Živé brandy

Osobnosti majú svoju finančnú hodnotu značky, a rozhodne nie zanedbateľnú

Najmä mediálne známe tváre z oblasti šoubiznisu, kultúry a športu dnes pretvárajú svoje mená a tváre na značky. A pokiaľ im pritom ľudia dôverujú, môže im to priniesť aj slušné profity.

Americký herec Paul Newman premenil svoj príjemný a realistický vzhľad na ziskový obchod. Značku Newman´s Own uviedol na trh kvôli tomu, že ho priatelia prosili o špeciálne recepty na šalátové dresingy či omáčky. Jeho meno tak splynulo so silnou značkou, ktorá mu od roku 1982 generuje miliónové zisky. Veľkú časť z nich však legendárny herec každoročne venuje na charitatívne a vzdelávacie účely a slogan jeho spoločnosti znie: „Nehanebné vykorisťovanie v záujme dobra.“

Článok pokračuje pod video reklamou

Eva Taračová, marketingová špecialistka na prieskum trhu, si myslí, že „značkou“ môže byť každý človek. „Imidž si vytvárame už životopisom, ktorý posielame zamestnávateľovi, zjavom a správaním pri stretnutiach s ľuďmi. Budovanie identity ako značky sa môže osobnostiam zúročiť v popularite, svoj imidž môžu využívať okrem iného aj na marketingové účely a získať tak finančný či iný prospech. Zo spájania značky a známeho mena a tváre môže vzniknúť rovnako úspešný ako neúspešný business case.“

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4DDG na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4DDG na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 399
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 16 989
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 995
  4. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 9 622
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 605
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 378
  7. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 4 591
  8. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 4 542
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 3 618
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 498

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Petra Fukatscha

Každý klub chce vychovať Hamšíka

Ako sa u nás darí mladému futbalu.

AUTORSKÁ STRANA PETRY PROCHÁZKOVEJ

Pravidlá duelu: keď ruský generál stratí glanc

Šéf ruskej gardy vyzval Navaľného na súboj.

Blog Radovana Bránika

Synovia Detvy, Bytes a ďalší z kola von

Ľudia z pozadia firmy BYTES sa v obave z negatívnej publicity ozvali.

Neprehliadnite tiež

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Stará vila dostala novú tvár. Prerábali tak, aby z nej vyhodili čo najmenej

Vznik projektu, ktorý pristupuje citlivo k spoločnosti a životnému prostrediu, môže plniť úlohu prvej lastovičky.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.