Aby ste boli dlho úspešní

Takmer každý tretí slovenský manažér si svoju súčasnú prácu spája s hrdosťou a s príjemnými pocitmi ? Až 29 percent mladých Slovákov odmieta manželstvo, väčšina myslí na kariéru ? Finančná gramotnosť spotrebiteľa nie je podľa Slovenskej bankovej asociácie dostatočná, najviac ju ovplyvňuje vzdelanie

Zlomový bod mojej kariéry

Jaroslava Pribylincová, marketingová manažérka Österreich Werbung na Slovensku

Ako absolventke filozofickej fakulty mi nenapadlo, že zasvätím prakticky celý profesijný život marketingu. Prvé rozhodnutia ovplyvnili politické zmeny v roku 1989, ďalšie najmä osobná potreba. Dlhé roky som pracovala v Inštitúte priemyselného dizajnu, dnešnom Dizajn centre, potom som bola generálnou manažérkou slovenskej pobočky Svetovej rady remesiel. Zásadnú zmenu priniesli kroky do jednej zo zahraničných bánk na Slovensku. Tam som postupne vybudovala útvar marketingu s piatimi ďalšími kolegami. Semináre a vnútrobankové vzdelávanie dávali ideálnu možnosť osvojovať si stále nové marketingové zručnosti a permanentne sa vzdelávať. Po kariérnom rebríčku som vystúpila až na post riaditeľky štábneho útvaru marketingu a prokuristky banky. Desať rokov na jednom pracovisku však prinieslo aj pocit načrieť v marketingovej brandži do iného odvetvia. Keď Rakúska národná turistická kancelária Österreich Werbung vyhlásila konkurz na miesto zástupcu na Slovensku, prihlásila som sa. Niektorí si myslia, že čo už na Rakúsku treba propagovať, ale krajina, ktorá má dlhoročnú tradíciu v cestovnom ruchu, si veľmi dobre uvedomuje, prečo treba robiť marketing aj na Slovensku. Slováci poznajú najmä Viedeň a zimné lyžiarske destinácie, kde vyhľadávajú kvalitné ubytovanie vrátane štvor- a päťhviezdičkových hotelov a, samozrejme, kvalitný servis. Obraz slovenského turistu sa mení u hotelierov a organizátorov cestovného ruchu po celom Rakúsku aj spätnou väzbou, ktorú im poskytujem, keď spracúvam z prvej ruky informácie o záujme, požiadavkách i dojmoch z dovoleniek. Zisťujú napríklad, že záujmy Slovákov a Čechov sú teritoriálne, cenovo i časovo odlišné, a hľadajú možnosti, ako upútať väčšiu pozornosť na letné Rakúsko, jeho prírodu, na turistiku či na mimosezónne pobyty, napríklad vo wellnessových hoteloch.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ako byť výkonný

? Lektorka Daniela Mináčová zo spoločnosti EduPlanet upozorňuje, že na dosiahnutie skutočne dobrých výsledkov treba zosúladiť všetky tri strany trojuholníka: vedieť, chcieť a môcť.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CY2 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CY2 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  7. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  8. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  10. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  1. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  5. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  6. Equal treatment is a must for successful companies of the future
  7. Aj v Poluse chránime vaše srdcia
  8. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  9. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  10. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 866
  2. Najužitočnejšia appka 17 768
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 084
  4. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 9 104
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 8 833
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 848
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 352
  8. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 4 662
  9. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 227
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 817

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Ako sa z mafiánov stávajú ctihodní občania

Mafiánom pomáhajú kontakty s políciou.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Všetko zadarmo, Fico sa vrátil

Šéf Smeru je späť, skúša starú formu.

KOMENTÁR PETRA SCHUTZA

Súd podľa Fica

Fico svoj návrh nemyslí celkom vážne.

Komentár Zuzany Kepplovej

Fico má pravdu. Nezápasí so Sulíkom, ale s Kiskom

Robiť dramaturgiu relácie na želanie politika, je zlým signálom.

Neprehliadnite tiež

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.