Začiatok inej reklamy

Možnosti reklamy po digitalizácii vysielania zrejme prinútia televízie vymýšľať väčší počet vlastných živých programov

Keď sa v Spojených štátoch rozšírilo používanie digitálnych zariadení, ktoré umožňovali „preskočenie“ reklamy, televízie začali mať problém. Obavy, že zisky z reklamy poklesnú, pretože diváci dostali do ruky jednoduchý nástroj, ako ju ignorovať.

Prišli preto s myšlienkou reklamy namiesto reklamy. Keď divák stlačil na svojom zariadení tlačidlo na preskočenie („pretáčanie“) reklamy, zobrazila sa mu reklama statická. K podrobnostiam k inzerovaného produktu sa mohol dostať, ak klikol na ďalšie tlačidlo na ovládači.

Článok pokračuje pod video reklamou

Reklamný biznis sa trendu digitalizácie zo začiatku prispôsobiť nevedel. Starých možností propagácie sa držal zubami-nechtami a inovácie boli v medziach vtedajšieho myslenia. Aká reklamná cesta čaká Slovensko po nástupe digitálnej televízie, sa Profit pokúšal odhadnúť v rozhovoroch s ľuďmi, ktorých reklama živí.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4D3R na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4D3R na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  2. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  3. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete
  4. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní
  5. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov
  6. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami
  7. SME pripravení na komunálne voľby vo veľkom štýle
  8. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí
  9. Rozhodnite v sobotu o starostoch aj o svojom dôchodku!
  10. 8 vecí, ktoré môžu ohroziť úspešné podnikanie
  1. Európska investičná banka a EXIMBANKA SR spája svoje sily
  2. Rektorom Ekonomickej univerzity v Bratislave bude opäť F. Daňo
  3. Kúpa založenej s.r.o. s históriou
  4. 5. ročník súťaže Equitone – originálne odvetrané fasády
  5. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  6. Odborná exkurzia po vodných stavbách v Českej republike
  7. Diskusný stôl na tému Energetická certifikácia budov
  8. Druhy ochranných známok
  9. OMV má riešenie na neohlásených kuriérov
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 26 704
  2. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 26 290
  3. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 20 648
  4. Platíte si poistenie domova zbytočne? 10 527
  5. SME pripravení na komunálne voľby vo veľkom štýle 9 900
  6. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 8 859
  7. Neukladajte si nič, čo vás môže ohroziť. Ako zabezpečiť telefón? 6 523
  8. 5 brigád, ktoré pomôžu v budúcej kariére 5 861
  9. Rozhodnite v sobotu o starostoch aj o svojom dôchodku! 5 510
  10. 8 vecí, ktoré môžu ohroziť úspešné podnikanie 4 787