Úspech klienta je naša budúcnosť

E – ženy: Lucia Kečkemétiová sa nechala hodiť do vody a musela sa v nej naučiť veľmi rýchlo plávať

Moja kariéra sa začala v siedmich rokoch keď som spolužiačke predala orech vtedy za 10 Sk, ktorý bol spadnutý pod stromom pred našou školou. Tých orechov tam bolo viac ako 20, avšak ja som jej vysvetlila, že ten môj je originálny a ten najlepší. Spolužiačka pristúpila na obchod (aj keď vtedy som si ešte neuvedomila, že je to obchod) a kúpila ho odo mňa. Keď som sa neskôr s tým priznala rodičom boli veľmi nahnevaní, ale zároveň prekvapení mojím prvým obchodom. Samozrejme, nakoniec rodičia išli vrátiť spomenutých 10 Sk rodičom mojej spolužiačky.

Ďalej moja „kariéra“ pokračovala na základnej škole. V štrnástich rokoch som vyskúšala svoju prvú brigádu - roznos letákov. Vždy som chcela byť samostatná. Po mesiaci rozdávania letákov prišla odmena. Tešila som sa, že si kúpim za zarobené peniažky nové nohavice na jarmoku. Nedá sa zabudnúť na skvelý pocit z radosti kúpy nových nohavíc za vlastne zarobené peniažky. Vybrala som si tie pravé, pri ktorých som cenu samozrejme zjednala s obchodníkom. Keď som sa chystala zaplatiť všimla som si, že kabelku som mala z druhej strany úplne prerezanú a chýbala mi v nej peňaženka (v nej boli samozrejme všetky doklady s peniazmi a mobilný telefón). Vreckoví zlodeji ma vo veľkom dave na jarmoku okradli. Moju prvú výplatu, moje prvé zarobené peniaze. Strašne mi to prišlo ľúto a nespravodlivé. Možno mi neuveríte, ale aj napriek tomu som veľmi vďačná zlodejovi mojej peňaženky. Vďaka nemu som si uvedomila, že peniaze sú len niečo materiálne a že tak, ako ich získame vieme o ne veľmi rýchlo prísť. Začala som mať iný pohľad na svet. V ďalších pracovných skúsenostiach som sa nepozerala na zárobok, ale na to, akú skúsenosť môžem získať vďaka danej práci. Vyskúšala som množstvo študentských brigád. Množstvo, pretože som si vyberala tie, z ktorých som mohla získať najväčšiu skúsenosť. Spomeniem moje srdcovky. Brigádovala som pre rôzne spoločnosti ako osemnásťročná, na projekte typu „door to door“. Čiže sme predávali po domoch rôzne produkty a služby. Vtedajší spolužiaci sa mi vysmievali, že chodím otravovať ľudí po bytoch. No ja som to vnímala tak, že sa so mňa stáva pravý obchodník. Myslím, že v tom veku som lepšiu obchodnícku skúsenosť ani nemohla mať. Čím viac som počula slovíčko „nie“, tým viac ma to motivovalo ísť ďalej a oslovovať viac a viac ľudí, pretože som čakala na to vytúžené „áno“. Tak sa aj stalo, a zo mňa sa naozaj stal obchodník. Asi po 2 rokoch som si uvedomila, že už všetky skúsenosti, ktoré som mohla načerpať z tejto prace (či už na školeniach alebo v priamom predaji) som vyčerpala. Tak som si začala hľadať iný typ práce. Dostala som sa k brigáde ako hosteska. Pohovoru som sa dosť obávala, keďže som vedela, že si určite zakladajú na „modelkovskej“ postave, ktorú som ja práve nemala. No nakoniec som ich predsa len “ukecala“. To, čo mi možno z ich pohľadu chýbalo, dokážem kompenzovať skvelými komunikačnými a obchodníckymi zručnosťami. A tak sa zo mňa stala hosteska. Je mi aj teraz do smiechu, keď si predstavím ako som vyzerala na promo akciách. Keďže veci posielali pre štíhle dievčatá. A ja som bola od nich tak o dve konfekčné veľkosti obdarená viac. No zákazníkov som presviedčala, že tie nohavice naozaj majú byť rozopnuté a gombík je len na okrasu.Neskôr som už vykonávala manažérsku činnosť a samotné promo akcie organizovala. 

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4MNC na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4MNC na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


          Inzercia - Tlačové správy


          1. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
          2. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom
          3. Slovanet spustil LTE internet aj na juhu Tokaja
          4. Hľadá sa: Vzťah z rozumu. Darujte na Valentína predplatné SME.sk
          5. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME
          6. Slovanet spustil LTE internet aj v okolí Prešova
          7. Košickí športovci „pustili žilou“
          8. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche
          9. Počet predplatiteľov SME.sk dosiahol ďalší rekord
          10. Hektická Moskva, ktorá nikdy nespí
          1. Fascinuje ma nadšenie mladých ľudí, s akým hltajú nové trendy
          2. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
          3. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom
          4. Chute a vône kórejskej kuchyne priamo v METRO
          5. Adient je tretí najlepší zamestnávateľ
          6. 8 krokov k príprave na zdravé tehotenstvo
          7. Študenti SPU skúmajú vplyv rýchlostnej cesty na život obyvateľov
          8. V Botanickej záhrade predstavia nežnú krásu orchideí
          9. Slovanet spustil LTE internet aj na juhu Tokaja
          10. Príbeh tradičného družstva - príbeh Daniela Hrudu
          1. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom 19 033
          2. Mio MiVue 733 WiFi - snadno přeneste záznam autokamery do mobilu 14 506
          3. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME 9 475
          4. Hektická Moskva, ktorá nikdy nespí 8 394
          5. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 6 851
          6. Počet predplatiteľov SME.sk dosiahol ďalší rekord 6 252
          7. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 5 299
          8. Hľadá sa: Vzťah z rozumu. Darujte na Valentína predplatné SME.sk 4 492
          9. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať? 3 107
          10. Olympiáda ukradne fanúšikom hodiny spánku 2 744

          Hlavné správy zo Sme.sk

          ŠPORT

          Olympiáda v Pekingu už nehrozí. Možno však pôjde do Tokia, smial sa Kuzmin

          Nasťa prekonala predpovede, hovorí jej tréner a manžel Daniel Kuzmin.

          ŠPORT

          Haščák: V zápasoch, keď ide o všetko, hráme vždy najlepšie

          Bol to špeciálny zápas, vravel Žiga Jeglič.

          TECH

          Päť hier na telefón, s ktorými si precvičíte mozgové závity

          Dokážete navrhnúť najlepšiu križovatku a mechanické puzzle?

          Neprehliadnite tiež

          Šoubiznis je na Slovensku viac šou ako biznis

          Na akomkoľvek umení možno zarobiť iba vtedy, keď osloví veľa ľudí. Producent Pavol Kelley tvrdí, že produkovať umenie dokáže iba preto, že ho to neskutočne baví.

          Má ju aj Sagan. Sklárne v českej Lindave brúsia trofeje pre víťazov Tour de France

          Nový príbeh českého skla píše firma Lasvit, ktorá má pobočky v dvanástich krajinách.

          Slovenka, ktorú živí keramika: Na trhy chodím s registračnou pokladnicou

          Klaudia Sisková si pred rokmi otvorila keramický ateliér, kde tvorí z francúzskeho porcelánu. Uživiť sa v tomto odvetví nie je ľahké, ale umelkyňa sa nevzdáva.

          Firmu ozdravili vďaka receptu na inovácie

          Nábytkárska spoločnosť Decodom sa dostala z konkurzu medzi špičku na slovenskom trhu so vstavanými kuchyňami.

          Ako Japonci zmenia pivá Šariš, Topvar či Kozel (rozhovor)

          „Ležiaky plzenského typu stále hrajú na trhu prvé husle,“ hovorí v rozhovore pre Profit obchodný riaditeľ Pivovarov Topvar Martin Grygařík.