Najťažšie je prekonať zaužívané stereotypy

Radek Bachratý: V našom povolaní sa cenia originálne nápady

„Nie je nič strašnejšie, ako zlou komunikáciu potopiť skvelé posolstvo o skvelom produkte. To je moment, keď sa ani konkurencii zlomyseľne nesmejete. To je do plaču,“ hovorí media planner spoločnosti Air Creative Radek Bachratý.

Nevhodne zvolené reklamné médium môže značke ublížiť a trvá veľmi dlho, kým sa vráti na pôvodnú pozíciu. „Občas sa mi stáva, že po zásadnom rozhodnutí mávam zlé sny, hoci našej agentúre sa nikdy nič podobné neprihodilo,“ priznáva Radek Bachratý a pripája vlastnú charakteristiku svojho povolania. „Media planner je generátor optimálnej komunikácie pre čo najlepší výsledok.“

Článok pokračuje pod video reklamou

Médium je kľúč

Hľadanie vhodného média je často strastiplná cesta. Predchádza jej detailné sledovanie cieľovej skupiny, jej správania, návykov. Vyhodnocuje sa množstvo prvkov, ktoré často vygenerujú prekvapivé médium. R. Bachratý to vysvetľuje príbehom. Pred vstupom do Európskej únie robili reklamu pre jednu lízingovú spoločnosť, ktorá ponúkala najmä škodovky. Potrebovali osloviť vidiecku cieľovú skupinu, ktorá mala našetrené prostriedky, no zvažovala, či auto kúpiť teraz, alebo ešte počkať.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CKC na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CKC na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 13 633
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 656
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 7 032
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 249
  5. Vizuálny smog je problém 2 982
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 775
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 701
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 383
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 636
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 389

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Je leto, v koalícii si nevedia prísť na meno

Ako sa vyvíjali vzťahy medzi SNS a Most-Híd.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Aj Rusi boli okupovaní, už si to len priznať

Patrili k najväčším obetiam boľševickej diktatúry.

AUTORSKÁ STRANA MICHAELY TERENZANI

Tých, ktorí odišli, svet prijal s otvorenou náručou

Aké by to bolo, len tak sa zbaliť?

Neprehliadnite tiež

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.

Budapeštianske krčmy v ruinách (ne)prežili komerčný úspech

Priestor pre alternatívnu kultúru v Budapešti sa stal výhodným biznisom.