Biznis s budúcnosťou

Internet formuje dnešnú dobu. Robiť na ňom marketing nie je také jednoduché, akoby si niekto myslel. Nie je to len tvorba webových stránok či bannerov. Ide o komplexnejšiu činnosť, ktorá využíva všetky nástroje klasického marketingu, znalosti informatikov. A chce to aj veľa kreativity. Potom z toho môže byť dobrý biznis.

Na vytvorenie obrazu, ako funguje podnikanie v internetovom marketingu, oslovil Profit štyri rôzne subjekty, ktoré sa v tejto oblasti pohybujú. Každý z nich sa marketingom na internete zaoberá z inej stránky, pritom sa venujú podobným veciam. Spoločnosť Mega & Loman robí marketing pre veľkých zákazníkov, ako je Panasonic či Volksbank. Firma Winfo sa zameriava na marketingové poradenstvo pre malých a stredných podnikateľov. Etarget sa sústreďuje na dodávanie cielenej internetovej reklamy a prevádzkovateľ komunitného portálu Azet hľadí na internetovú reklamu ako na jeden zo zdrojov svojich príjmov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Médium pre ľudí. Keď sa Michal Micenko a Peter Sedlák po škole v roku 1997 rozhodovali, v akom odbore podnikať, stavili na nové technológie, konkrétne na internet. „Keď sme chodili po reklamných agentúrach a ponúkali im naše služby, pokladali to za zbytočnosť. Internet totiž vtedy malo iba niekoľko veľkých spoločností a v domácnostiach bol doslova v plienkach,“ spomína riaditeľ spoločnosti Mega & Loman M. Micenko.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4D6M na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4D6M na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 16 874
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 15 864
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 975
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 582
  5. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 7 027
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 346
  7. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 5 995
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 5 093
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 4 047
  10. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 2 806

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Fico je späť, ako prvého vytrestá Kisku

Keď treba zmasakrovať ústavu, vždy sa nájde koalícia ochotných.

Stĺpček Petra Schutza

Pozícia Mayovej je už neudržateľná

Nepodarený summit významne zvyšuje pravdepodobnosť brexitu bez dohody.

Neprehliadnite tiež

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Stará vila dostala novú tvár. Prerábali tak, aby z nej vyhodili čo najmenej

Vznik projektu, ktorý pristupuje citlivo k spoločnosti a životnému prostrediu, môže plniť úlohu prvej lastovičky.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.