Merchandiser nie je iba aranžér

Jedna z prvých otázok, ktorú uchádzač o zamestnanie v Kenvele dostane, je, či nosí džínsy. Dobrý merchandiser totiž potrebuje mať nielen vynikajúce organizačné schopnosti a zmysel pre poriadok, ale musí sa aj stotožniť s firemnou filozofiou a mať módu v krvi.

Všetci tridsiati ôsmi merchandiseri spoločnosti Kenvelo sa museli na svoje pozície prepracovať postupne. Rovnako ako ich traja koordinátori. Spravidla majú odborné stredoškolské vzdelanie a za sebou niekoľkoročnú prax. „Tá je rozhodujúca, inak zákazníka neoslovíte. A gólom je predať celý model od A po Z, teda od bundy cez mikinu, košeľu, tričko až po nohavice a topánky. Nie je tajomstvom, že čím lepší merchandiser v spoločnosti pracuje, tým menej predavačov potrebuje,“ hovorí Avihai Hadida, ktorý v spoločnosti Kenvelo na Slovensku uviedol do života firemnú filozofiu merchandisingu. Dnes je konateľom a marketingovým riaditeľom spoločnosti Kenvelo Group a merchandising je jeho „srdcovkou“, naďalej ho zastrešuje.

Článok pokračuje pod video reklamou

Zo Švajčiarskado Bratislavy

Paradoxné je, že pôvodne mal byť biológ. „Skončil som strednú školu a odišiel na študijný pobyt do Švajčiarska, po ktorom som mal pokračovať v štúdiu na vysokej škole v Izraeli. Namiesto toho som išiel na prax do Prahy do spoločnosti Kenvelo. „Tá bola v tom čase iba v plienkach a ja som si pôvodne myslel, že ostanem v Prahe iba rok. Ale osud to zariadil tak, že do Izraela som sa už nevrátil,“ spomína A. Hadida Vysvetľuje, ako zakotvil v Bratislave: „Spoločnosť centralizovala svoje aktivity v Prahe, ale už po prvých návštevách Slovenska a Bratislavy som zistil, že mi je tunajšia mentalita oveľa bližšia ako česká. Našiel som si tu pár výborných priateľov a bolo rozhodnuté – ostal som na Slovensku. “

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CDT na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CDT na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 13 633
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 656
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 7 032
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 249
  5. Vizuálny smog je problém 2 982
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 775
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 701
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 383
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 636
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 389

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Je leto, v koalícii si nevedia prísť na meno

Ako sa vyvíjali vzťahy medzi SNS a Most-Híd.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Aj Rusi boli okupovaní, už si to len priznať

Patrili k najväčším obetiam boľševickej diktatúry.

AUTORSKÁ STRANA MICHAELY TERENZANI

Tých, ktorí odišli, svet prijal s otvorenou náručou

Aké by to bolo, len tak sa zbaliť?

Neprehliadnite tiež

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.

Budapeštianske krčmy v ruinách (ne)prežili komerčný úspech

Priestor pre alternatívnu kultúru v Budapešti sa stal výhodným biznisom.