Imidž nie je nanič

Ak postavíte firemný imidž na lži, vietor z plachiet vám aj tak zoberie skúsenosť zákazníka

Kedysi boli slovenské firmy zamerané na výrobu a predaj. Časom si však uvedomili, že ak sa chcú predať, musia mať marketing. Teraz im došlo, že nestačí len podpora. Firma potrebuje niečo navyše. A to niečo je jej vlastná tvár.

Americká reštauračná sieť Hooters, charakteristická húkajúcou sovou, by mala v najbližších rokoch vytvoriť pobočku aj na Slovensku. Koncept vznikol počas sviatku bláznov, keď si partia mužov povedala, že McDonald’s treba zlepšiť. Najlepšie o veľké výstrihy, krátke šortky a tangá bez výrazných čipiek, ktoré sú zahrnuté v pravidlách obliekania čašníčok týchto reštaurácií. Pôvodný žart sa o päť mesiacov neskôr stal skutočnosťou. Podnosy plné hamburgerov a primerane drahých kuracích krídeliek Buffalo, športové prenosy, sporo odetá obsluha, ktorú sledujete možno viac ako samotný zápas a interiér zariadený v štýle päťdesiatych a šesťdesiatych rokov. Celkom odvážny koncept.Na druhej strane sieť reštaurácií od svojho vzniku v roku 1983 ochotne a štedro podporuje dobročinné akcie či sponzoruje univerzity. V roku 2004 čašníčky Hooters navštívili amerických vojakov priamo v Afganistane, podľa vzoru známej Marilyn Monroe. Aj takto sa dá budovať imidž, ktorý je takmer nepriestrelný. Možno preto, že je majiteľom a zamestnancom vlastný a nemusia sa na nič hrať.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  7. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  10. Rastie nám pokrivená generácia?
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 213
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 3 313
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 3 138
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 625
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 856
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 190
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 115
  8. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 111
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 061
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 936

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Milióny na jeho plat? Výskumy ukázali, že Sagan sa oplatí

Tím Bora-Hansgrohe má za sebou prvú sezónu v najvyššej lige. Očakávali sme viac, ale nebolo to zlé, hovorí šéf tímu Ralph Denk.

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Vek 25 rokov je akoby 18 z minulosti.

Neprehliadnite tiež

Ľudia bez domova pracujú na skrášlení životného prostredia

Na Slovensku by ľudia možno aj chceli pomáhať, ale v dôsledku systému práce aj tak zväčša skončia v kancelárii a robia tabuľky. Treba však zabojovať s byrokraciou a založiť si vlastné združenie, hovoria zakladatelia organizácie Stopa Slovensko Martina Pisárová a Pavol Sabela.

Prihláste sa alebo nominujte

Spoločnosť EY vyhlasuje na Slovensku už dvanásty ročník medzinárodnej súťaže EY Podnikateľ roka.

Softvér pojedá celý svet

Inloop je firma troch spriaznených duší, ktoré sa naživo vidia len občas. Spája ich nielen internet, ale aj vývoj aplikácií či rozšírenej a virtuálnej reality.

Čistý dizajn z kvality v odpade

Odpadové drevo rozmontujú a spracúvajú do originálneho dizajnu, stavajú na majstrovstve ručnej driny a nechcú to robiť povrchne.