Bratislava míňa najviac aj na webe

Zrejme neprekvapí, že Bratislavčania majú radi nákupy. Ale nielen vtedy, keď si môžu na tovar siahnuť. Nakupujú čoraz častejšie aj cez internet. Potvrdzuje to najnovší prieskum spoločnosti Heureka.sk s výskumnou agentúrou NMS Market Research, ktorý sa uskutočnil na celom Slovensku. Rôznorodú kúpyschopnosť podľa neho badať nielen v kamenných, ale práve v internetových obchodoch. Za uplynulých dvanásť mesiacov minulo v e-shopoch viac ako 800 eur až 24 percent Bratislavčanov. Vo výdavkoch na internete nasleduje Žilinský (16 percent), potom Košický a Prešovský kraj. Najmenej sa na internete chce nakupovať Banskobystričanom. „Hoci suma, ktorú na internete míňame, sa líši podľa regiónu, všetky kraje majú spoločné, že v e-shopoch ľudia najčastejšie nakupujú oblečenie, obuv a doplnky,“ hovorí projektový manažér portálu Heureka.sk Kamil Demuth a dodáva, že tento sortiment za posledný rok nakúpilo online takmer 40 percent Slovákov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4M6Q na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4M6Q na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 18 143
  2. Vizuálny smog je problém 10 801
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 5 867
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 3 418
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 109
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 928
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 336
  8. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 259
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 1 936
  10. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 1 827

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Vývojár palív v F1 pre SME: Niekedy vieme viac ako technici

Benoit Poulet už začína vyvíjať benzín na budúci rok.

ŠPORT

Slovan dostal vo Viedni štyri góly a v Európskej lige končí

Bratislavský klub utŕžil debakel.

Neprehliadnite tiež

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.

Budapeštianske krčmy v ruinách (ne)prežili komerčný úspech

Priestor pre alternatívnu kultúru v Budapešti sa stal výhodným biznisom.