Ponuky prichádzajú samy

Zľavové portály sú na Slovensku pomerne „čerstvý“ biznis, jeho životnosť sa počíta na mesiace. ShopCity.sk je jedným z najväčších hráčov na trhu a Patrik Serbin je marketingovým riaditeľom.

Myšlienka zľavových portálov prišla zo Spojených štátov amerických, kde sa úspešne podarilo naštartovať tento nový segment na internete spoločnosti Groupon v roku 2008 a od nej vznikli klony následne po celom svete. „Obchodníci zo začiatku reagovali s priveľkou nedôverou, keďže systém win-win bol pre nich niekedy veľmi nereálny,“ hovorí Patrik Serbin. Neverili, že bez akýchkoľvek finančných prostriedkov vopred môže zľavový portál priviesť veľké množstvo nových zákazníkov doslova pred ich dvere. Na Slovensku vznikli prvé zľavové portály na konci leta v roku 2010. „ShopCity spustilo prvé ponuky v októbri 2010, keď na trhu aktívne pôsobilo približne päť ďalších portálov,“ hovorí o začiatkoch P. Serbin. Prelomiť prvotnú bariéru nedôvery bolo stále ťažké.

Článok pokračuje pod video reklamou

V súčasnosti je už situácia opačná a väčšie množstvo obchodníkov sa už stretlo s týmto novým druhom marketingu služieb a produktov. „Obchodníci, ktorí dostali dobrú referenciu či videli konkurenciu, väčšinou vedia, ako to celé funguje a dolaďujú sa len detaily spolupráce,“ hovorí P. Serbin. Mnohí podnikatelia už dnes sami oslovujú zľavové portály a ponúkajú špeciálne akcie na zverejnenie. Preto úspešné zľavové portály majú už v súčasnosti pretlak ponúk, takže prebieha skôr segmentová selekcia vybraných obchodníkov s dobrými referenciami a ich postupné zaraďovanie do rozvrhu prezentácií na portáli.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4JHS na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4JHS na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  2. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  3. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  4. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  5. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  6. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  7. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  8. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  9. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  10. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  2. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  4. Brieždenie pod lomenicou
  5. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  6. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  7. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  10. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 13 523
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 251
  3. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 11 046
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 7 519
  5. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 549
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 5 031
  7. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 419
  8. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy 4 004
  9. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 915
  10. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy 3 401

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Rybanič chce posudok z európskeho súdu

Rybanič chce názor Súdneho dvora Európskej únie.

EKONOMIKA

Príbeh rodiny Versace končí, značku predali Američanom

Značka Versace prežila viaceré turbuletné časy.

SVET

Mier nestačil. Kokaínu v Kolumbii je najviac v histórii

Farmári sa koky nechcú vzdať, povstalcov nahradia kartely.

Neprehliadnite tiež

V Badene sú fotografie v parku, plávajú aj na jazere

Európsky fotografický festival už aj v rakúskom Badene.

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.