Idem s kožou na trh

Z najznámejšieho poštára na Slovensku sa zhruba za desať rokov prepracoval vlastnou kreativitou do momentu, keď sa jeho meno stalo značkou

Jano Gordulič je dnes značka. Z najznámejšieho poštára na Slovensku sa zhruba za desať rokov prepracoval vlastnou kreativitou do momentu, keď sa jeho meno stalo značkou. Pritom polovicu z tej cesty strávil skrytý za pseudonymom a v zákulisí úspešných projektov. Dnes však vraví, že rebrandoval. Nastal pre neho čas vyjsť na trh so svojou kožou, menom, skúsenosťami a nápadmi.

Na svojej webovej stránke tvrdíte: „Nepanikárte, volajte Gorduliča.“ O čo ide?

To musíme zabŕdnuť ďalej do mojej minulosti, pretože až tak sa k tomu dostaneme. Začalo to najskôr v poslednom ročníku Vysokej školy múzických umení v odbore produkcia a manažment, keď som zistil, že sa na nej nebude veľa diať a treba ešte niečo popritom robiť. Oproti iným som mal našťastie aspoň predstavu, čo by som chcel ďalej robiť. Preto som nepanikáril a rovno napísal do jednej väčšej PR agentúry. Môj prvý kontakt s nimi sa zakladal skôr na prosbe o prijatie než ohurovaní skúsenosťami. Klaplo to veľmi dobre a čoskoro som už mal ako dvadsaťdvaročný prehľad o tom, ako funguje mediálny biznis, čo robí account manažér a ako sa spolupracuje s médiami. Fungovalo to natoľko dobre, že som trávil viac času v práci než v škole, až mi z nedochádzania hrozil problém. J Zistil som však, že dokážem urobiť čokoľvek zo zadaní, a zdržuje – a nebaví – ma chodiť do práce, že viem všetko robiť od počítača. Po mesiacoch naťahovania so šéfom o mojom odchode, som už chcel odísť a posunúť sa, on chcel, aby som zostal, a presviedčal ma peniazmi. Myslel si, že vyššia mzda to napraví, ale sloboda bola v dvadsiatich troch rokoch dôležitejšia než hotovosť.

Článok pokračuje pod video reklamou
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4MQB na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4MQB na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 13 807
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 578
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 7 042
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 285
  5. Vizuálny smog je problém 2 989
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 772
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 749
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 426
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 583
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 355

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Kamaráti aj odkazy cez médiá. Danko a Bugár

Ako sa vyvíjali vzťahy medzi SNS a Most-Híd.

Okupácia 1968

Aj Rusi boli okupovaní, už si to len priznať

Patrili k najväčším obetiam boľševickej diktatúry.

Neprehliadnite tiež

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.

Budapeštianske krčmy v ruinách (ne)prežili komerčný úspech

Priestor pre alternatívnu kultúru v Budapešti sa stal výhodným biznisom.