Ako urobiť rýchlu kariéru

Najjednoduchší spôsob, ako urobiť kariéru, je mať dobrý nápad a premeniť ho na biznis

Keď sa povie raketová kariéra, predstavíme si mladého človeka okolo tridsiatky, v pomerne vysokej funkcii a s tučným kontom. Už málokto vidí, že taký človek začal pracovať skôr ako ostatní, mal víziu do budúcnosti, v prvých rokoch robil dvanásť i viac hodín denne a neustále má potrebu vzdelávať sa. Chcete byť jedným z nich? Nech sa páči.

„Vždy som razil postupnú kariérnu cestu. Nemusel som sa nikam agresívne tlačiť, ako to vidím u mladých ľudí dnes. Posunuli ma iní ľudia, ktorí si všimli moju prácu,“ hovorí tridsaťjedenročný Peter Kišoň, ktorý už piaty rok pracuje vo firme Lexmark International Slovakia za- oberajúcej sa multifunkčnými tlačiarňami.Momentálne je manažér pre obchodné reťazce a malé a stredné podniky.

Článok pokračuje pod video reklamou

P. Kišoň, ktorý hľadal prácu hneď po strednej škole, nemal na začiatku kariéry potrebu študovať vysokú školu. Všetky známe firmy, v ktorých mal záujem pracovať, ho odmietli. Jedna z nich ho odporučila do inej firmy, konkrétne do veľkoobchodu s výpočtovou technikou. Práve práca v tejto oblasti bola cieľom vtedy osemnásťročného mládenca. Začínal montovaním počítačov, neskôr servisom. Postupne v ňom rástla túžba posunúť sa vyššie, mať možnosť styku s dodávateľmi, pracovať s nimi. Tu však bola nevyhnutnosťou angličtina. Popri zamestnaní absolvoval denné, dva- apolročné štúdium anglického jazyka. Ľudia v manažmente si to všimli a ponúkli mu pozíciu obchodného, neskôr produktového manažéra. „Keď človek prejde postupným kariérnym vývojom, má možnosť bližšie spoznať a porozumieť daným problémom na jednotlivých úrovniach,“ hovorí P. Kišoň. 

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4H3N na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4H3N na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 737
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 730
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 299
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 397
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 955
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 368
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 745
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 657
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 794
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 255

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Noční vlci: nielen motorkári, ale aj Putinovi žoldnieri

Gang ruských motorkárov je prepojený na Kremeľ, v Európe môže šíriť nielen propagandu.

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

PRIMÁR

Ako dlho zostane nikotín v tele po poslednej cigarete?

Kedy sa nikotín odbúra z krvi a komu to trvá najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Leszek Balcerowicz: V Poľsku sa v ostatných rokoch objavili pokusy o zvrátenie reforiem a to je veľmi nebezpečné

Krajiny, ktoré s trhovými reformami otáľali, sú dnes na tom horšie ako Poľsko. Tvrdí to Leszek Balcerowicz, poľský profesor ekonómie a autor radikálnych reforiem zo začiatku deväťdesiatych rokov.

V hoteli na štyroch kolesách po nebezpečných cestách

Cez internet si kúpili auto, sami si ho prerobili na pojazdný hotel a vyrazili na cestu. Manželia Zuzana a Martin Remišovci si zamilovali slobodu, akú im takéto cestovanie dáva.

Kúl nabíjanie telefónov pre jednotlivcov aj veľké firmy

CulCharge má päť rokov po vzniku už 37 inovatívnych produktov.

Elektrobusy v Bratislave

Elektrobusy českého výrobcu už jazdia po Bratislave.

Aké sú na trhu šance elektromobility

Elektromobilita prináša nové riešenia pre dopravu, dobýva trhy a vytvára nové príležitosti.