Článok pokračuje pod video reklamou
Zhruba pätina všetkých zamestnávateľov navyše uviedlo, že sú ochotní talentovaným zamestnancom ponúknuť nadštandardné finančné podmienky, aby si ich vo firme udržali.
Ako z prieskumu ďalej vyplynulo, zástupcovia generácie Y u zamestnávateľov hľadajú najčastejšie zodpovedajúce finančné ohodnotenie a možnosť profesijného rozvoja. Tzv. work-life balance, čo znamená zladenie pracovného a osobného života, hrá pre generáciu Y taktiež dôležitú úlohu. Naopak nefinančné benefity alebo image značky sa považujú za menej dôležité.
Zamestnávatelia si na generácii Y najviac cenia flexibilitu, ochotu učiť sa novým veciam a ich jazykovú vybavenosť. Znalosti IT a ochota pracovať nad rámec pracovnej doby, pokiaľ to vyžaduje daná situácia, sa tiež považujú za významný faktor. Naproti tomu odborné vedomosti alebo prezentačnú a komunikačnú vybavenosť zamestnávatelia od mladej generácie neočakávajú.