Slovenská reklama a jej ľudia

V reklame už nejde len o jednosmernú komunikáciu, ľudia chcú vytvárať obsah a byť aktívni

Čo je to dobrá reklama? Tá, o ktorej sa hovorí. Možno tá, ktorá najviac pobaví. Alebo taká, na ktorú ste si spomenuli hneď pri prvej otázke. Ľudia z reklamnej brandže majú na to iný pohľad. Dobrá reklama je tá, pri ktorej sa kreatívec nahnevá, že nenapadla jemu.

V zásade platí, že reklama je dobrá len vtedy, ak predáva to, čo propaguje. Inak nemá zmysel a stráca sa jej podstata. Preto reklama v sebe zahŕňa spektrum ľudí – od tých základných, ktorí sa venujú textu, obrazu či hudbe, až po stratégov a manažérov-vizionárov, ktorých úlohou je lepšie chápať spotrebiteľa a predvídať trendy. Zohratý reklamný tím absorbuje veľa ľudí s rozličnými uhlami pohľadu. Len tak pochopia potreby klienta aj ľudí, ktorých chcú osloviť, a vymyslia niečo, čo zaberie.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ostatné roky priniesli veľa zmien aj do reklamy. Kríza priškrtila rozpočty, internet ponúkol nové možnosti. Okrem toho sa mení všetko to, s čím reklama doteraz pracovala – tlač už nie je iba tlač, ale prechádza aj na internet, tablety a smartfóny. Televízia už nie je len televízia, aj ona sa prepája s internetom a digitalizuje sa, vznikajú nové špeciálne stanice. Rovnako sa mení aj rozhlas. Nové kanály komunikácie, nové možnosti pre kreatívu. Len filozofia zostáva tá istá.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4H3K na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4H3K na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  3. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  4. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Prijatie delegácie z Kyjevskej národnej ekonomickej univerzity
  2. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  3. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  4. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  7. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  8. Company´s autumn in the High Tatras
  9. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  10. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 33 095
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 28 721
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 020
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 470
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 653
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 113
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 495
  8. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy 4 258
  9. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 238
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká 4 121

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Posúvali mu operáciu, dal vraj lekárovi peniaze a išiel hneď

Lekár odmieta, že by od pacienta zobral peniaze za uprednostnenie.

EKONOMIKA

Ako kočnerovci ukradli Technopol a súd im pomáhal

Zo súdu zmizlo tristo strán súdneho spisu, bude to vyšetrovať polícia.

Neprehliadnite tiež

Na uhlie dopláca každý, nielen na účte za elektrinu

Dotácia na uhlie na rok 2018 vzrástla na 115 miliónov eur

Bez istenia vysoko nad zemou

Kúsok belgickej skupiny Puppet factory

Antikvariát v centre, sklad v paneláku na 11. poschodí

Od internetového akntikvariátu ku kamennej predajni.

V minulosti chceli vyrábať elektromobil, dnes stavajú na službách investorom

Priemyselný park vo Vlkanovej má ekologický príbeh.

Banky budú viac požičiavať firmám

Domácnosti si vďaka novým pravidlám požičajú o niečo komplikovanejšie. Jednoduchou úvahou možno dospieť k tomu, že voľné kapacity sa banky pokúsia využiť inak.