Kde je kríza tam je zábava

Vo viacerých firmách takmer vymizli vianočné večierky. Nahradili ich kick-off mítingy

Firmy využívajú eventy ako jeden z nástrojov budovania imidžu značky. Na trhu sa však objavila nová premenná, ktorá premiešala karty. Tak ako všetko ostatné, kríza postihla aj zábavu. A zatiaľ čo zamestnanci niektorých firiem prišli kvôli škrtom o vianočné večierky, obchodných partnerov sa to až tak veľmi netýka. Veď predsa tam, kde sú dobré vzťahy, je aj obchod.

Eventy si za ostatné roky pripísali niekoľko plusových bodov. Firmy pochopili, že pre ich obchod a značku majú špecifickú pridanú hodnotu. Splnili sa tak prognózy zástupcov agentúr, ktorí už dlhší čas tvrdili, že firemné podujatia pomáhajú pozitívne budovať imidž spoločnosti. Obchodná spoločnosť si nimi vytvorí priestor na obchodné dialógy, ale tiež utuží vzťahy medzi zamestnancami. Prípadne im vyjadrí vďaku. „Ľudia si nepamätajú presný program eventu, ale pamätajú si emóciu, ktorá sa s ním spájala,“ hovorí Lukáš Jesenský, spolumajiteľ eventovej agentúry Mertel. Ak je akcia pripravená kvalitne a kreatívne, hostia si pozitívny zážitok z nej naviažu na značku. A teda aj na firmu, ktorá akciu organizovala.

PRE ZAMESTNANCOV. Medzi večierkami a podujatiami, ktoré firmy organizujú pre obchodných partnerov či korporátnych klientov, a tými, ktoré sú určené zamestnancom, sú rozdiely. Kríza túto priepasť prehĺbila ešte o čosi viac. Zatiaľ čo tie prvé berú mnohé firmy ako samozrejmosť, tie pre vlastných ľudí vnímajú ako čosi nadštandardné, čo sa v turbulentných časoch nenosí. Inak povedané, je to náklad, ktorý treba optimalizovať.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 302
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 016
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 914
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 248
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 5 459
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 4 603
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 275
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 484
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 2 759
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 607

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami (Komentár Máriusa Kopcsaya)

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

KOMENTÁRE

Férové, ale drsné ultimátum z USA (Schutzov týždeň)

Prečo je balvanom v oku ten iliberál, ktorý nevládne?

EKONOMIKA

Kažimír dostal košom. Sulík odmietol zmenu dlhovej brzdy

Sulík sa stretol s ministrom financií.

ŠPORT

Sagan: Keď idem so Slovákmi, navzájom sa motivujeme

Majstra sveta čaká prvý ostrý štart.

Neprehliadnite tiež

Gašparko musí byť! Bez neho by to nebolo ono

V súčasnosti je na Slovensku niekoľko bábkových divadiel, väčšina hrá na stálych scénach, niektoré však „neobsedia“.

Nebeské svetlá a iné zážitky na palubách lietadiel

Ľudstvo lieta viac ako kedykoľvek predtým. Konštruktéri veľkých leteckých spoločností vyhľadávajú nové technológie i materiály, aby bola letecká doprava lacnejšia a bezpečnejšia.

V hlavnej úlohe dieťa ako rozprávkový hrdina

Predstavte si, že máte šesť rokov a dostanete knihu, v ktorej sa hlavný hrdina volá a vyzerá ako vy.

Najlepšou prevenciou proti riziku je plán

Experti tvrdia, že aj najhorší plán je lepší ako žiaden. Dane boli, sú a budú vždy nespochybniteľnou súčasťou rizika v biznise. O daňových prizikách sa však hovorí stále málo.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop