Skleník na kolesách

Minivan Picasso druhej generácie bude flexibilnejší

Citroën prichádza po vyše siedmich rokoch s druhou generáciou modelu Picasso. Kým ten predchádzajúci bol skôr „nafúknutou“ Xsarou a dosahoval len veľmi priemernú úroveň, pokiaľ išlo o variabilnosť, nový model z radu C4 sa snaží bodovať práve argumentom triedy MPV – flexibilitou.

Citroën Picasso sa predovšetkým posunul o pol triedy vyššie. Tak ako väčšina konkurentov je totiž pripravený prepraviť až sedem cestujúcich. Do dĺžky mu pribudlo 31 centimetrov, do šírky osem a do výšky štyri centimetre. Rázvor náprav sa v prospech novej architektúry mierne zredukoval tak, aby tri rady sedadiel zaujali optimálnu polohu. Je však pravda, že kým tie prvé dva ponúkajú slušný komfort a rekordné priestorové parametre najmä v oblasti ramien, zadné so šírkou 45 cm majú iba doplnkovú funkciu. Päť sedadiel v druhom a treťom rade možno sklopiť zatiahnutím za popruh. A aby to bolo ešte jednoduchšie, netreba demontovať ani opierky na hlavu. Potom sa Picasso zmení na dodávku s úložnou plochou dlhou 2,06 metra, širokou medzi podbehmi 1,17 metra a s objemom 1 951 litrov. Aj pri päťmiestnom usporiadaní je 576-litrový batožinový priestor excelentnou ponukou.

Článok pokračuje pod video reklamou

Výhľad do všetkých strán

Na palube vládne priam futuristická atmosféra. Postaral sa o ňu nielen digitálny centrálny displej, ale najmä obrovská presklená plocha kabíny – rekordných 5,2 štvorcového metra. Rozmiestnenie stĺpikov „visiospace“ minimalizuje mŕtve uhly a zabezpečuje perfektný výhľad. Čelné laminované okno končí vďaka posunutej strešnej priečke až o 30 centimetrov ďalej, ako býva zvykom. A to nie je všetko. K dispozícii je sklená strecha s plochou 1,04 štvorcového metra.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4C9K na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4C9K na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 692
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 710
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 356
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 399
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 834
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 387
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 731
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 661
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 792
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 248

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Noční vlci: nielen motorkári, ale aj Putinovi žoldnieri

Gang ruských motorkárov je prepojený na Kremeľ, v Európe môže šíriť nielen propagandu.

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

PRIMÁR

Ako dlho zostane nikotín v tele po poslednej cigarete?

Kedy sa nikotín odbúra z krvi a komu to trvá najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Leszek Balcerowicz: V Poľsku sa v ostatných rokoch objavili pokusy o zvrátenie reforiem a to je veľmi nebezpečné

Krajiny, ktoré s trhovými reformami otáľali, sú dnes na tom horšie ako Poľsko. Tvrdí to Leszek Balcerowicz, poľský profesor ekonómie a autor radikálnych reforiem zo začiatku deväťdesiatych rokov.

V hoteli na štyroch kolesách po nebezpečných cestách

Cez internet si kúpili auto, sami si ho prerobili na pojazdný hotel a vyrazili na cestu. Manželia Zuzana a Martin Remišovci si zamilovali slobodu, akú im takéto cestovanie dáva.

Kúl nabíjanie telefónov pre jednotlivcov aj veľké firmy

CulCharge má päť rokov po vzniku už 37 inovatívnych produktov.

Elektrobusy v Bratislave

Elektrobusy českého výrobcu už jazdia po Bratislave.

Aké sú na trhu šance elektromobility

Elektromobilita prináša nové riešenia pre dopravu, dobýva trhy a vytvára nové príležitosti.