Kto vo Veľkej Británii tweetuje o televízii?

Interakcie divákov s televíznymi programami cez sociálne médiá narastajú. Agentúra Kantar Media preto priniesla na trh unikátny produkt Kantar Twitter TV Ratings, ktorý pomáha pochopiť vplyv sociálnej televízie na naše sledovacie návyky.

Interakcie divákov s televíznymi programami cez sociálne médiá narastajú. Agentúra Kantar Media preto priniesla na trh unikátny produkt Kantar Twitter TV Ratings, ktorý pomáha pochopiť vplyv sociálnej televízie na naše sledovacie návyky. Produkt bol spustený v októbri 2014 vo Veľkej Británii a v decembri 2014 v Španielsku. Analýza dát za prvých päť mesiacov (13.10.2014 – 15.2.2015) poskytuje prehľad o tom, kto a prečo tweetuje vo Veľkej Británii o televíznych programoch. Za päť mesiacov monitorovali 43,5 tisíc TV programov. Počas nich bolo v súvislosti s televíznou reláciou diváci z poslali úctyhodných 40,5 milióna tweetov, ktoré dosiahli 9 miliárd impresií.

Článok pokračuje pod video reklamou

Analýza ďalej poukazuje na to, že na Twitteri sa najviac diskutuje o športových programoch, pričom autormi týchto tweetov sú až v 88 percentách muži. Za športom nasledujú zábavné programy, pri ktorých väčšinou tweetujú zase ženy (60,7%).

Najtweetovanejším programom bolo vo Veľkej Británii odovzdávanie cien hudobnej stanice MTV European Music Awards, ktoré sa uskutočnilo 9. novembra 2014. Najviac hashtagov (70,8% - #VOTE5SOS) na Twitteri zverejnilli v súvislosti s nomináciou v kategórii “The Best Push Act”, kedy fanúšikovia kapely 5 Seconds of Summer poslali extrémne veľký objem tweetov o skupine, ktorá toto ocenenie vyhrala. To tiež vysvetľuje veľký rozdiel dosiahnutých impresií medzi týmto programom a ďalšími dvoma najtweetovanejšími programami.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4NSE na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4NSE na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Viete, kto stojí za udalosťami Novembra 89?
  4. ČSOB: Najlepšou ochranou proti hackerom sú vzdelaní klienti
  5. V Nemocnici Košice-Šaca pomohla bariatria prvým dvom pacientom
  6. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  7. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  10. Dva rekordy na druhý pokus
  1. ČSOB: Najlepšou ochranou proti hackerom sú vzdelaní klienti
  2. Viete, kto stojí za udalosťami Novembra 89?
  3. V Nemocnici Košice-Šaca pomohla bariatria prvým dvom pacientom
  4. Prijatie delegácie z Kyjevskej národnej ekonomickej univerzity
  5. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  6. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  7. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  8. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  9. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  10. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 33 185
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 29 013
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 020
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 406
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 653
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 113
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 436
  8. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy 4 411
  9. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 240
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká 4 124

Téma: Twitter


Článok je zaradený aj do ďalších tém Sociálne siete

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Zimný alebo letný, aký čas bude mať Slovensko

Na čo je vlastne dobrá zmena času.

Komentár Petra Schutza

Len či nebola konečnou zadávateľkou veštica

Tóthovo svedectvo o sledovaní je na úrovni nepriameho dôkazu proti Kočnerovi.

DOMOV

Posúvali mu operáciu, dal vraj lekárovi peniaze a išiel hneď

Lekár odmieta, že by od pacienta zobral peniaze za uprednostnenie.

Neprehliadnite tiež

Na uhlie dopláca každý, nielen na účte za elektrinu

Dotácia na uhlie na rok 2018 vzrástla na 115 miliónov eur

Bez istenia vysoko nad zemou

Kúsok belgickej skupiny Puppet factory

Antikvariát v centre, sklad v paneláku na 11. poschodí

Od internetového akntikvariátu ku kamennej predajni.

V minulosti chceli vyrábať elektromobil, dnes stavajú na službách investorom

Priemyselný park vo Vlkanovej má ekologický príbeh.

Banky budú viac požičiavať firmám

Domácnosti si vďaka novým pravidlám požičajú o niečo komplikovanejšie. Jednoduchou úvahou možno dospieť k tomu, že voľné kapacity sa banky pokúsia využiť inak.