Sladké cukríky strašia horké pivo

„Spôsob, akým sa pivo varí, predáva alebo pije, je v každej krajine iný,“ hovorí Francúz Loic Morvan, marketingový riaditeľ slovenskej pivovarníckej jednotky, spoločnosti Heineken Slovensko. V rozhovore pre Profit hovorí aj o tom, ako odlišnosti jednotlivých krajín, kde pôsobil, ovplyvňujú pivný marketing.

Vyrába sa to, čo spotrebiteľom chutí, alebo naopak, chutí im to, čo sa vyrába?

Časy, keď výrobcovia diktovali spotrebiteľovi, čo má kupovať a čo sa mu má páčiť, sú dávno za nami. V dnešnom svete musíme sledovať preferencie spotrebiteľov a aktuálne trendy. Pivný biznis podlieha viacerým svetovým trendom, na ktoré reagujeme. Nie je to iba kategória piva, ktorá ovplyvňuje preferencie spotrebiteľov. Napríklad dnešná mladá generácia vyrastala na cukríkoch či sýtených nealko nápojoch podstatne viac ako tá predchádzajúca, čo znamená, že chute mladých konzumentov sú viac „sladké“ a nie vždy obľubujú prirodzenú horkosť piva.

Článok pokračuje pod video reklamou

V pivovarníctve je na Slovensku tvrdá konkurencia. Je to rovnaké aj vo východnom Karibiku alebo v Tunisku, kde ste pôsobili?

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4JGQ na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4JGQ na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  3. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  4. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  5. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  6. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  7. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  8. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  9. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  10. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní
  1. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  2. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  3. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  4. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  6. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  7. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  8. Ekonomická diplomacia Indonézie
  9. Ako si vieme zabezpečiť štedrý a spokojný dôchodok?
  10. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 33 461
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 24 753
  3. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 23 646
  4. Platíte si poistenie domova zbytočne? 16 647
  5. SME pripravení na komunálne voľby vo veľkom štýle 7 170
  6. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 7 073
  7. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 4 518
  8. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov 4 511
  9. Neukladajte si nič, čo vás môže ohroziť. Ako zabezpečiť telefón? 4 294
  10. 5 brigád, ktoré pomôžu v budúcej kariére 4 080