Biznis za pivom vie byť horký

Ako sa na slovenské pivo pozerá francúzsky marketér

„Spôsob, akým sa pivo varí, predáva alebo pije, je v každej krajine iný,“ hovorí Francúz Loic Morvan, marketingový riaditeľ slovenskej pivovarníckej jednotky, spoločnosti Heineken Slovensko. V rozhovore pre Profit hovorí aj o tom, ako odlišnosti jednotlivých krajín, kde pôsobil, ovplyvňujú pivný marketing.

Vyrába sa to, čo spotrebiteľom chutí, alebo naopak, chutí im to, čo sa vyrába?

Časy, keď výrobcovia diktovali spotrebiteľovi, čo má kupovať a čo sa mu má páčiť, sú dávno za nami. V dnešnom svete musíme sledovať preferencie spotrebiteľov a aktuálne trendy. Pivný biznis podlieha viacerým svetovým trendom, na ktoré reagujeme. Nie je to iba kategória piva, ktorá ovplyvňuje preferencie spotrebiteľov. Napríklad dnešná mladá generácia vyrastala na cukríkoch či sýtených nealko nápojoch podstatne viac ako tá predchádzajúca, čo znamená, že chute mladých konzumentov sú viac „sladké“ a nie vždy obľubujú prirodzenú horkosť piva.

Článok pokračuje pod video reklamou
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4JJB na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4JJB na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  3. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  4. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  8. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  9. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  10. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  1. Vyberáme správny názov firmy
  2. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  3. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  4. Manažment a svet v pohybe, výzvy, príležitosti a hrozby
  5. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  6. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  7. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  8. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  9. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  10. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 784
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 602
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 21 373
  4. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 13 107
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 10 407
  6. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 4 683
  7. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 4 678
  8. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 738
  9. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 3 238
  10. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu 3 053

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Maiga: Kosík bol po prepustení u nás na návšteve

Ibrahim Maiga v Mali Kosíkovi pomáhal.

KULTÚRA

Gott už nie je boh. Česi si za celebritu storočia vybrali Sagana

Slovenský športovec porazil zástup českých umelcov.

AUTORSKÁ STRANA MATÚŠA KRČMÁRIKA

O reportáži, ktorá nevznikla, ale zaslúžila by si

Prečo sa Slovák stará o cudzie deti v Afrike?

Neprehliadnite tiež

V Handlovej odštartovali nový projekt s názvom Basketbalová škola ŠBK Handlová

Handlová sa teší obrovskému záujmu detí o basketbal. Za posledné tri roky vzrástol štvornásobne, a to najmä vďaka viacerým úspešným projektom, nevynímajúc letné kempy pre deti.

Výrobca drevených roliet berie podnikanie ako službu

Aj rolety sú jedinečné z práve dreva

Renáta Hall: Vysoké školy potrebujeme viac otvoriť

Prečo slovenské vysoké školy nie sú v špičke?