Pohľad do mysle spotrebiteľa

Vzostup sociálnych médií prináša obchodníkom nové príležitosti i nové výzvy

Spoločnosť IBM predstavila výsledky rozsiahleho prieskumu, ktorého sa zúčastnilo viac ako 28 tisíc spotrebiteľov. Prieskum ukázal, že mnohí zákazníci hľadajú personalizovanejšie nakupovanie a sú ochotní podeliť sa so svojimi obľúbenými obchodníkmi o niektoré osobné údaje, aby obchodníci následne vedeli ako, kedy a kde chcú byť zastihnuteľní.

Ide o najväčší prieskum takétoho druhu na svete. Podľa výsledkov sú spotrebitelia ochotní podeliť sa s obchodníkom o informácie, ktoré dokážu prispieť k cielenejšiemu a inteligentnejšiemu osloveniu. Napríklad ako využívajú sociálne médiá (75 percent), demografické údaje (73 percent), meno a adresa (61 percent) alebo informácie o životnom štýle (59 percent).

Článok pokračuje pod video reklamou

Spotrebitelia chcú dostávať viac informácií, ale chcú ich získavať preferovanými kanálmi a relevatným spôsobom.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4JJ6 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4JJ6 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  2. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  3. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  4. Dobrým anjelom aj vďaka pár klikom na Instagrame
  5. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne
  6. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny
  7. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur
  8. Maurícius, Maldivy, Thajsko. Plavte sa po Indickom oceáne a Ázii
  9. Audi Q3 druhej generácie: akcia na úvod
  10. Sviatky a voľné dni 2019: Využite ich naplno a oddychujte viac
  1. Rok 2019: Začína sa éra informačného osvietenstva
  2. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  3. Pozvánka na udeľovanie ceny – ABF Slovakia Bakalár 2018
  4. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  5. Deň otvorených dverí Stavebnej fakulty STU
  6. Hlas Schwarzeneggera v autokameře Mio MiVue J85 WiFi vás ochrání
  7. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  8. Dobrým anjelom aj vďaka pár klikom na Instagrame
  9. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne
  10. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny
  1. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny 17 204
  2. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur 12 597
  3. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny 12 278
  4. Sviatky a voľné dni 2019: Využite ich naplno a oddychujte viac 9 143
  5. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom 7 372
  6. Maurícius, Maldivy, Thajsko. Plavte sa po Indickom oceáne a Ázii 6 315
  7. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne 5 161
  8. Jedli ste už ružovú čokoládu? 4 869
  9. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v Ománe? 4 087
  10. Audi Q3 druhej generácie: akcia na úvod 2 491