Kto vo Veľkej Británii tweetuje o televízii?

Interakcie divákov s televíznymi programami cez sociálne médiá narastajú. Agentúra Kantar Media preto priniesla na trh unikátny produkt Kantar Twitter TV Ratings, ktorý pomáha pochopiť vplyv sociálnej televízie na naše sledovacie návyky.

Interakcie divákov s televíznymi programami cez sociálne médiá narastajú. Agentúra Kantar Media preto priniesla na trh unikátny produkt Kantar Twitter TV Ratings, ktorý pomáha pochopiť vplyv sociálnej televízie na naše sledovacie návyky. Produkt bol spustený v októbri 2014 vo Veľkej Británii a v decembri 2014 v Španielsku. Analýza dát za prvých päť mesiacov (13.10.2014 – 15.2.2015) poskytuje prehľad o tom, kto a prečo tweetuje vo Veľkej Británii o televíznych programoch. Za päť mesiacov monitorovali 43,5 tisíc TV programov. Počas nich bolo v súvislosti s televíznou reláciou diváci z poslali úctyhodných 40,5 milióna tweetov, ktoré dosiahli 9 miliárd impresií.

Článok pokračuje pod video reklamou

Analýza ďalej poukazuje na to, že na Twitteri sa najviac diskutuje o športových programoch, pričom autormi týchto tweetov sú až v 88 percentách muži. Za športom nasledujú zábavné programy, pri ktorých väčšinou tweetujú zase ženy (60,7%).

Najtweetovanejším programom bolo vo Veľkej Británii odovzdávanie cien hudobnej stanice MTV European Music Awards, ktoré sa uskutočnilo 9. novembra 2014. Najviac hashtagov (70,8% - #VOTE5SOS) na Twitteri zverejnilli v súvislosti s nomináciou v kategórii “The Best Push Act”, kedy fanúšikovia kapely 5 Seconds of Summer poslali extrémne veľký objem tweetov o skupine, ktorá toto ocenenie vyhrala. To tiež vysvetľuje veľký rozdiel dosiahnutých impresií medzi týmto programom a ďalšími dvoma najtweetovanejšími programami.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4NSE na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4NSE na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 13 634
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 655
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 7 028
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 249
  5. Vizuálny smog je problém 2 982
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 775
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 701
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 383
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 636
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 388

Téma: Twitter


Článok je zaradený aj do ďalších tém Sociálne siete

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Je leto, v koalícii si nevedia prísť na meno

Ako sa vyvíjali vzťahy medzi SNS a Most-Híd.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Aj Rusi boli okupovaní, už si to len priznať

Patrili k najväčším obetiam boľševickej diktatúry.

AUTORSKÁ STRANA MICHAELY TERENZANI

Tých, ktorí odišli, svet prijal s otvorenou náručou

Aké by to bolo, len tak sa zbaliť?

Neprehliadnite tiež

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.

Budapeštianske krčmy v ruinách (ne)prežili komerčný úspech

Priestor pre alternatívnu kultúru v Budapešti sa stal výhodným biznisom.