Manažér telom i dušou

Radoslav Balajka: Snažíme sa nájsť ľudí, ktorí podvedome cítia spoluzodpovednosť

Radoslav Balajka už nepracuje dvanásť hodín denne. Keď začínal, boli dlhé dni celkom bežné. Nik zo štvorice zakladateľov firmy Millennium 000 si vtedy ani neuvedomoval, že nepotrebuje hodinky. Na vlastnej koži pocítili obsah slovného spojenia budovanie firmy. Presvedčili sa, že je to najmä tvrdá práca. Necítili to ako záťaž, robili to, čo ich bavilo. Baví ich to dodnes, tak to robia.

Kto robí úspech. Firemná kultúra je to, čo obchodnú spoločnosť v konečnom dôsledku predáva. Snažíme sa vytvárať príjemnú klímu, ľudia si rozumejú, rodinnú atmosféru sa nám darí udržiavať aj napriek tomu, že firma rastie. Už to nie je také, ako keď nás bolo desať, ale zdravá klíma u nás funguje. A to je podľa mňa základ. Ak by ľudia chodili do práce, ktorá ich nebaví, odzrkadlilo by sa to aj na ich výsledkoch. Preto je pre nás firemná kultúra dôležitá. Snažíme sa ju stále zlepšovať. Dbáme na to, aby sa tu ľudia cítili príjemne a máme aj bohatý sociálny program.

Článok pokračuje pod video reklamou

Za úspechom firmy stoja naši ľudia. Všetci, ako sme tu. Z toho pramenia aj naše výsledky. A aj budúcnosť. Ak by sme nemali ľudí, ak by túto firmu opustili, sotva by sme mohli hovoriť o úspechu. Tým, že chceme ísť do konzultačného biznisu, je pracovná skúsenosť našich zamestnancov najdôležitejšia. Celý úspech sa zakladal, ale aj bude zakladať na ľuďoch, na úsilí udržať firmu v chode tak, aby boli všetci spokojní. Snažíme sa motivovať ľudí zodpovednosťou za výsledok firmy, ale to nie je najväčšia priorita. Na prvom mieste je to, že už pri výbere sa usilujeme nájsť takých ľudí, ktorí podvedome cítia spoluzodpovednosť. Takých, ktorí by neprijali prácu, ktorá by ich nebavila a boli by neproduktívni. A myslím si, že sa nám to darí. Môžeme rozprávať aj o odmenách a podieloch na zisku, ale nie je to len o peniazoch. Dbáme o výber zodpovedných ľudí, potom je jedno, či sú v práci alebo robia hobby.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4D8K na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4D8K na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 636
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 22 316
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 842
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 12 187
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 242
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 712
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 975
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 581
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 749
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 358

Hlavné správy zo Sme.sk

Neprehliadnite tiež

Leszek Balcerowicz: V Poľsku sa v ostatných rokoch objavili pokusy o zvrátenie reforiem a to je veľmi nebezpečné

Krajiny, ktoré s trhovými reformami otáľali, sú dnes na tom horšie ako Poľsko. Tvrdí to Leszek Balcerowicz, poľský profesor ekonómie a autor radikálnych reforiem zo začiatku deväťdesiatych rokov.

V hoteli na štyroch kolesách po nebezpečných cestách

Cez internet si kúpili auto, sami si ho prerobili na pojazdný hotel a vyrazili na cestu. Manželia Zuzana a Martin Remišovci si zamilovali slobodu, akú im takéto cestovanie dáva.

Kúl nabíjanie telefónov pre jednotlivcov aj veľké firmy

CulCharge má päť rokov po vzniku už 37 inovatívnych produktov.

Elektrobusy v Bratislave

Elektrobusy českého výrobcu už jazdia po Bratislave.

Aké sú na trhu šance elektromobility

Elektromobilita prináša nové riešenia pre dopravu, dobýva trhy a vytvára nové príležitosti.