Článok pokračuje pod video reklamou
Jaroslav Holeček: Nechodíme do zamestnania iba preto, aby sme zarobili peniaze, ale aj aby sme boli pyšní na to, kde robíme
V bratislavskom závode Volkswagenu sa v súčasnosti montujú VW Touareg, Porsche Cayenne aj Audi Q7. Čím to je, že sa práve vo vašom závode vytvorila takáto zostava najnáročnejších modelov?
Prvou skúškou bolo, keď sme začali program VW Synchro alebo 4motion. Fabrika sa vtedy zakladala výslovne na ľuďoch a na ich kvalite. Keď sme v roku 2000 získali Touarega a Cayenne, mnohí sa opäť zamýšľali nad tým, či to Bratislava dokáže vyrobiť. Dokázali sme na ich výrobu nabehnúť v krátkom čase a to bol podľa mňa dôvod, prečo sme teraz dostali aj Q7. Viete, zakladať niekde novú fabriku a zároveň učiť ľudí vyrábať najzložitejšie vozidlá, to by bolo na jednej strane veľmi nákladné a na druhej by to bolo aj hazardné. Hľadalo sa teda miesto, kde by takéto vozidlo vedeli vyrábať naozaj kvalitne a za náklady, pri ktorých sa dokáže predávať.
Stále však nechápem, v čom vlastne je sila bratislavského závodu.