SME
Pondelok, 22. apríl , 2019

Marketing. Skvelý marketing

Predstavitelia dlhoočakávanej novej bondovky pustili do sveta prvé informácie o filme. Oficiálne facebookové stránky zaznamenali nové rekordy, anglická automobilka Aston Martin odprezentovala nové auto, zareagovali aj módne domy s návrhmi pre Bondove dievčatá. Skrátka‚ posúvali sa ľady v najväčších marketingových agentúrach sveta. Najnovší film s názvom Spectre sa uviedol sám.

Snímky o Jamesovi Bondovi azda netreba predstavovať. Takisto nie je nič nové, že film je dokonalý priestor na takzvaný product placement‚ „nenápadné“‚ nevtieravé umiestňovanie tovarov rovno do deja. Vysoká škola marketingu. Je to v poriadku, pretože sa to očakáva. Hoci nie je zrejmé, v ktorom momente sa zo symbolu J. Bonda stala značka, je určite zaujímavé‚ ako možno otáčať marketing a nastavovať ho s odstupom zhruba každé dva roky, keď prichádza do kín nový film.

Článok pokračuje pod video reklamou

VYSOKÁ LATKA. Všímajú si to na pozadí najnovšej snímky viaceré reklamné svetové agentúry a guruovia online marketingu. „Je zrejmé, že doteraz sa bondovky prezentovali postupne, maximálne po jednej postave‚ každý mesiac pred uvedením filmu. Ale doba sa mení a treba si uvedomiť, že aj za ostatné dva roky sa internetové možnosti a komunikácia dostali do takého štádia, že je veľmi náročné niečo udržať v tajnosti,“ tvrdí napríklad Greg Beaubien z Americkej PR komunity a portálu PRSA.com.

„A tak sa Sony Pictures rozhodli rozbaliť to všetko naraz vo veľkom. Franšíza 007 je najstaršia vo filmovom biznise. Ale až teraz sa podarilo prelomiť tvrdohlavú starú školu, ktorá za filmom stála. Už len naživo vysielané internetové prenosy v štýle Apple-prezentácií sú dôkazom, že sa mašinéria okolo Bonda pohybuje niekam dopredu,“ dodáva. Má pravdu, prinajmenšom v tom, ako vysoko latku nastavil už naposledy uvedený film Skyfall v roku 2012.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4NJ7 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4NJ7 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  3. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  4. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  5. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  7. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  8. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým?
  10. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča
  1. Women in business
  2. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  3. Bim Challenge 2019
  4. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  5. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  6. Grilovacia sezóna je zahájená!
  7. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  8. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  9. Funkce pro Slovensko: navigace na čísla popisná i bez ulic! Mio
  10. Projekt CEC spojil študentov ekonomických univerzít troch štátov
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 19 733
  2. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 12 052
  3. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 9 337
  4. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 8 471
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 883
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 4 837
  7. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali 3 713
  8. Až vďaka chorobe objavila svoj talent 3 621
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 2 960
  10. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 2 820