Metla, čo sa neunaví

Marrisa Mayerová je podľa amerických analytikov „cool“, lebo je to šarmantná a úspešná žena. „Zametať“ v Yahoo! začala hneď od začiatku

Generálna riaditeľka spoločnosti Yahoo! Marissa Mayerová do písmena naplnila tvrdenie, že nová metla dobre metie. Cena akcií firmy vzrástla za necelých sedem mesiacov po tom, ako nastúpila do funkcie, o štyridsať percent a rástli aj tržby. Akoby popri práci porodila v októbri syna, zmenila domovskú stránku firmy, zlepšila e-mailovú službu i prepojenie s úložiskom fotografií Flickr.

Marrisa Mayerová je podľa amerických analytikov „cool“, lebo je to šarmantná, vzdelaná a úspešná žena. „Zametať“ začala hneď vlani v lete, keď v Yahoo! uplatnila štandardy známe z iných technologických spoločností, napríklad z Googlu, kde pôsobila v pozícii viceprezidentky. Zamestnanci dostali špičkové smartfóny s operačným systémom podľa vlastného výberu, na pracovisku majú k dispozícii zadarmo jedlo a nápoje, postupne zlepšuje prostredie vo firme a netýka sa to len kancelárií. Raz za týždeň organizuje neformálny míting, aby sa ľudia poznali a hovorili spolu. Zakázala prácu z domu. Možno aj z vlastnej skúsenosti vie, že pri plačúcom dieťati toho doma veľa neurobí a domáce nočné zmeny sú viac trápením ako radosťou. Je ľahko možné, že Marrisa len reaguje na americký trend, keď homeworking firmy využívajú čoraz výnimočnejšie. V USA pracuje z domu teraz menej ako päť percent zamestnancov, v Európe je to takmer dvojnásobok.

Ambície šéfky Yahoo! siahajú do vôd, kde doteraz kraľovali trocha osamotene Google a Facebook. Svoj prestup a nadšenie z neho oznámila na sociálnej sieti predchádzajúceho zamestnávateľa Google +, lebo Yahoo! žiadnu takú sieť nemá. Zatiaľ, lebo už aj o tom sa hovorí.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 752
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 553
  3. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 6 280
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 041
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 716
  6. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 575
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 323
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 872
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 619
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 994

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

PLUS

Nespávajú, aby mohli prekladať titulky. Zadarmo a za pár hodín

I love you, povie filmová postava a v titulkoch sa objaví: Ja láska vy.

TECH

Vytvorili prvú farbu na vlasy, ktorá dokáže meniť odtiene

Farby sa testujú pre komerčné použitie.

Neprehliadnite tiež

7 zmien životného štýlu, na ktorých zarobíte

Sporíte, šetríte, túžite viac zarobiť. Ale nedeje sa to. Niekedy stačí málo, možno len pozmeniť niečo vo svojom životnom štýle.

Víno ako ho zamýšľala sama príroda

Tvárou vinárstva Weingut Nikolaihof v malebnom rakúskom údolí Wachau je Christine Saahsová.Nie je to však matriarchát, ale výborne naolejovaná biznisová mašinéria, kde má každý svoje nezameniteľné miesto.

Od banky k sakám nie je ďaleko

Ako sa z vyštudovaného ekonóma a najmä finančníka stane odborník na módu?

Bez práce nie sú facebookové koláče

Sociálne siete vznikli najmä ako zábavné platformy pre mladých ľudí. Dnes sa stali účinným nástrojom aj v biznise a marketingu.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop