Sladké cukríky strašia horké pivo

„Spôsob, akým sa pivo varí, predáva alebo pije, je v každej krajine iný,“ hovorí Francúz Loic Morvan, marketingový riaditeľ slovenskej pivovarníckej jednotky, spoločnosti Heineken Slovensko. V rozhovore pre Profit hovorí aj o tom, ako odlišnosti jednotlivých krajín, kde pôsobil, ovplyvňujú pivný marketing.

Vyrába sa to, čo spotrebiteľom chutí, alebo naopak, chutí im to, čo sa vyrába?

Časy, keď výrobcovia diktovali spotrebiteľovi, čo má kupovať a čo sa mu má páčiť, sú dávno za nami. V dnešnom svete musíme sledovať preferencie spotrebiteľov a aktuálne trendy. Pivný biznis podlieha viacerým svetovým trendom, na ktoré reagujeme. Nie je to iba kategória piva, ktorá ovplyvňuje preferencie spotrebiteľov. Napríklad dnešná mladá generácia vyrastala na cukríkoch či sýtených nealko nápojoch podstatne viac ako tá predchádzajúca, čo znamená, že chute mladých konzumentov sú viac „sladké“ a nie vždy obľubujú prirodzenú horkosť piva.

Článok pokračuje pod video reklamou

V pivovarníctve je na Slovensku tvrdá konkurencia. Je to rovnaké aj vo východnom Karibiku alebo v Tunisku, kde ste pôsobili?

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4JGQ na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4JGQ na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  4. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  5. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  6. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  7. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  8. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  9. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  10. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  1. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  2. Brieždenie pod lomenicou
  3. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  4. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  5. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  6. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  7. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  8. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  9. Equal treatment is a must for successful companies of the future
  10. Aj v Poluse chránime vaše srdcia
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 894
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 239
  3. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 10 505
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 7 239
  5. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 539
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 4 957
  7. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 362
  8. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 901
  9. Najužitočnejšia appka 3 410
  10. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy 2 660

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Beaty Balogovej

Príbehy, ktoré odlíšia pravdu od klamstva, môžu stáť život

Prejav šéfredaktorky SME Beaty Balogovej na odovzdávaní medzinárodnej Ceny Alfreda Frieda pre fotografiu roka na tému mier.

SVET

Komika Billa Cosbyho odsúdili za sexuálny útok

Cosby strávi za mrežami tri až desať rokov.

STĹPČEK PETRA TKAČENKA

Rybanič hazarduje s basou

Možno porušovanie zákona ospravedlniť bohumilým úmyslom?

Neprehliadnite tiež

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.