéto cestovanie dáva.

Kúl nabíjanie telefónov pre jednotlivcov aj veľké firmy

CulCharge má päť rokov po vzniku už 37 inovatívnych produktov.

Elektrobusy v Bratislave

Elektrobusy českého výrobcu už jazdia po Bratislave.

Aké sú na trhu šance elektromobility

Elektromobilita prináša nové riešenia pre dopravu, dobýva trhy a vytvára nové príležitosti.