SME
Piatok, 26. apríl , 2019

Súboj o značku xtra

ZMENA MENA

Slovenská sporiteľňa si zrejme neurobila prieskum trhu

Aj o názov bankového produktu pre deti a tínedžerov sa nedávno na Slovensku odohral boj medzi dvoma peňažnými ústavmi. Reklamná kampaň Slovenskej sporiteľne mala mladým ľuďom ukázať, že ak chcú byť extra, majú prísť do jej pobočky a vybrať si výhodný Xtra bežný účet a Xtra platobnú kartu. Ubehlo iba niekoľko týždňov a banka musela názov platobnej karty zmeniť.

Tvorcovia kampane si nezmapovali produkty konkurenčných inštitúcií a neskontrolovali ani register ochranných známok. Podobný produkt s rovnakým názvom má už niekoľko rokov UniBanka. Slovenská sporiteľňa však zistila, že na trhu takýto názov existuje, až počas kampane. Týždeň po jej ukončení názov platobnej karty Xtra nenápadne zmenila na iXtra kartu.

Článok pokračuje pod video reklamou
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4BVT na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4BVT na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Od mája sa mení definícia kilogramu
  2. Festival IXPO otvorí brány už tento piatok. Čo všetko prináša?
  3. Arca Brokerage House mala úspešný rok 2018
  4. 5 funkcií ČSOB SmartBankingu, ktoré vám ušetria čas
  5. Tipy od sprievodkyne: Ako si užiť dovolenku na nádhernej Ischii?
  6. Fixný výnos až 7 % ročne. Bezpečné investície už od 10.000 eur
  7. Elegancia, športový duch alebo výkon? Hyundai i30 Fastback
  8. Tohtoročný Autosalon? Najväčšie SUV na svete aj lietajúce auto
  9. Tip na japonskú klimatizáciu s výhodnejšou elektrinou
  10. Top desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  1. 5 funkcií ČSOB SmartBankingu, ktoré vám ušetria čas
  2. Arca Brokerage House mala úspešný rok 2018
  3. Tipy od sprievodkyne: Ako si užiť dovolenku na nádhernej Ischii?
  4. Enviro deň v Košiciach prinesie zábavu aj osvetu
  5. Obchodník roka: Najvyššie ocenenie si šiestykrát odnáša Martinus
  6. Fixný výnos až 7 % ročne. Bezpečné investície už od 10.000 eur
  7. Športový deň Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  8. Festival IXPO otvorí brány už tento piatok. Čo všetko prináša?
  9. Pivovar Šariš rozdá regiónu 16-tisíc eur
  10. Recenze autokamery Mio MiVue J60 WIFI - youtuber Bazim hodnotí!
  1. Top desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 25 459
  2. Od mája sa mení definícia kilogramu 8 361
  3. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 6 849
  4. Tohtoročný Autosalon? Najväčšie SUV na svete aj lietajúce auto 6 535
  5. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 5 255
  6. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 5 226
  7. Až vďaka chorobe objavila svoj talent 3 963
  8. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 3 639
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 2 124
  10. Tip na japonskú klimatizáciu s výhodnejšou elektrinou 2 011