Keď mozog rozpráva o značkách

Ako vytvoriť pútavú reklamu a vyťažiť z nej čo najviac

Ľudia venujú pozornosť tomu, čo sa ich týka, alebo tomu, čo sa im páči. Pozornosť vytvára spomienky a spotrebiteľské rozhodovanie je založené výhradne na spomienkach. Kruh sa uzatvára. U spotrebiteľa vyhrajú značky, ktoré zaujmú. Ako vytvoriť pútavú reklamu a vyťažiť z nej čo najviac? Časť odpovedí sa skrýva v neuromarketingu.

Asi by výrobcov veľmi nepotešila veta: Väčšina respondentov v marketingových prieskumoch klame. Mohlo by to znamenať, že produkt, ktorý práve ide na trh a respondenti ho označujú za absolútny trhák, neprežije ani rok. Napriek tomu je to pravda – oni klamú. Tvrdia to výskumníci z oblasti neuromarketingu, mladej vedy, ktorá na základe poznatkov o fungovaní mozgu odhaľuje tajomstvá toho, prečo nakupujeme konkrétne značky.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  3. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  3. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  6. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  7. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  8. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  9. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  10. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 16 271
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 11 231
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 9 368
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 6 972
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 374
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 279
  7. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 6 003
  8. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 5 354
  9. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 5 173
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 416

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kotlebovcom po zrušení môžu siahnuť na majetok, pozrite sa na aký

Kotlebovcom sa po vstupe do banskobystrickej župy začalo dariť, kupovali autá aj domy.

DOMOV

Nikomu neverte. Pri virtuálnych menách platí aj takéto pravidlo

Bitcoin nie je len pre zločincov, hovorí prevádzkovateľ bitcoinmatu.

Neprehliadnite tiež

Dámy, ktoré sa zahryzli do perníkov starého otca

Pernikáreň s príbehom a tradíciou, ktorú založil pradedo Jozef Ertl na začiatku minulého storočia, je dnes prevažne dámska firma.

Digitálny nomádi pôsobia ako novodobí boháči

Silviu na Bali priviedlo surfovanie, Adam sa presúva za učením sa jazykov, Kristína pre pracovné príležitosti, Zuzanu láka multikultúrna rozmanitosť sveta a manželia Šoralovci v exotike čerpajú energiu a nápady.

Etickí hackeri sa spájajú v biznise

Bezpečnosť na internete je z roka na rok väčšia téma. Systémy a aplikácie aj tých najväčších IT spoločností sú čoraz zložitejšie a zraniteľnejšie.

Bezpečnosť, ktorá sa rodí v absolútnej slobode

Pavol Lupták nie je zaujímavý iba tým, že postavil svoj biznis na hackovaní – prienikoch do rôznych bezpečnostných systémov.