Hektický život šéfa marketingu

Marketingový riaditeľ reprezentuje značku a buduje prestíž spoločnosti. Najmä od neho závisí, nakoľko biznis firmy osloví ľudí. Často ide o adrenalínovú záležitosť, pretože spravidla pracuje pod časovým tlakom. Navonok sa to však nesmie prezradiť.

Spolu s reklamnou agentúrou strážime to, čomu sa hovorí brand. Zodpovedáme za to, aby značka banky bola konzistentná, relevantná cieľovej skupine, našim cieľom a súčasne transparentná a výnimočná – vraví Eva Šinková, riaditeľka marketingu Tatra banky. Na jednej strane v jej oddelení zadávajú brífingy do reklamnej agentúry, schvaľujú kreatívne riešenia vytvorené agentúrou. Na druhej strane robia množstvo prieskumov trhu a iných analytických činností. Testujú nové idey a v spolupráci s ďalšími útvarmi v banke hľadajú cesty, ako sa čo najviac priblížiť k spokojnosti klientov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Úloha marketingového riaditeľa spoločnosti Accenture na Slovensku Mareka Geša je zrejme ešte ťažšia. Keďže pracuje pre nadnárodnú spoločnosť, reprezentácia značky i firmy na Slovensku musí byt konzistentná s komunikáciou „matky“ v iných krajinách. Rešpektuje kľúčové kritériá určené globálnou centrálou a napriek tomu má osloviť na domácej pôde „tých správnych ľudí“. „Ak po­užívam formuláciu – tých správnych ľudí – mám na mysli rôzne cieľové skupiny. Napríklad u potenciálnych klientov treba budovať povedomie o značke a o našom portfóliu služieb. Keď však hovorím o existujúcich klientoch, zameriavame sa na podporu ich lojality. Pokiaľ ide o médiá, pre ne musíme byť kredibilný a flexibilný partner. Potenciálni zamestnanci nás musia zasa vnímať ako zamestnávateľa prvej voľby,“ vysvetľuje M. Gešo.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CCS na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4CCS na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  7. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  8. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  9. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  10. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  5. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  6. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  7. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  8. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  9. Keď Slováci krotia morský vietor
  10. Ochrana pred tropickou horúčavou
  1. Najkrajšie americké národné parky 15 639
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 10 675
  3. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz? 10 066
  4. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 6 533
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 661
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 654
  7. Vizuálny smog je problém 2 515
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 365
  9. Keď Slováci krotia morský vietor 2 256
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 110

Hlavné správy zo Sme.sk

Komentár šéfredaktorky

Táto vražda nezapadne prachom

Ľudia, o ktorých Kuciak písal, dúfali, že po mesiacoch sa pozornosť verejnosti vrhne na niečo iné.

Neprehliadnite tiež

Bežné školy porušujú práva detí

Existujú aj školy, kde žiak rozhoduje čo, kde a ako sa má učiť

Stočené kilometre vás nemusia oklamať

Čo prezradí a čo neprezradí počítadlo kilometrov?

Kofty s tahini, vitajte v krajine halušiek!

Slováci čoraz viac vyhľadávajú svetové chute.

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.