Hektický život šéfa marketingu

Marketingový riaditeľ reprezentuje značku a buduje prestíž spoločnosti. Najmä od neho závisí, nakoľko biznis firmy osloví ľudí. Často ide o adrenalínovú záležitosť, pretože spravidla pracuje pod časovým tlakom. Navonok sa to však nesmie prezradiť.

Spolu s reklamnou agentúrou strážime to, čomu sa hovorí brand. Zodpovedáme za to, aby značka banky bola konzistentná, relevantná cieľovej skupine, našim cieľom a súčasne transparentná a výnimočná – vraví Eva Šinková, riaditeľka marketingu Tatra banky. Na jednej strane v jej oddelení zadávajú brífingy do reklamnej agentúry, schvaľujú kreatívne riešenia vytvorené agentúrou. Na druhej strane robia množstvo prieskumov trhu a iných analytických činností. Testujú nové idey a v spolupráci s ďalšími útvarmi v banke hľadajú cesty, ako sa čo najviac priblížiť k spokojnosti klientov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Úloha marketingového riaditeľa spoločnosti Accenture na Slovensku Mareka Geša je zrejme ešte ťažšia. Keďže pracuje pre nadnárodnú spoločnosť, reprezentácia značky i firmy na Slovensku musí byt konzistentná s komunikáciou „matky“ v iných krajinách. Rešpektuje kľúčové kritériá určené globálnou centrálou a napriek tomu má osloviť na domácej pôde „tých správnych ľudí“. „Ak po­užívam formuláciu – tých správnych ľudí – mám na mysli rôzne cieľové skupiny. Napríklad u potenciálnych klientov treba budovať povedomie o značke a o našom portfóliu služieb. Keď však hovorím o existujúcich klientoch, zameriavame sa na podporu ich lojality. Pokiaľ ide o médiá, pre ne musíme byť kredibilný a flexibilný partner. Potenciálni zamestnanci nás musia zasa vnímať ako zamestnávateľa prvej voľby,“ vysvetľuje M. Gešo.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4CCS na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4CCS na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nestíhate nakupovať darčeky?
  2. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  3. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  4. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  5. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  6. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  7. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  8. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  9. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  10. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  1. Nestíhate nakupovať darčeky?
  2. Riešenie kolízií áut - exkluzivní autokamera MiVue 766 WiFi
  3. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  4. Problém s darčekom? 10 perfektných tipov na Vianočné darčeky!
  5. Slovensko bude vo svete reprezentovať projekt Zachráň včely
  6. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  7. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  8. Moderný hotel, kde sa cítite ako doma
  9. Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave
  10. Stavebná fakulta STU má učebňu na 3D tlač a virtuálnu realitu
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 65 631
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 17 716
  3. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 9 856
  4. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 9 848
  5. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska 8 352
  6. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 6 673
  7. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 812
  8. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch 3 906
  9. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád 3 712
  10. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne 2 850

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Odborník: Máme dôkazy, že Mayovia zmizli zo dňa na deň

Slovák Milan Kováč hovorí o veľkom objave.

DOMOV

Kiska priniesol Bezákovi dar od pápeža Františka

Pápež odovzdal Kiskovi počas audiencie dar pre Bezáka.

PLUS

Dobrý rozhovor je sexy. Vo Viedni z neho vznikli tri svadby

Reportáž z večerov s neznámymi vo Viedni.

Neprehliadnite tiež

Darčeky sa sypú (aj) z e-shopov

Mnohé e-shopy začali kampaň pred sviatkami skôr.

Ako vplývajú Vianoce na ekonomiku

Obchodníci si význam sviatkov uvedomujú a pripravujú sa oveľa skôr.

Všetko môžu vidieť, počuť, ohmatať. Učenie zážitkom, nenudí

Montessori postupy „skúšala“ najprv doma na dcére.

Loď Noe je pre nich ako člen rodiny

Manželov Šulcovcov pozná na Baťovom kanáli každý