Slovenská reklama a jej ľudia

V reklame už nejde len o jednosmernú komunikáciu, ľudia chcú vytvárať obsah a byť aktívni

Čo je to dobrá reklama? Tá, o ktorej sa hovorí. Možno tá, ktorá najviac pobaví. Alebo taká, na ktorú ste si spomenuli hneď pri prvej otázke. Ľudia z reklamnej brandže majú na to iný pohľad. Dobrá reklama je tá, pri ktorej sa kreatívec nahnevá, že nenapadla jemu.

V zásade platí, že reklama je dobrá len vtedy, ak predáva to, čo propaguje. Inak nemá zmysel a stráca sa jej podstata. Preto reklama v sebe zahŕňa spektrum ľudí – od tých základných, ktorí sa venujú textu, obrazu či hudbe, až po stratégov a manažérov-vizionárov, ktorých úlohou je lepšie chápať spotrebiteľa a predvídať trendy. Zohratý reklamný tím absorbuje veľa ľudí s rozličnými uhlami pohľadu. Len tak pochopia potreby klienta aj ľudí, ktorých chcú osloviť, a vymyslia niečo, čo zaberie.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ostatné roky priniesli veľa zmien aj do reklamy. Kríza priškrtila rozpočty, internet ponúkol nové možnosti. Okrem toho sa mení všetko to, s čím reklama doteraz pracovala – tlač už nie je iba tlač, ale prechádza aj na internet, tablety a smartfóny. Televízia už nie je len televízia, aj ona sa prepája s internetom a digitalizuje sa, vznikajú nové špeciálne stanice. Rovnako sa mení aj rozhlas. Nové kanály komunikácie, nové možnosti pre kreatívu. Len filozofia zostáva tá istá.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4H3K na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4H3K na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 14 562
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 245
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 6 943
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 400
  5. Vizuálny smog je problém 2 998
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 901
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 752
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 608
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 414
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 242

Hlavné správy zo Sme.sk

Neprehliadnite tiež

Stočené kilometre vás nemusia oklamať

Čo prezradí a čo neprezradí počítadlo kilometrov?

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.