Predávať sa má s humorom

Tvorcovia snímky Vratné lahve mysleli marketingovo od prvej chvíle

Nielenže je marketing filmu Vratné lahve dotiahnutý do dokonalosti. Z priebehu marketingových aktivít, ktoré film sprevádzali, vidieť, že to všetko tvorcov zjavne baví.

Keďže Vratné lahve sú v Česku po šiestich rokoch prvý film, ktorý prekročil hranicu milióna divákov, 4. júla o 20. hodine v jednom pražskom kine na Smíchove čakali Svěrákovci miliónteho diváka s darčekom. Tým bol let balónom pre dve osoby. Kto film videl, vie, že v balóne letel Zdeněk Svěrák s Danielou Kolářovou v záverečnej scéne, keď odleteli nečakane a bez sprievodcu. Takže balón vôbec nevedeli ovládať. Výherkyni môžeme len želať, aby súčasťou výhry bol aj niekto znalý veci J.

Článok pokračuje pod video reklamou

Viac ako film zhltol marketing

Režisér prezradil, že kampaň mala väčší rozpočet než film sám a úroveň jeho marketingu rozhodne nezaostáva za úrovňou filmu. Producenti využili, samozrejme, aj klasické marketingové nástroje – okrem tradičných mediálnych partnerov (Nova, Mladá fronta Dnes, Radio Frekvence 1, centrum.cz, JCDecaux, TV magazín) a sponzorov kampane (Poštová spořitelna a Vodafone), ktorí im pomohli s financovaním kampane. Rovnako však neváhali použiť aj product placement priamo v snímke. A film sa nakoniec veľmi hodil aj do kampane výrobcovi piva Velkopopovický Kozel.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CRA na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CRA na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  7. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  8. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  9. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  10. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  5. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  6. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  7. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  8. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  9. Keď Slováci krotia morský vietor
  10. Ochrana pred tropickou horúčavou
  1. Najkrajšie americké národné parky 15 639
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 10 675
  3. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz? 10 066
  4. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 6 533
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 661
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 654
  7. Vizuálny smog je problém 2 515
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 365
  9. Keď Slováci krotia morský vietor 2 256
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 110

Hlavné správy zo Sme.sk

Komentár šéfredaktorky

Táto vražda nezapadne prachom

Ľudia, o ktorých Kuciak písal, dúfali, že po mesiacoch sa pozornosť verejnosti vrhne na niečo iné.

Neprehliadnite tiež

Bežné školy porušujú práva detí

Existujú aj školy, kde žiak rozhoduje čo, kde a ako sa má učiť

Stočené kilometre vás nemusia oklamať

Čo prezradí a čo neprezradí počítadlo kilometrov?

Kofty s tahini, vitajte v krajine halušiek!

Slováci čoraz viac vyhľadávajú svetové chute.

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.