Zlý sen, ktorý rozpútal vojnu

Podľa viacerých reklamných expertov takýto koncept nemožno len tak prebrať a ďalej ho svojvoľne rozvíjať

Pred niekoľkými dňami riešila arbitrážna komisia Rady pre reklamu jeden z najzaujímavejších sporov o reklamnú etiku, aký sa tam kedy objavil. Išlo pritom o reklamu, ktorá sa vysielala ani nie týždeň. Napriek tomu stihla nastoliť mnoho otázok týkajúcich sa reklamnej etiky, autorského práva, korektnosti hospodárskej súťaže a v neposlednom rade aj obyčajnej ľudskej lojality dvoch hercov k subjektu, ktorý ich osem rokov platil. Spor má, ako vždy, dve strany a každá má svoju pravdu.

V roku 2002 stavila najväčšia slovenská banka Slovenská sporiteľňa na dovtedy netradičný marketing. Jej agentúra ako základ dlhodobého komunikačného konceptu vytvorila pre banku rodinku Veselých, v ktorej manželský pár predstavovali herci Jana Hubinská a Pavol Topoľský. Séria kampaní s touto rodinkou trvala neuveriteľných osem rokov.

Článok pokračuje pod video reklamou
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4GAJ na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4GAJ na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  3. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  4. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  5. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  6. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  7. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  8. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní
  9. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete
  10. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov
  1. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  2. Ekonomická diplomacia Indonézie
  3. Ako si vieme zabezpečiť štedrý a spokojný dôchodok?
  4. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  5. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  6. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  7. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  8. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  9. Európska investičná banka a EXIMBANKA SR spája svoje sily
  10. Rektorom Ekonomickej univerzity v Bratislave bude opäť F. Daňo
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 30 362
  2. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 26 650
  3. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 22 753
  4. Platíte si poistenie domova zbytočne? 14 466
  5. SME pripravení na komunálne voľby vo veľkom štýle 9 958
  6. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 8 713
  7. Neukladajte si nič, čo vás môže ohroziť. Ako zabezpečiť telefón? 5 165
  8. 5 brigád, ktoré pomôžu v budúcej kariére 5 027
  9. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov 4 491
  10. Rozhodnite v sobotu o starostoch aj o svojom dôchodku! 4 121