SME
Pondelok, 22. apríl , 2019

Za reklamu nechceme platiť dvakrát

Práve obdobie krízy a šetrenia niektorých spoločností môže vytvoriť priestor na získanie konkurenčnej výhody a náskoku firmám, ktoré neprestanú investovať do vývoja a marketingu

Red Bull sa snažil všetky marketingové pravidlá spochybniť a zmeniť

Na naše aktivity hľadíme optikou povahových čŕt, aké by mala naša značka spoločné s danou reláciou. Na Slovensku nie je seriál, s ktorým by sme ju chceli spájať

Marketéri Red Bullu to v niečom majú jednoduché. Známu a jednoduchú strieborno-modrú plechovku sa napriek „veku“ naozaj neoplatí rebrandovať. Doba káže robiť marketing inak. Ako to robí produkt, ktorý dáva krídla? Robert Kubička je šéf marketingu firmy pre Česko a Slovensko.

Článok pokračuje pod video reklamou

Jedna z prvých oblastí, kde budú ľudia počas finančnej krízy šetriť, sú podľa prieskumov nadštandardné služby, kam okrem iného patrí aj spotreba prémiových výrobkov. Pocítili ste „dotyk“ krízy?

Iba veľmi okrajovo. V regióne, a pokiaľ viem, aj globálne sa až na niekoľko výnimiek plnia každoročné ambiciózne plány. Náš produkt vznikol s cieľom dodávať ľudom energiu počas nadmernej fyzickej a psychickej záťaže a táto potreba tu bude aj v období krízy.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4DQD na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4DQD na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  3. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  4. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  5. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  6. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  7. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  8. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým?
  10. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča
  1. Women in business
  2. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  3. Bim Challenge 2019
  4. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  5. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  6. Grilovacia sezóna je zahájená!
  7. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  8. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  9. Funkce pro Slovensko: navigace na čísla popisná i bez ulic! Mio
  10. Projekt CEC spojil študentov ekonomických univerzít troch štátov
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 19 124
  2. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 12 401
  3. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 9 124
  4. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 8 599
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 875
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 5 295
  7. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 3 800
  8. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali 3 673
  9. Až vďaka chorobe objavila svoj talent 3 502
  10. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 3 058