Farebné logo učarilo Slovákom

Internetová spoločnosť Google je na Slovensku už niekoľko rokov. Priniesla firemnú kultúru atraktívnu pre mladých ľudí. Značka sa im spája s kreativitou, relatívne istým zamestnaním a pokrokom. Preto sa Google po tretí raz stal najatraktívnejším zamestnávateľom roka podľa portálu Profesia.sk.

Mladí ľudia na Slovensku by chceli pracovať pre firmu, ktorá ponúka zaujímavú pracovnú náplň aj charakter práce, zároveň je silnou, známou značkou a poskytuje možnosť rastu, vyplýva z prieskumu spoločnosti Profesia.

POPULARITA ZNAČIEK. Spoločnosť Google učarovala Slovákom už tretíkrát za sebou. Hodnotenia značky sa rôznia a má to svoj dôvod. Čo hovorí prieskum? Na Googli sa ľuďom najviac páči, že ide o silnú, známu značku, ktorá ponúka možnosť sebarealizácie a tvorivosti. Oceňujú tiež možnosť zaujímavej práce. Spoločnosť je číslom jeden pre mužov aj pre ženy. Vysoké skóre mal tiež medzi absolventmi a študentmi vysokých škôl. Keď sa Profit po prvý raz stretol s „googlakmi“, práve sa na trhu rozhliadali. Dnes majú už ambície veci aj meniť, potvrdzuje šéf Googlu na Slovensku Rasťo Kulich. Predtým ako pracoval pre Google, žil dvanásť rokov v zahraničí. Po návrate chcel zostať doma, ale zároveň byť súčasťou niečoho významného s medzinárodným rozmerom. Terajší záujem prisudzuje viacerým veciam. „Určitý vplyv má pozícia značky Google v neustále rastúcom odvetví internetu a jej popularita aj medzi slovenskými používateľmi. Spája sa s ňou naša kultúra a ambícia zlepšovať svet. Podporujeme tiež individualitu, talent, entuziazmus a tímovú spoluprácu,“ vysvetľuje R. Kulich.

KREATIVITA JE PRIORITOU. Podľa R. Kulicha je pre dnešných mladých ľudí dôležitá prirodzená tímová spolupráca. „Tá vytvára pôdu pre kreatívne nápady a ich realizáciu. Preto v Googli vždy nájdu farebný otvorený priestor, inšpiratívne pracovné prostredie s rôznymi možnosťami interakcie, v ktorom môžu zamestnanci lepšie komunikovať a tvoriť,“ tvrdí šéf. Slovenská pobočka už má za sebou viaceré úspešné projekty. V Googli aktuálne pracuje vyše päťdesiat Slovákov nielen v Bratislave, ale aj v Prahe, Dubline, Zürichu, Londýne či priamo v Kalifornii. Firma celosvetovo dostáva viac ako dva milióny žiadostí o zamestnanie ročne. „Máme štyri kritériá, podľa ktorých vyberáme nových ľudí. Prvým je vodcovstvo. Treba dokázať, že viete pozitívne ovplyvniť ľudí. Či už profesionálne alebo mimo práce. Mať schopnosť vytvoriť víziu, nadchnúť ľudí a odstrániť prekážky, aby sa ju podarilo uskutočniť. Druhým kritériom je schopnosť riešiť problémy. Na pohovoroch zadávame rôzne úlohy, často také, s ktorými sa môžete stretnúť u nás v práci. Hľadáme talent nielen v jednej sfére. Napríklad práve čítam knihu ,Having it all‘, ktorá vysvetľuje, že ľudia môžu mať rôznorodé talenty – pohybový, hudobný, umelecký, koncepčný, analytický, dizajnový alebo talent reči. Pre nás je pri riešení problémov veľmi dôležité, aby kandidáti nemali len analytické myslenie, ale napríklad aj kreatívny a pragmatický prístup,“ vymenúva R. Kulich.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  2. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  10. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  1. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  2. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  3. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  4. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  5. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  6. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  7. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  8. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  9. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  10. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 551
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 489
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 475
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 745
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 640
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 961
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 967
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 407
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 930
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 488

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Mika svoju kapacitu podľa SNS vyčerpal. Nahradiť by ho mohol Rezník

Bývalá šéfka Markízy Zuzana Ťapáková sa po kauze Evka ako kandidátka na riaditeľku RTVS už nespomína.

KULTÚRA

Tajná služba si objednala vraždu. Na film Únos bolo treba odvahu

Politické trilery u nás nevznikajú.

Neprehliadnite tiež

Gašparko musí byť! Bez neho by to nebolo ono

V súčasnosti je na Slovensku niekoľko bábkových divadiel, väčšina hrá na stálych scénach, niektoré však „neobsedia“.

Nebeské svetlá a iné zážitky na palubách lietadiel

Ľudstvo lieta viac ako kedykoľvek predtým. Konštruktéri veľkých leteckých spoločností vyhľadávajú nové technológie i materiály, aby bola letecká doprava lacnejšia a bezpečnejšia.

V hlavnej úlohe dieťa ako rozprávkový hrdina

Predstavte si, že máte šesť rokov a dostanete knihu, v ktorej sa hlavný hrdina volá a vyzerá ako vy.

Najlepšou prevenciou proti riziku je plán

Experti tvrdia, že aj najhorší plán je lepší ako žiaden. Dane boli, sú a budú vždy nespochybniteľnou súčasťou rizika v biznise. O daňových prizikách sa však hovorí stále málo.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop