Metla, čo sa neunaví

Marrisa Mayerová je podľa amerických analytikov „cool“, lebo je to šarmantná a úspešná žena. „Zametať“ v Yahoo! začala hneď od začiatku

Generálna riaditeľka spoločnosti Yahoo! Marissa Mayerová do písmena naplnila tvrdenie, že nová metla dobre metie. Cena akcií firmy vzrástla za necelých sedem mesiacov po tom, ako nastúpila do funkcie, o štyridsať percent a rástli aj tržby. Akoby popri práci porodila v októbri syna, zmenila domovskú stránku firmy, zlepšila e-mailovú službu i prepojenie s úložiskom fotografií Flickr.

Marrisa Mayerová je podľa amerických analytikov „cool“, lebo je to šarmantná, vzdelaná a úspešná žena. „Zametať“ začala hneď vlani v lete, keď v Yahoo! uplatnila štandardy známe z iných technologických spoločností, napríklad z Googlu, kde pôsobila v pozícii viceprezidentky. Zamestnanci dostali špičkové smartfóny s operačným systémom podľa vlastného výberu, na pracovisku majú k dispozícii zadarmo jedlo a nápoje, postupne zlepšuje prostredie vo firme a netýka sa to len kancelárií. Raz za týždeň organizuje neformálny míting, aby sa ľudia poznali a hovorili spolu. Zakázala prácu z domu. Možno aj z vlastnej skúsenosti vie, že pri plačúcom dieťati toho doma veľa neurobí a domáce nočné zmeny sú viac trápením ako radosťou. Je ľahko možné, že Marrisa len reaguje na americký trend, keď homeworking firmy využívajú čoraz výnimočnejšie. V USA pracuje z domu teraz menej ako päť percent zamestnancov, v Európe je to takmer dvojnásobok.

Ambície šéfky Yahoo! siahajú do vôd, kde doteraz kraľovali trocha osamotene Google a Facebook. Svoj prestup a nadšenie z neho oznámila na sociálnej sieti predchádzajúceho zamestnávateľa Google +, lebo Yahoo! žiadnu takú sieť nemá. Zatiaľ, lebo už aj o tom sa hovorí.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4KXM na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4KXM na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 265
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 070
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 041
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 420
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 016
  6. Kam do tepla v januári? 1 698
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 475
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 353
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 150
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 921

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Politici neprestanú nepoctivo zavádzať.

KOMENTÁRE

Chceme viac detí v odborných školách? Tak sa o tom bavme

Menej žiakov na osemročných gymnáziách, ale prečo?

Neprehliadnite tiež

Sklady sú spiace peniaze. Zara vie robiť rýchlu módu vďaka dobrej logistike

Logistika a distribúcia sú silnými tromfmi obchodného modelu značky Zara, ktorý sa stal vzorom pre trend rýchlej módy.

Rýchla móda dnes nemá alternatívu

Móda sa celkom zbláznila. Jednu vec si poriadne ani neoblečiete a už sa z výkladov na vás pozerá nový, vraj trendovejší. Konceptu rýchlej módy vo všetkom protirečí luxusná, ktorá vlastne z módy nikdy nevychádza.

Investujte do výskumu. Vráti sa vám to.

Budúcnosť majú firmy, ktoré prinesú aplikácie najmä v oblastiach analýzy dát a umelej inteligencie. Tvrdí to Ornit Shinarová, ktorá v banke Citi v Izraeli vedie akcelerátor rizikového investovania.

V Nórsku nepotrebujete hotovosť. Stačí vám karta či mobil

Peňaženky Nórov či Švédov nie sú plné mincí, ale skôr kariet. Aj tie však z peňaženiek miznú, nahrádzajú ich mobily.

Pracoval na ropnej plošine. Tie peniaze nie sú zadarmo

Z každej strany sa sypú príbehy ľudí, ktorí sú ochotní vzdať sa všetkého, aby premenili svoje najväčšie túžby na skutočnosť.