Aj naivita posúva dopredu

Michal Vyšinský desať rokov pracoval v prieskume trhu pre veľkú nadnárodnú spoločnosť. Rozhodol sa však pre zmenu

Keď pred štyrmi rokmi začínali na svojom, jeden z prvých klientov povedal, že nevedia, do čoho idú. Michal Vyšinský si na tie slová často spomína. Vraví, že niekedy mali až naivné očakávania, ale keďže onen náročný klient u nich zostal a pribudli ďalšie známe značky, ich vykročenie stálo za to.

Desať rokov pracoval v prie- skume trhu v Prahe i Bratislave pre veľkú nadnárodnú spoločnosť. Určite tam mohol byť doteraz. Prešiel od jednoduchších úloh pri spracúvaní dát a prípravy tabuliek až po organizáciu projektov, návrhy a zodpovednosť za klientov a implementáciu prieskumov. Potom si však s kolegyňou Stankou Púčkovou povedal, že pôjdu na vlastné. Rodilo sa to postupne. Najprv sa zamýšľali, ako skvalitniť informovanosť verejnosti a potenciálnych klientov, aby sa prieskum trhu využíval sofistikovanejšie. Chceli vytvoriť portál, kde by odborníci z agentúr, klienti, reklamné a mediálne agentúry sprostredkúvali odborné informácie verejnosti. Predstavy sa však zmenili. V roku 2009 obaja opustili všetky istoty v zabehnutej firme a odštartovali ich vlastnú agentúru 2muse.

Článok pokračuje pod video reklamou

ČO ZNAMENÁ MUSE? Hĺbanie, uvažovanie, aktívne dumanie či múzu. Podľa spoluzakladateľa, majiteľa a riaditeľa Michala Vyšinského 2muse znamená aj „2M“ nástroje, čiže produkty a riešenia. Hoci na Slovensku pôsobí v prieskume zhruba pätnásť agentúr, 2muse je podľa obratu z prieskumných projektov na štvrtom mieste a počtom ľudí, ktorí sa na výkonoch podieľajú, sú trojkou. Aj preto v ostatnom ročníku súťaže spoločnosti Ernst & Young Podnikateľ roka vyhlásila porota M. Vyšinského za Začínajúceho podnikateľa roka 2012.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4KWH na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4KWH na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  2. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  3. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  4. Dva rekordy na druhý pokus
  5. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  6. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  9. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  10. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  3. Company´s autumn in the High Tatras
  4. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  5. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. Dva rekordy na druhý pokus
  8. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  9. Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...
  10. Virtuálne sídlo v Bratislave
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 30 278
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 23 080
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 992
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 13 000
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 779
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 465
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 627
  8. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 621
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 075
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 587

Hlavné správy zo Sme.sk

Stĺpček Beaty Balogovej

Aktivity bývalých siskárov nie sú variáciou slobody slova

Tóth ukázal, aký mizerný je "analytik".

DOMOV

Návrat do čias mečiarizmu. Reakcie redakcií na sledovanie novinárov

Reagujú Aktuality.sk i týždenník .týždeň.

Neprehliadnite tiež

Bez istenia vysoko nad zemou

Kúsok belgickej skupiny Puppet factory

Antikvariát v centre, sklad v paneláku na 11. poschodí

Od internetového akntikvariátu ku kamennej predajni.

V minulosti chceli vyrábať elektromobil, dnes stavajú na službách investorom

Priemyselný park vo Vlkanovej má ekologický príbeh.

Banky budú viac požičiavať firmám

Domácnosti si vďaka novým pravidlám požičajú o niečo komplikovanejšie. Jednoduchou úvahou možno dospieť k tomu, že voľné kapacity sa banky pokúsia využiť inak.

Maďarské melóny a husacia pečeň s prívlastkom

Orosházska husacia pečeň i medešský melón sú pre zákazníka známkou kvality.