Keď firmy rozmaznávajú svojich zamestnancov

Na benefity si ľudia rýchlo zvyknú a potom sa ich dožadujú aj v iných zamestnaniach

Moderný dom so záhradou, šoféra a záhradníka. Chceli by ste mať takéto výhody? Prečo nie. Staňte sa riaditeľom banky alebo poisťovne a získate tieto benefity k peknému platu.

Výhody a benefity pre zamestnancov sú v súčasnosti úplne normálnym a žiadaným lákadlom pre stredných aj vyšších manažérov. Kým pred rokmi by za dobrú prácu dostali všetci plaketu a diplom, dnes sú v móde materiálnejšie a konzumnejšie veci a vecičky. Automobil je oveľa žiadanejší ako mobil, ale tých služobných telefónov je predsa len omnoho viac. Väčš­mi ako permanentka do plavárne poteší vstupné do golfového klubu. Aj keď tých vstupeniek na športové a kultúrne podujatia je nespočetne viac. Spoločnosti ponúkajúce stravovacie lístky sa zorientovali včas a začali s ponukou šekov-lístkov na kultúrne podujatia, ale aj do fitnescentier a dokonca i na vzdelávacie aktivity.

Padni komu (ne)padni

Zamestnávatelia sa už čoraz častejšie vracajú k starým dobrým zvykom. Poskytujú svojim zamestnancom isté výhody. Nie však všetkým a nie všetkým rovnako. Rovnostárstvo už nie je v móde. Iba v IBM. Podľa manažérky pre ľudské zdroje IBM Slovensko Sone Budjačovej ich spoločnosť nerobí rozdiely medzi zamestnancami, poskytuje všetkým rovnaké benefity. „Či ide o tím lídra, manažéra alebo administrátora. Najobľúbenejším benefitom našich ľudí sú bonusové dni dovolenky, ďalej v rebríčku obľúbenosti v IBM vedie zdravotná starostlivosť v súkromných zdravotníckych zariadeniach, doplácanie mzdy počas práceneschopnosti a takisto platby na životné poistenie či príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,“ vraví S. Budjačová. Pre zrelých pracovníkov sú tieto benefity významnou motiváciou. Mladšie ročníky majú iné preferencie. „Napriek tomu, že je našou snahou najmä podpora v starostlivosti o zdravie a relax, trendy na trhu nás upozorňujú na to, že by sme viac mali smerovať ku kultúre, k športu či vzdelávaniu. V tejto oblasti sa iste budeme zlepšovať,“ dopĺňa.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4BS3 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4BS3 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 331
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 086
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 053
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 400
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 005
  6. Kam do tepla v januári? 1 700
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 460
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 354
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 142
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 928

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Politici neprestanú nepoctivo zavádzať.

KOMENTÁRE

Chceme viac detí v odborných školách? Tak sa o tom bavme

Menej žiakov na osemročných gymnáziách, ale prečo?

Neprehliadnite tiež

Sklady sú spiace peniaze. Zara vie robiť rýchlu módu vďaka dobrej logistike

Logistika a distribúcia sú silnými tromfmi obchodného modelu značky Zara, ktorý sa stal vzorom pre trend rýchlej módy.

Rýchla móda dnes nemá alternatívu

Móda sa celkom zbláznila. Jednu vec si poriadne ani neoblečiete a už sa z výkladov na vás pozerá nový, vraj trendovejší. Konceptu rýchlej módy vo všetkom protirečí luxusná, ktorá vlastne z módy nikdy nevychádza.

Investujte do výskumu. Vráti sa vám to.

Budúcnosť majú firmy, ktoré prinesú aplikácie najmä v oblastiach analýzy dát a umelej inteligencie. Tvrdí to Ornit Shinarová, ktorá v banke Citi v Izraeli vedie akcelerátor rizikového investovania.

V Nórsku nepotrebujete hotovosť. Stačí vám karta či mobil

Peňaženky Nórov či Švédov nie sú plné mincí, ale skôr kariet. Aj tie však z peňaženiek miznú, nahrádzajú ich mobily.

Pracoval na ropnej plošine. Tie peniaze nie sú zadarmo

Z každej strany sa sypú príbehy ľudí, ktorí sú ochotní vzdať sa všetkého, aby premenili svoje najväčšie túžby na skutočnosť.