Aby bol váš život zážitok

Festival komiksu, japonskej kultúry a počítačových hier Comics Salon sa uskutoční 14. až 16. septembra v Bratislave Filmový festival Cinematik v Piešťanoch sa bude konať počas druhého septembrového víkendu Vrcholné opusy komornej hudby predstaví v polovici septembra festival Konvergencie

Film

Hairspray

Fenomén „amerického sna“ môže nadobúdať rôzne formy. Od žobráka, ktorý sa stane milionárom, až po moletku, ktorá sa prepracuje do televíznej tanečnej šou. Druhý spomenutý prípad tvorí kostru príbehu vo filme Hairspray. Ide o muzikál, ktorý po prvýkrát uzrel svetlo filmového sveta v roku 1988 pod taktovkou Johna Watersa. Aktuálny remake nás taktiež prenáša do Ameriky šesťdesiatych rokov, v ktorej sa bujnejúca popkultúra sústreďuje na jedno médium – televíziu. Byť hviezdou znamená byť na obrazovke a o tom rozjíma i bacuľka Tracy (Nikki Blonsky). Jej snom je účinkovanie v regionálnom tanečnom programe. Nie je azda nutné dodávať, že Tracy sa napriek svojim proporciám do vytúženej šou nakoniec dostane a navyše si získa i srdce fešáka Linka. Snímka Hairspray je – zodpovedajúc žánru muzikálu – nenáročným kúskom a vôbec sa nesnaží vyhnúť povinným klišé. Jeho záujmom je zabaviť, rozvíriť rytmy rokenrolu a twistu a predostrieť vejár tanečných choreografií. Lákadlom je John Travolta v exotickej role Tracynej matky či bravúrne tanečné kreácie Christophera Walkena. A vôbec – kto ešte pred úvodnými titulkami netuší, že na záver príde veľkolepé finále s happy endom, ten na tomto filme nemá čo hľadať.(pg)

Článok pokračuje pod video reklamou

Textilný dizajn

Popular v ÚĽUV-e

Bojovať s konfekciou môže byť náročné, ale aj zábavné. Svedčí o tom tvorba dvojice textilných dizajnérov Zuzany Kubánovej a Michala Rafaja, ktorí spoločne tvoria pod značkou Popular. Názov projektu je ironickou parafrázou programu ich tvorby. Produkty dvojice síce koketujú so symbolmi populárnej kultúry, no zároveň sa striktne dištancujú od masovej produkcie. Tričká, tašky a rôzne doplnky z dielne Popularu sú ručne vyrobené a kusovo limitované originály, ktoré si hľadajú náročnejšieho konzumenta s vlastnou hlavou a vkusom. Pre takéto publikum Z. Kubánová a M. Rafaj už štyri roky vymýšľajú a zhotovujú módu vyhýbajúcu sa marketingovej politike odevných reťazcov. Nie náhodou je logom dvojice panáčik Popular, ktorého jednou z inkarnácií je myšiak Mickey s nahryznutým uchom. Presne o to totiž značke Popular ide – ukradnúť si čosi z všadeprítomného mainstrea-mu, ale zároveň to pretvoriť do unikátu, ktorý má hodnotu. Výrobky dizajnérskej dvojice si možno ešte do 7. septembra pozrieť v bratislavskom Dizajn štúdiu ÚĽUV a zakúpiť vo vybraných obchodoch alebo prostredníctvom webovej stránky gopopular.com.(pg)

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4CUG na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4CUG na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. OMV má riešenie na neohlásených kuriérov
  2. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  3. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  4. Prežije tisícročia. Papier vyrábajú 2000 rokov starou metódou
  5. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní
  6. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov
  7. SME pripravení na komunálne voľby vo veľkom štýle
  8. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami
  9. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí
  10. Rozhodnite v sobotu o starostoch aj o svojom dôchodku!
  1. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  2. Odborná exkurzia po vodných stavbách v Českej republike
  3. Diskusný stôl na tému Energetická certifikácia budov
  4. Druhy ochranných známok
  5. OMV má riešenie na neohlásených kuriérov
  6. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  7. Prežije tisícročia. Papier vyrábajú 2000 rokov starou metódou
  8. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní
  9. Modesta Real Estate úspešne sprostredkovala obchodnú transakciu
  10. Už viete, čo spravíte s ojazdenými, letnými pneumatikami?
  1. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 25 409
  2. Prežije tisícročia. Papier vyrábajú 2000 rokov starou metódou 24 254
  3. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 18 646
  4. SME pripravení na komunálne voľby vo veľkom štýle 9 713
  5. Rozhodnite v sobotu o starostoch aj o svojom dôchodku! 9 073
  6. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 8 171
  7. Neukladajte si nič, čo vás môže ohroziť. Ako zabezpečiť telefón? 7 920
  8. 5 brigád, ktoré pomôžu v budúcej kariére 6 816
  9. 8 vecí, ktoré môžu ohroziť úspešné podnikanie 6 538
  10. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov 3 819