Aby ste sa mohli inšpirovať

Puma a Speedo vyhrali

Olympiáda je plejáda športových značiek. Kto je vidieť, zarába. Kto správne zvolí vopred športovca, zarába najviac. Po tohtoročnej olympiáde v Pekingu si pochvaľovali najmä Adidas a Puma. Ani Speedo nemá prečo smútiť.

Druhý a tretí najväčší výrobca športového oblečenia a obuvi, Adidas a Puma, sa po Pekingu tešili, že záujem o ich produkty narástol. Adidas tiež informoval, že za prvý polrok 2008 sa jeho predaj len v Číne zvýšil o šesťdesiat percent, a tak sa krajina tohtoročnej olympiády stala po Spojených štátoch druhým najväčším trhom pre túto športovú značku. Úspech v Číne je pre Adidas cestou, ako sa stať svetovou jednotkou, čo znamená predbehnúť Nike.

Článok pokračuje pod video reklamou

Svetovej trojke, značke Puma, vyšla stávka na jamajský tím a špeciálne na rekordéra a zlatého medailistu Usaina Bolta.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4DH8 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4DH8 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  3. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  5. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  6. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  7. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  8. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  9. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  1. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  2. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  3. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  4. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  8. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  9. Ekonomická diplomacia Indonézie
  10. Ako si vieme zabezpečiť štedrý a spokojný dôchodok?
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 403
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 518
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 19 743
  4. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 9 938
  5. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 9 332
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 7 642
  7. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 4 979
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 3 545
  9. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 3 458
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 383