Hektický život šéfa marketingu

Marketingový riaditeľ reprezentuje značku a buduje prestíž spoločnosti. Najmä od neho závisí, nakoľko biznis firmy osloví ľudí. Často ide o adrenalínovú záležitosť, pretože spravidla pracuje pod časovým tlakom. Navonok sa to však nesmie prezradiť.

Spolu s reklamnou agentúrou strážime to, čomu sa hovorí brand. Zodpovedáme za to, aby značka banky bola konzistentná, relevantná cieľovej skupine, našim cieľom a súčasne transparentná a výnimočná – vraví Eva Šinková, riaditeľka marketingu Tatra banky. Na jednej strane v jej oddelení zadávajú brífingy do reklamnej agentúry, schvaľujú kreatívne riešenia vytvorené agentúrou. Na druhej strane robia množstvo prieskumov trhu a iných analytických činností. Testujú nové idey a v spolupráci s ďalšími útvarmi v banke hľadajú cesty, ako sa čo najviac priblížiť k spokojnosti klientov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Úloha marketingového riaditeľa spoločnosti Accenture na Slovensku Mareka Geša je zrejme ešte ťažšia. Keďže pracuje pre nadnárodnú spoločnosť, reprezentácia značky i firmy na Slovensku musí byt konzistentná s komunikáciou „matky“ v iných krajinách. Rešpektuje kľúčové kritériá určené globálnou centrálou a napriek tomu má osloviť na domácej pôde „tých správnych ľudí“. „Ak po­užívam formuláciu – tých správnych ľudí – mám na mysli rôzne cieľové skupiny. Napríklad u potenciálnych klientov treba budovať povedomie o značke a o našom portfóliu služieb. Keď však hovorím o existujúcich klientoch, zameriavame sa na podporu ich lojality. Pokiaľ ide o médiá, pre ne musíme byť kredibilný a flexibilný partner. Potenciálni zamestnanci nás musia zasa vnímať ako zamestnávateľa prvej voľby,“ vysvetľuje M. Gešo.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4CCS na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4CCS na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Počuli ste už o integrovane pestovanej zelenine?
  2. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  3. Štefánka by Pulitzer
  4. Šesťročné dlhopisy teraz s výnosom až 7 % p.a.
  5. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  6. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  7. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  8. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  9. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  10. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  1. Šesťročné dlhopisy teraz s výnosom až 7 % p.a.
  2. Štefánka by Pulitzer
  3. Počuli ste už o integrovane pestovanej zelenine?
  4. Konferencia - EU support for research
  5. Slovensko má zasiahnuť robotizácia
  6. Viete, aké sú najlepšie možnosti sporenia pre mladých?
  7. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  8. Hitem jsou cyklopočítače Mio - pro zábavu i výkon
  9. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  10. Ako založiť spoločnosť v Rakúsku
  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 17 846
  2. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 14 192
  3. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny 13 130
  4. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 9 989
  5. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 6 339
  6. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť 4 882
  7. Čo sa stalo s mojimi úsporami v druhom pilieri? 4 119
  8. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online 4 081
  9. Na dôchodok si možno sporíte zle. Šesť zásad správneho šetrenia 3 840
  10. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime 3 412

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Rok po vražde: Toto je obraz, akou sme krajinou

Ako sa zmenilo Slovensko. A zmenilo sa vôbec nejako?

Dobré ráno

Dobré ráno: Pred rokom zavraždili Jána a Martinu

Špeciálne vydanie podcastu k roku po vražde.

KOMENTÁR PETRA SCHUTZA

V starých koľajach toho zostáva a beží priveľa

Obísť Smer sa stále zdá nemožné.

TRENČÍN

Zlatica Kušnírová: Každý deň vyjde najavo nová špina

Uplynul rok od vraždy Jána Kuciaka a jeho partnerky Martiny Kušnírovej.

Neprehliadnite tiež

Posledný zvyšok krajiny, aká bola kedysi všade pri Dunaji

Veľkolélsky ostrov vrátili späť v čase.

Dunaj z Veľkoléskeho ostrova
Protesty vo Vancouveri

Cez sklady v Hamburgu dodnes prechádza tretina svetového obchodu s kobercami a významný objem kakaa a kávy

Speicherstadt sa stal významnou súčasťou nemeckého ekonomického zázraku.

Hrad na vode. Najfotografovanejší pohľad na Speicherstadt.

Cena bitcoinu lietala za uplynulý rok hore-dole aj o tisícky dolárov mesačne

Bublina už praskla a virtuálne meny môžu opäť stúpať.

Tomáš Sedláček: Zo všetkých humanitných odborov si trúfa predpovedať budúcnosť len ekonómia

Pre liberálov je príliš konzervatívny, pre konzervatívcov zasa príliš liberálny. Český ekonóm Tomáš Sedláček.

Tomáš Sedláček