SME
Piatok, 19. apríl , 2019

Zlý sen, ktorý rozpútal vojnu

Podľa viacerých reklamných expertov takýto koncept nemožno len tak prebrať a ďalej ho svojvoľne rozvíjať

Pred niekoľkými dňami riešila arbitrážna komisia Rady pre reklamu jeden z najzaujímavejších sporov o reklamnú etiku, aký sa tam kedy objavil. Išlo pritom o reklamu, ktorá sa vysielala ani nie týždeň. Napriek tomu stihla nastoliť mnoho otázok týkajúcich sa reklamnej etiky, autorského práva, korektnosti hospodárskej súťaže a v neposlednom rade aj obyčajnej ľudskej lojality dvoch hercov k subjektu, ktorý ich osem rokov platil. Spor má, ako vždy, dve strany a každá má svoju pravdu.

V roku 2002 stavila najväčšia slovenská banka Slovenská sporiteľňa na dovtedy netradičný marketing. Jej agentúra ako základ dlhodobého komunikačného konceptu vytvorila pre banku rodinku Veselých, v ktorej manželský pár predstavovali herci Jana Hubinská a Pavol Topoľský. Séria kampaní s touto rodinkou trvala neuveriteľných osem rokov.

Článok pokračuje pod video reklamou
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4GAJ na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4GAJ na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  3. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  4. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  5. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  6. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  7. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  8. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým?
  10. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Bim Challenge 2019
  3. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  4. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  5. Grilovacia sezóna je zahájená!
  6. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  7. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  8. Funkce pro Slovensko: navigace na čísla popisná i bez ulic! Mio
  9. Projekt CEC spojil študentov ekonomických univerzít troch štátov
  10. Kúzlo pravidelného investovania
  1. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 24 451
  2. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 9 005
  3. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 7 584
  4. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 7 381
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 739
  6. Idete stavať dom? Päť vecí, ktoré potrebujete vedieť 6 028
  7. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 4 289
  8. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 4 054
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 3 701
  10. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali 3 273