Detskí hitmakeri

Nemajú reklamnú kampaň, no ich albumy sú žiadané. Aj vďaka živým koncertom

Poznáte mená Podhradská a Čanaky? Ak nie, tak asi nemáte deti. Duo hudobníkov plánuje vydať pre deti už jedenáste cédečko. K produktivite ich netlačí vydavateľstvo, ale rodičia, ktorí chcú pre svoje deti neobohrané pesničky.

Počas aranžovania výkladu v obchodnej sieti sa pri Miroslavovi Čačíkovi, majiteľovi vydavateľstva Tonada, pristaví predavač a pýta sa, načo to tam zdobí, veď Máriu Podhradskú a Richarda Čanakyho poznajú všetci rodičia. Ich nosiče sa predávajú samy. Vraj musia mať dobrú mediálnu kampaň. Väčšina mamičiek sa však o dvojici umelcov spievajúcich najmä pre deti dozvedela od svojich známych alebo dostali ich cédečko ako dar. Je možné, že reklama ústnym podaním je taká silná? M. Čačík, ktorý albumy pre deti vydáva, s tým súhlasí. Ročne M. Podhradská a R. Čanaky odohrajú po celom Slovensku sto koncertov s priemernou návštevnosťou tristo ľudí. Najlepšia mediálna kampaň je živý koncert a odporúčanie od známeho.

Článok pokračuje pod video reklamou

SPOJILI ICH POTOMKOVIA. Nápad nahrať prvý album Pre deti I vznikol z osobnej potreby v roku 2002. Všetko to začalo, keď sa dvom hudobníkom po pätnástich rokoch kamarátstva narodili v rovnakom čase deti. M. Podhradská a R. Čanaky ako skúsení gospeloví muzikanti hľadali pre vnímavé detské uši kvalitnú hudbu. Keďže nič vyhovujúce nenašli, rozhodli sa pre seba a svojich známych nahrať album. „Nebol za tým žiaden zámer začať sa tým živiť, ale nejako sa to postupne čoraz viac rozrastalo,“ smeje sa M. Podhradská. Po úspechu prvého albumu rodičia prišli s požiadavkou nového CD. Nevládali počúvať niekoľkokrát denne rovnaké pesničky dookola. Onedlho sa to zopakovalo a dnes je tých albumov desať.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4DUU na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4DUU na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  3. Tip na výlet: Romantický zámoček a červené víno v Maďarsku
  4. Ako dobre poznáte tieto svetové ikonické značky?
  5. Superbaktéria zatvorila časť nemocnice, lieky na ňu nie sú
  6. Slovákom na účtoch leží 17 miliárd. Ako ich zhodnotiť?
  7. S mobil bankingom nosíte banku vo vrecku
  8. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  9. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  10. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  1. Tip na výlet: Romantický zámoček a červené víno v Maďarsku
  2. Superbaktéria zatvorila časť nemocnice, lieky na ňu nie sú
  3. Ako dobre poznáte tieto svetové ikonické značky?
  4. S mobil bankingom nosíte banku vo vrecku
  5. Slovákom na účtoch leží 17 miliárd. Ako ich zhodnotiť?
  6. Deti z Kľušova už vedia zachraňovať životy
  7. Vyberáme správny názov firmy
  8. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  9. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  10. Manažment a svet v pohybe, výzvy, príležitosti a hrozby
  1. Slovákom na účtoch leží 17 miliárd. Ako ich zhodnotiť? 22 029
  2. Platíte si poistenie domova zbytočne? 18 309
  3. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 16 929
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 11 960
  5. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 10 518
  6. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 7 550
  7. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 5 671
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 5 293
  9. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu 3 767
  10. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka! 3 621

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Ja si tú hodnosť zaslúžim. Fenomén z Danka urobili výložky

Brbty mimo kamery nerobí, tvrdia jeho známi.

Dobré ráno

Dobré ráno: Fico prosíka Lajčáka... a potom ho zrazu zostrelí

Fico sa pridal ku konšpirátorom.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Danko škodí – lebo môže

Pri oslabenom Smere sa rozlieva ako jed.

DOMOV

Zo šírenia syfilisu v Trebišove obvinili ďalších dvoch mladíkov

Od začiatku roka zaznamenali v meste 129 prípadov nákazy syfilisom.

Neprehliadnite tiež

Podnik pre cestovateľov, ktorí majú radi kávu s atmosférou

Navštívil mnoho krajín po celom svete. Jedného dňa sa rozhodol, že si otvorí cestovateľskú kaviareň.

Keď zamestnáva Róm Rómov, ich vzájomná dôvera je hlbšia

Nie je ľahké nájsť prácu pre firmu, ktorej majiteľom je Róm.

V Handlovej odštartovali nový projekt s názvom Basketbalová škola ŠBK Handlová

Handlová sa teší obrovskému záujmu detí o basketbal. Za posledné tri roky vzrástol štvornásobne, a to najmä vďaka viacerým úspešným projektom, nevynímajúc letné kempy pre deti.

Výrobca drevených roliet berie podnikanie ako službu

Aj rolety sú jedinečné z práve dreva