Marketing. Skvelý marketing

Predstavitelia dlhoočakávanej novej bondovky pustili do sveta prvé informácie o filme. Oficiálne facebookové stránky zaznamenali nové rekordy, anglická automobilka Aston Martin odprezentovala nové auto, zareagovali aj módne domy s návrhmi pre Bondove dievčatá. Skrátka‚ posúvali sa ľady v najväčších marketingových agentúrach sveta. Najnovší film s názvom Spectre sa uviedol sám.

Snímky o Jamesovi Bondovi azda netreba predstavovať. Takisto nie je nič nové, že film je dokonalý priestor na takzvaný product placement‚ „nenápadné“‚ nevtieravé umiestňovanie tovarov rovno do deja. Vysoká škola marketingu. Je to v poriadku, pretože sa to očakáva. Hoci nie je zrejmé, v ktorom momente sa zo symbolu J. Bonda stala značka, je určite zaujímavé‚ ako možno otáčať marketing a nastavovať ho s odstupom zhruba každé dva roky, keď prichádza do kín nový film.

VYSOKÁ LATKA. Všímajú si to na pozadí najnovšej snímky viaceré reklamné svetové agentúry a guruovia online marketingu. „Je zrejmé, že doteraz sa bondovky prezentovali postupne, maximálne po jednej postave‚ každý mesiac pred uvedením filmu. Ale doba sa mení a treba si uvedomiť, že aj za ostatné dva roky sa internetové možnosti a komunikácia dostali do takého štádia, že je veľmi náročné niečo udržať v tajnosti,“ tvrdí napríklad Greg Beaubien z Americkej PR komunity a portálu PRSA.com.

„A tak sa Sony Pictures rozhodli rozbaliť to všetko naraz vo veľkom. Franšíza 007 je najstaršia vo filmovom biznise. Ale až teraz sa podarilo prelomiť tvrdohlavú starú školu, ktorá za filmom stála. Už len naživo vysielané internetové prenosy v štýle Apple-prezentácií sú dôkazom, že sa mašinéria okolo Bonda pohybuje niekam dopredu,“ dodáva. Má pravdu, prinajmenšom v tom, ako vysoko latku nastavil už naposledy uvedený film Skyfall v roku 2012.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  3. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  4. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  7. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  8. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  9. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  10. Cambridge Business School, škola novej doby
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 10 434
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 121
  3. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 7 793
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 634
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 6 625
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 6 219
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 307
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 731
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 762
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 2 557

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Minúta po minúte: Na koncerte v Manchestri došlo k výbuchu, hlásia 19 obetí

Po koncerte Ariany Grande počuli fanúšikovia výbuch, explózia nastala vo voľne prístupnej vstupnej hale.

DOMOV

Politický geograf: Veľa ľudí nevie, koho si proti Kotlebovi vybrať

Kotleba ťaží aj zo slabej informovanosti.

KOMENTÁRE

Voliť proti Kotlebovi nebude bolieť

Rodinkárstvo voličom ĽSNS neprekáža, Klus chce úrad čistiť.

Neprehliadnite tiež

Na našom trhu pôsobia firmy, ktoré ponúkajú klientom riešenia založené na hackovaní

Medzi nimi aj spoločnosť Citadelo, ktorá sa ako jedna z mála špecializuje na bezpečnosť priemyselných komplexov.

Ako vzniká veľký knižný festival na Slovensku? A ako samotné vydavateľstvo?

Niekedy svižnejšie, než by sa mohlo zdať. Najmä ak sa stretnú ľudia s podobnými záujmami a nasmerujú spoločnú energiu na cieľ, ktorý má zmysel.

Prekliate hory a Drina na najkrajšej vodnej ceste

Do prázdneho prístavu kômp, prepravných lodí, zlátaných hydrobusov, lodičiek a člnov nás doviezli dvaja mladí muži, ktorí obsluhujú v malej kaviarničke hneď nad tunelom v skale.

Súkromí dopravcovia, ktorých je viac vidieť

Na Slovensku pôsobí niekoľko súkromných dopravcov, ktorí prevádzkujú autobusové linky. Minimálne dvaja z nich majú na našom trhu významnejšie postavenie.