Farebné logo učarilo Slovákom

Internetová spoločnosť Google je na Slovensku už niekoľko rokov. Priniesla firemnú kultúru atraktívnu pre mladých ľudí. Značka sa im spája s kreativitou, relatívne istým zamestnaním a pokrokom. Preto sa Google po tretí raz stal najatraktívnejším zamestnávateľom roka podľa portálu Profesia.sk.

Mladí ľudia na Slovensku by chceli pracovať pre firmu, ktorá ponúka zaujímavú pracovnú náplň aj charakter práce, zároveň je silnou, známou značkou a poskytuje možnosť rastu, vyplýva z prieskumu spoločnosti Profesia.

POPULARITA ZNAČIEK. Spoločnosť Google učarovala Slovákom už tretíkrát za sebou. Hodnotenia značky sa rôznia a má to svoj dôvod. Čo hovorí prieskum? Na Googli sa ľuďom najviac páči, že ide o silnú, známu značku, ktorá ponúka možnosť sebarealizácie a tvorivosti. Oceňujú tiež možnosť zaujímavej práce. Spoločnosť je číslom jeden pre mužov aj pre ženy. Vysoké skóre mal tiež medzi absolventmi a študentmi vysokých škôl. Keď sa Profit po prvý raz stretol s „googlakmi“, práve sa na trhu rozhliadali. Dnes majú už ambície veci aj meniť, potvrdzuje šéf Googlu na Slovensku Rasťo Kulich. Predtým ako pracoval pre Google, žil dvanásť rokov v zahraničí. Po návrate chcel zostať doma, ale zároveň byť súčasťou niečoho významného s medzinárodným rozmerom. Terajší záujem prisudzuje viacerým veciam. „Určitý vplyv má pozícia značky Google v neustále rastúcom odvetví internetu a jej popularita aj medzi slovenskými používateľmi. Spája sa s ňou naša kultúra a ambícia zlepšovať svet. Podporujeme tiež individualitu, talent, entuziazmus a tímovú spoluprácu,“ vysvetľuje R. Kulich.

Článok pokračuje pod video reklamou

KREATIVITA JE PRIORITOU. Podľa R. Kulicha je pre dnešných mladých ľudí dôležitá prirodzená tímová spolupráca. „Tá vytvára pôdu pre kreatívne nápady a ich realizáciu. Preto v Googli vždy nájdu farebný otvorený priestor, inšpiratívne pracovné prostredie s rôznymi možnosťami interakcie, v ktorom môžu zamestnanci lepšie komunikovať a tvoriť,“ tvrdí šéf. Slovenská pobočka už má za sebou viaceré úspešné projekty. V Googli aktuálne pracuje vyše päťdesiat Slovákov nielen v Bratislave, ale aj v Prahe, Dubline, Zürichu, Londýne či priamo v Kalifornii. Firma celosvetovo dostáva viac ako dva milióny žiadostí o zamestnanie ročne. „Máme štyri kritériá, podľa ktorých vyberáme nových ľudí. Prvým je vodcovstvo. Treba dokázať, že viete pozitívne ovplyvniť ľudí. Či už profesionálne alebo mimo práce. Mať schopnosť vytvoriť víziu, nadchnúť ľudí a odstrániť prekážky, aby sa ju podarilo uskutočniť. Druhým kritériom je schopnosť riešiť problémy. Na pohovoroch zadávame rôzne úlohy, často také, s ktorými sa môžete stretnúť u nás v práci. Hľadáme talent nielen v jednej sfére. Napríklad práve čítam knihu ,Having it all‘, ktorá vysvetľuje, že ľudia môžu mať rôznorodé talenty – pohybový, hudobný, umelecký, koncepčný, analytický, dizajnový alebo talent reči. Pre nás je pri riešení problémov veľmi dôležité, aby kandidáti nemali len analytické myslenie, ale napríklad aj kreatívny a pragmatický prístup,“ vymenúva R. Kulich.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4NNE na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4NNE na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 625
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 490
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 11 212
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 11 003
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 609
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 384
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 4 279
  8. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 4 007
  9. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 830
  10. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 3 758

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Fico v dueli so Sulíkom: Váš konkurent nie je Smer

Sulík pripomínal Ficovi minulé výroky.

Neprehliadnite tiež

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Stará vila dostala novú tvár. Prerábali tak, aby z nej vyhodili čo najmenej

Vznik projektu, ktorý pristupuje citlivo k spoločnosti a životnému prostrediu, môže plniť úlohu prvej lastovičky.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.