Článok pokračuje pod video reklamou
Pred dvanástimi rokmi išiel v Győri do kina, ale nos pekárenského majstra zachytil príjemnú vôňu. František Ambrovics vošiel do predajničky, kúpil si vrecko čerstvo napečených koláčikov, kávu a rátal zákazníkov. Videl, že kupujú bežní ľudia a mládež. Usúdil teda, že fornetti sa ujmú aj na Slovensku. Za dobrý nos sa dostal do finále súťaže Ernst & Young Podnikateľ roka 2009.
Spýtal sa na výrobcu a nedostal odpoveď. Zahral sa teda na detektíva. Ráno od šiestej čakal pred obchodom, kým príde zásobovacie auto. Kontakt bol na aute. Aj s telefónnymi číslami. Zavolal teda Jozsefovi Palástimu do Kecskemétu. Pol roka si ho maďarský producent oťukával, kým povedal áno. František Ambrovics nasadol do výborného vlaku.