Farebné logo učarilo Slovákom

Internetová spoločnosť Google je na Slovensku už niekoľko rokov. Priniesla firemnú kultúru atraktívnu pre mladých ľudí. Značka sa im spája s kreativitou, relatívne istým zamestnaním a pokrokom. Preto sa Google po tretí raz stal najatraktívnejším zamestnávateľom roka podľa portálu Profesia.sk.

Mladí ľudia na Slovensku by chceli pracovať pre firmu, ktorá ponúka zaujímavú pracovnú náplň aj charakter práce, zároveň je silnou, známou značkou a poskytuje možnosť rastu, vyplýva z prieskumu spoločnosti Profesia.

POPULARITA ZNAČIEK. Spoločnosť Google učarovala Slovákom už tretíkrát za sebou. Hodnotenia značky sa rôznia a má to svoj dôvod. Čo hovorí prieskum? Na Googli sa ľuďom najviac páči, že ide o silnú, známu značku, ktorá ponúka možnosť sebarealizácie a tvorivosti. Oceňujú tiež možnosť zaujímavej práce. Spoločnosť je číslom jeden pre mužov aj pre ženy. Vysoké skóre mal tiež medzi absolventmi a študentmi vysokých škôl. Keď sa Profit po prvý raz stretol s „googlakmi“, práve sa na trhu rozhliadali. Dnes majú už ambície veci aj meniť, potvrdzuje šéf Googlu na Slovensku Rasťo Kulich. Predtým ako pracoval pre Google, žil dvanásť rokov v zahraničí. Po návrate chcel zostať doma, ale zároveň byť súčasťou niečoho významného s medzinárodným rozmerom. Terajší záujem prisudzuje viacerým veciam. „Určitý vplyv má pozícia značky Google v neustále rastúcom odvetví internetu a jej popularita aj medzi slovenskými používateľmi. Spája sa s ňou naša kultúra a ambícia zlepšovať svet. Podporujeme tiež individualitu, talent, entuziazmus a tímovú spoluprácu,“ vysvetľuje R. Kulich.

KREATIVITA JE PRIORITOU. Podľa R. Kulicha je pre dnešných mladých ľudí dôležitá prirodzená tímová spolupráca. „Tá vytvára pôdu pre kreatívne nápady a ich realizáciu. Preto v Googli vždy nájdu farebný otvorený priestor, inšpiratívne pracovné prostredie s rôznymi možnosťami interakcie, v ktorom môžu zamestnanci lepšie komunikovať a tvoriť,“ tvrdí šéf. Slovenská pobočka už má za sebou viaceré úspešné projekty. V Googli aktuálne pracuje vyše päťdesiat Slovákov nielen v Bratislave, ale aj v Prahe, Dubline, Zürichu, Londýne či priamo v Kalifornii. Firma celosvetovo dostáva viac ako dva milióny žiadostí o zamestnanie ročne. „Máme štyri kritériá, podľa ktorých vyberáme nových ľudí. Prvým je vodcovstvo. Treba dokázať, že viete pozitívne ovplyvniť ľudí. Či už profesionálne alebo mimo práce. Mať schopnosť vytvoriť víziu, nadchnúť ľudí a odstrániť prekážky, aby sa ju podarilo uskutočniť. Druhým kritériom je schopnosť riešiť problémy. Na pohovoroch zadávame rôzne úlohy, často také, s ktorými sa môžete stretnúť u nás v práci. Hľadáme talent nielen v jednej sfére. Napríklad práve čítam knihu ,Having it all‘, ktorá vysvetľuje, že ľudia môžu mať rôznorodé talenty – pohybový, hudobný, umelecký, koncepčný, analytický, dizajnový alebo talent reči. Pre nás je pri riešení problémov veľmi dôležité, aby kandidáti nemali len analytické myslenie, ale napríklad aj kreatívny a pragmatický prístup,“ vymenúva R. Kulich.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  2. Zažite zmenu s najpredávanejším SUV Hyundai Tucson
  3. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  4. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  5. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  6. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  7. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  9. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  1. Slováci sa hojne stávajú majiteľmi nehnuteľností v cudzine
  2. Prečo mamy lákali deti na mobil, kľúče či diaľkové ovládanie?
  3. Zažite zmenu s najpredávanejším SUV Hyundai Tucson
  4. Neviete si rady s vaším ročným vyúčtovaním? Pomôže vám FiiFree
  5. Nadácia Orange ocenila Detský čin roka
  6. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  7. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  8. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  9. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  10. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 17 487
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 16 085
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 8 218
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 7 324
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 128
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 6 677
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 329
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 124
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke? 3 782
  10. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov 2 789

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Šéfa ÚPN Krajňáka považovali za cuciaka, teraz je pre koalíciu diktátor

Šéf Ústavu pamäti národa viedol spor s českým ministrom financií Andrejom Babišom a zamestnancami, ktorí mali blízko k extrémizmu.

Neprehliadnite tiež

Ostrovy noblesných sklárov

Máloktorý súčasný dizajnérsky výrobok má za sebou takú dlhú históriu ako benátske sklo. Benátske zrkadlá, lustre a ozdobné predmety zo skla zdobili už stredoveké paláce, pričom dnes ich nájdete napríklad v interiéri najznámejších hotelových sietí.

Papier je stále voňavý. Slováci sú konzervatívni knihomoli

Oveľa častejšie knihy kupujú v kamenných kníhkupectvách a antikvariátoch než cez internet. Potrebujú kontakt s knihou. Neporovnávate ceny kníh? Ak chcete ušetriť, tak by ste mali.

Dámy, ktoré sa zahryzli do perníkov starého otca

Pernikáreň s príbehom a tradíciou, ktorú založil pradedo Jozef Ertl na začiatku minulého storočia, je dnes prevažne dámska firma.

Digitálni nomádi pôsobia ako novodobí boháči

Silviu na Bali priviedlo surfovanie, Adam sa presúva za učením sa jazykov, Kristína pre pracovné príležitosti, Zuzanu láka multikultúrna rozmanitosť sveta a manželia Šoralovci v exotike čerpajú energiu a nápady.