Dva momenty pravdy

„Počul už niekto z vás o dvoch momentoch pravdy?“ spýtal sa na ostatnej Trend konferencii o médiách a internete Rastislav Kulich, country manažér slovenského Googlu. Prihlási sa niekoľko ľudí, ostatní so záujmom čakajú. Vysvetľuje teda, o čo ide. K prvému momentu pravdy dochádza priamo v predajni, ovplyvňuje ho, v ktorom regáli je produkt vystavený, ako veľmi je viditeľný a či je dobre promovaný. Tento moment pravdy je podceňovaný, zväčša samými zákazníkmi. Druhý moment je nevyvrátiteľný – zážitok. Predstavte si napríklad čokoládu. Nech má jej obal akokoľvek krásny dizajn, regál, na ktorom je umiestnený, stojí uprostred predajne a každá cesta vedie k nemu, nič to nepomôže, ak sa čokoláda nedá jesť.

Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže je dnešný svet online, Google prišiel s novým, nultým momentom pravdy. Pravda totiž prichádza k zákazníkovi skôr, ako on vstúpi do predajne. Nultým momentom pravdy je vlastný prieskum. R. Kulich udáva ako príklad výsledky z českého prieskumu, ktorý ukázal, že až osemdesiat percent zákazníkov porovnáva produkty a ceny predtým, ako si vytúžený tovar zaobstarajú.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4HZZ na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4HZZ na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  3. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  5. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  6. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  7. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  8. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  9. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  1. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  2. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  3. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  4. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  8. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  9. Ekonomická diplomacia Indonézie
  10. Ako si vieme zabezpečiť štedrý a spokojný dôchodok?
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 213
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 449
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 18 583
  4. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 14 687
  5. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 7 791
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 6 190
  7. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 5 836
  8. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov 3 689
  9. Neukladajte si nič, čo vás môže ohroziť. Ako zabezpečiť telefón? 3 572
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 118